28 במרץ 2019 פלי הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: גידי שוורץ ויולי יאביץ, A10 Networks

באחרונה אירחתי במאורת הנמר את בכירי A10 Networks בארץ: גידי שוורץ, מנהל מכירות באזור ישראל, מזרח אירופה ורוסיה, ויולי יאביץ, מהנדס מכירות אזורי בכיר לאזור ישראל ומזרח אירופה.

A10 Networks, חברת פתרונות אבטחת מידע ושיפור ביצועי יישומים, מתרחבת באזור EMEA ופתחה באחרונה סניף חדש בישראל. שוורץ מנהל את פעילות הסניף החדש, ויאביץ הצטרף אליו.

השניים סיפרו לי על עברם המשותף ב-Ixia. שוורץ ויאביץ התחילו את עבודתם בחברה באותו היום, ועזבו אותה לאחר שבע שנים, גם כן באותו היום, כדי להצטרף ל-A10.

A10 הוקמה בארצות הברית ב-2004. היא מספקת פתרונות אבטחת רשת, האצה והגברת ביצועים של יישומים בדטה סנטר. החברה החלה את דרכה בתחום ניהול הזהויות ובהמשך התרחבה והוסיפה לפורטפוליו שלה יכולות לניהול רוחב פס, ADC – Load Balancing, שירותי DDOS ,WAF ,SSL Inspection ואבטחת ענן. A10 מתמחה בפישוט והנגשת תחום ה-ADC לכל סוגי הארגונים, עם דגש על הפעלה ושימוש ידידותיים. פשטות התהליך מאפשרת הטמעה טכנולוגית ללא שימוש בכוח אדם מיוחד או השקעה כספית גדולה. כמו כן, היא מציעה פתרון אבטחה לרשתות הדור החמישי.

במהלך ביקורם התייחס שוורץ לשינוי האסטרטגיה העולמי של A10. "אם בעבר, רוב העיסוק שלנו היה בתחום ההנדסה בעולם התקשורת, כיום עיקר ההתמחות היא בתחום האבטחה", אמר.

בהמשך שוחחנו על התמודדות A10 מול המתחרים. שוורץ היטיב לנסח זאת: "כאשר לקוחות מחליטים להשתמש במוצרים מסוימים, הם שואלים את עצמם מהם רמת איכות המוצרים, מחירם והיבטים נוספים מסביב. כאן נמצא היתרון הגדול של A10 Networks אל מול המתחרים".

תגיות: , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *