30 במאי 2016 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: ג'וריס ורדיקט ודורון קרופמן, APC

ג'וריס ורדיקט, מנהל בכיר לאזור EMEA ב-APC מבית שניידר אלקטריק, המבקר בימים אלה בישראל, קפץ לביקור קצר במאורת הנמר יחד עם דורון קרופמן, מנהל פעילות APC בישראל.

ורדיקט הגיע לישראל במטרה לפגוש לקוחות אסטרטגיים ושותפים עסקיים של החברה, כדי להעמיק עוד יותר את הפעילות העסקית שלה בתחום הדטה סנטר. כמו כן, במהלך הביקור בארץ יבקר ורדיקט בביתן של APC בתערוכת בינת אקספו 2016, שם תציג APC דמו של תוכנת ה-DCIM שלה (תוכנה לניהול דטה סנטר), שממוקמת זו השנה השנייה ברציפות בריבוע הקסם המוביל של גרטנר (Gartner).

במהלך הביקור במאורה ציין ורדיקט כי לשניידר אלקטריק יש את היכולת להביא לכך שהדטה סנטר בארגונים השונים יתופעל באופן יעיל, עם צמצום ההוצאות על אנרגיה. לדבריו, המוטו של החברה הוא להשיג יעילות אנרגטית גבוהה בפחות משאבים בתחום מרכזי המחשוב. את משאבי התקציב המתפנים ניתן להפנות לפיתוח מערכות חדשות עבור הארגון.

כמו כן, התייחס ורדיקט לטרנד המתפתח של Edge Computing ומודולים מוכנים מראש (Prefabricated Modules), שהולך ותופס תאוצה בעולם וגם בישראל. פתרון זה מאפשר ללקוח לתכנן מראש את הדטה סנטר שלו, לבנות אותו במפעל, לבדוק אותו ואחר כך להתקינו במהירות באתר הלקוח. שימוש בטכנולוגיה זו, אמר האורח, מוביל להקטנה דרמטית של לוח הזמנים של הפרויקט ושל תקציבו (עד כ-30%) – דבר המאפשר לחברות  לחסוך בהוצאות מיותרות.

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *