26 בדצמבר 2018 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: גיל נוילנדר, אמיר כרמי ומיכל גוב, ESET

באחרונה ביקרו במאורת הנמר גיל נוילנדר, מנכ"ל חברת אבטחת המידע ESET בישראל, אמיר כרמי, מנהל הטכנולוגיות, ומיכל גוב, הדוברת שלה.

ESET היא חברה בולטת בתחום אבטחת נקודות הקצה, ומספקת פתרונות אנטי וירוס, EDR, הצפנה, אימות דו-שלבי, DLP, שירותי מודיעין סייבר ועוד, המיועדים ללקוחות פרטיים, עסקיים ולארגוני אנטרפרייז.

אורחיי סיפרו לי שאת החברה הקים ב-1987 צוות של ארבעה מתכנתים, ובמרוצת השנים היא הפכה לחברת אבטחת המידע מספר 1 באירופה. מוצריה משווקים ביותר מ-220 מדינות ומגנים על למעלה מ-110 מיליון משתמשי קצה. בין לקוחותיה ניתן למצוא חברות ענק כמו גוגל, טסלה וסוני.

לדברי אנשי החברה, היא מצטיינת ביכולות הזיהוי שלה בזכות הטכנולוגיה הרב שכבתית שפיתחה, שמבוססת על ענן, שימוש במנועי בינה מלאכותית ולימודי מכונה שפיתחה, והעסקת הון אנושי בעל מומחיות גבוהה. מוצריה נחשבים לקלילים ביותר, במטרה לא לצרוך משאבים גבוהים ולא להכביד על הפעילות העסקית של לקוחותיה, מעידים ב-ESET.

הפעילות של ESET בישראל החלה ב-2004 על ידי קומסקיור, ומאז היא צמחה להיות מובילת שוק בסגמנט הפרטי ובארגוני SMB, על פי גרטנר. בחברה אומרים כי היא מלווה את לקוחותיה החל מהתאמת הפתרון, עבור בהתקנה ובהטמעה, וכלה בתמיכה טכנית לתקלות. על פי סקרים שהחברה מקיימת, מעל ל-70% מטכנאי המחשוב ממליצים ללקוחותיהם על המוצרים שלה.

לדברי נוילנדר, "ESET ממשיכה להיות חלוצה בתחומה ועוזרת לאנשים להגן על המרחב הדיגיטלי בו הם נמצאים. הרבה דברים השתנו מהימים הראשונים, אבל השאיפות הבסיסיות שלנו נשארו זהות: ראשית, לעזור לבנות עולם דיגיטלי בטוח יותר, שבו כולם יכולים באמת ליהנות מטכנולוגיה בטוחה יותר. שנית, אך לא פחות חשוב – לתת את חוויית השירות הטובה ביותר. הסטנדרט הגבוה שאותו אנחנו מציבים ברמת השירות שלנו מוביל אותנו לאורך כל הדרך ומוכיח את עצמו כל יום מחדש".

פעילה גם חברתית

ESET פעילה גם ברמה החברתית, ומזה 10 שנים מעורבת ותורמת לפעילות הרוח הישראלית של הסוכנות היהודית. כמו כן, בשש השנים האחרונות היא תורמת, מדי שנה, אלפי רישיונות לפרויקט מחשב לכל ילד של משרד ראש הממשלה.

בין לקוחות החברה בישראל ניתן למנות משרדי ממשלה ועיריות, מוסדות חינוך ובריאות, חברות היי-טק וארגוני אנטרפרייז במגוון תחומים רחב.

תגיות: , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *