5 בינואר 2017 פלי הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: גילי רגב ומעיין שטרן, Proceed

באחרונה התארחו במאורת הנמר גילי רגב, מנכ"ל Proceed, ומעיין שטרן, מנהלת השיווק של החברה.

שוחחנו על כך ש-Proceed היא אחת מהחברות הייעוץ והאינטגרציה הבולטות במשק הישראלי בתחומי התכנון, הבקרה והניהול של פרויקטים. רגב ושטרן סיפרו לי שהחברה מספקת קשת פתרונות, החל ממתודולוגיות Best Practices מהארץ ומהעולם, וכלה במיקור-חוץ וביישום בשטח. הם ציינו שבשנים האחרונות נמצאת החברה בצמיחה משמעותית ושהיא מונה כ-60 עובדים שמתמחים בייעוץ ובהטמעת כלים בתחום זה בארגונים.

Proceed התחילה את דרכה ב-2009 והחל מ-2012 היא חלק מקבוצת HMS – חברת ייעוץ במגזר הבנקאי ובמגזר הפיננסי בכלל.

כחלק מהתמחות החברה בעולמות התכנון והבקרה, Proceed מובילה ביחד עם אנשים ומחשבים את פורום PPM-PMO, שעוסק במגמות מארץ ובעולם בתחומי הפורטפוליו וניהול הפרויקטים, ומספק פלטפורמה לקידום מקצוענות.

השניים הרחיבו אודות הפעילות הענפה של החברה במגזר הביטחוני. "Proceed נבחרה לייעץ ולהוביל שינוי אסטרטגי ומשמעותי בנושאים של תכנון בקרה וניהול פורטפוליו בארגון ביטחוני מוביל", אמר רגב. לדבריו, "המגזר הביטחוני צמא לשינוי. באמצעות השירותים ש-Proceed מציעה, אנחנו מאפשרים גם למגזר הביטחוני להתנהל בצורה יעילה על ידי ניהול כלל הפרויקטים וההשקעות שלהם במתודולוגיה סדורה של ניהול פורטפוליו, תוך קישור בין השקעות הארגון לאסטרטגיה שלו".

לסיום סיפרו רגב ושטרן על התרחבות והתפתחות ההדרכות והקורסים שאותם מבצעת החברה בשנה האחרונה, בשיתוף עם PMzOne. "ניהול פרויקטים הוא מקצוע הדורש התמחות", אמר רגב. "מנהל פרויקט נדרש להיות איש מקצוע בעל כישורים רבים – מקצועיים ואישיים – והוא נושא באחריות להצלחת הפרויקט שאותו הוא מנהל. חטיבת ההדרכה של החברה מציעה קשת רחבה של הכשרות וקורסים על מגוון מתודולוגיות, כלים וגישות חדשניות – אג'ייל, הגישה ההיברידית ועוד".

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *