31 ביולי 2017 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: ג'יימס גרהאן, וויין מרפי ומוטי הדס

בעת ביקורם בישראל של ג'יימס גרהאן ו-וויין מרפי, דירקטורים בכירים ב-Hortonworks, המספקת פתרונות Hadoop Big Data ומיוצגת בישראל על ידי חטיבת התוכנה של מטריקס, הם לא יכולים היו לוותר על ביקור במאורת הנמר.

מיד לאחר הכנס המוצלח של מטריקס והורטון – Hortonworks Big Data – הם הגיעו אליי למאורה ביחד עם מוטי הדס, סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה ומנהל מרכז ההתמחות קוד פתוח במטריקס.
כבר בכניסה התפעלו האורחים, שהגיעו מאירלנד ומספרד, מהמשרד המיוחד, מהנמרים הרבים ומהנוף המרהיב הנשקף מחלונות המאורה.

לאחר שיחה מרתקת על תורת הנמר, שיתפו אותי השניים ביכולות וביתרונות של פלטפורמת המידע של הורטון, HDP (ר"ת Hortonworks Data Platform). הם ציינו שמדובר בפתרון ה-Hadoop היחיד שהינו 100% קוד פתוח, ושמדובר בפתרון שמותאם לארגוני אנטרפרייז ושמספק להם את רמות האבטחה והמהירות הדרושות להם.

HDP היא פלטפורמת מידע המאפשרת לארגונים לעבד נתונים רבים במספר פלטפורמות במקביל, תוך כדי שהוא מספק אבטחה ברמה גבוהה, ביצועים והתאמה לחוקי הרגולציה. הפתרון לארגוני אנטרפרייז כולל אנליטיקות איכותיות, תמיכה בזמן אמת בשימוש רב ביישומים ארגוניים, שמירה על המידע בזמן היותו ב-Data Warehouse ועוד.

"מטריקס היא נציגתנו הבלעדית בישראל, ובשנתיים האחרונות רשמנו כאן יחד הצלחות משמעותיות, בדגש על מגזרי הפיננסים, הטלקום, ההיי-טק והביטחון. ביחד עם מטריקס נגדיל את דריסת הרגל שלנו בארגוני אנטרפרייז ישראלים", ציינו גרהאן ומרפי.

אורחיי אמרו לי ש-Hortonworks מעסיקה כ-1,100 עובדים ב-17 מדינות בעולם והיא מדורגת על ידי חברות המחקר פורסטר (Forrester) וגרטנר (Gartner) כמובילה עולמית בתחום ה-BigData. המודל העסקי שלה דומה למודל לזה של רד-האט (RedHat), שמטריקס היא מפיצתה בישראל, והוא מבוסס על קוד פתוח ורכישת מנויים.

תגיות: , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *