10 במאי 2016 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: דוד ביסמוט, עמית ארמוזה ושירה לוי-מכנס, NessPRO

לפני מספר ימים התארחו במאורת הנמר שלושה אנשי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס: דוד ביסמוט, מנהל תחום הסייבר, עמית ארמוזה, מנהל חטיבת פתרונות ניהול, ושירה לוי-מכנס, מנהלת השיווק.

השלושה סיפרו כי NessPRO מעמיקה את פעילותה בתחום אבטחת הסייבר, על כל היבטיו, וכיום כולל תחום הסייבר של NessPRO סל מוצרים רחב שעונה לכל האיומים החיצוניים והפנימיים בחברות וארגונים.

ביסמוט ציין שבאחרונה חתמה NessPRO על הסכמי ייצוג עם שורה של חברות בתחום הגנת הסייבר, בהן LightCyber, המפתחת מערכות לזיהוי וטיפול בפריצות סייבר; Daon, שמספקת פתרונות ביומטריים לאימות ואבטחת זהות; SailPoint, שמספקת פתרונות לניהול זהויות והרשאות למידע ולמערכות בארגון; ACID Technologies, שמציעה שירותי מודיעין בזמן אמת, להתרעה מפני תקיפות סייבר; כמו גם CloudLock, שמספקת פתרונות סייבר ליישומים ארגוניים מבוססי ענן; Cronus, שמספקת בדיקות חדירות באופן אוטומטי ובזמן אמת, שכוללות תרחישי תקיפה; ו-Siemplify, שמציעה פלטפורמה לניתוח תקיפות ואיומי סייבר.

"כל ארגון מחויב למעגלי אבטחלה מרביים ואף חופפים"

ביסמוט אמר כי "האיומים במרחב הסייבר הולכים וגוברים – הן ברשת האינטרנט והן בתקשורת הדיגיטלית. NessPRO פועלת בשיתוף עם חברות אנליסטים מובילות בעולם, לא רק כדי לאתר את האיומים העכשוויים, אלא גם כדי לצפות את האיומים העתידיים ולמצוא פתרונות שיוכלו להתמודד איתם".

ארמוזה ציין ש-"כל ארגון מחויב כיום למעגלי אבטחה מרביים ואף חופפים. בנוסף לכך, מוחרפת הרגולציה בתחום זה והיא כוללת שורה ארוכה של צעדים מחייבים שעל חברות וארגונים לנקוט בהם". כך, לדוגמה, בדצמבר החליט הפרלמנט האירופי שחברות תחבורה ואנרגיה יצטרכו להבטיח שהתשתית הדיגיטלית שבה הן משתמשות לאספקת שירותים חיוניים חזקה מספיק כדי לעמוד במתקפות סייבר. הפרלמנט האירופי החליט כי גם שווקים מקוונים, מנועי חיפוש ושירותי ענן יידרשו להבטיח שהתשתית שלהם מאובטחת.

"האיומים בעולם הסייבר הם אחד הגורמים המרכזיים כיום שמטילים צל כבד על ההמשכיות העסקית של ארגונים מסחריים ועל פעילותם התקינה של ארגונים ממשלתיים וציבוריים", הוסיף ביסמוט. "היכולת להגן בצורה מיטבית על משאבי המידע של הארגון, ואפילו על נכסיו הפיזיים, מפני מתקפות סייבר היא המפתח להמשך פעילותו".

ביסמוט, ארמוזה ולוי-מכנס הדגישו כי ל-NessPRO ניסיון רב בפרויקטים מגוונים ומורכבים בארגונים גדולים. תחום הסייבר בחברה מבוסס על טכנולוגיות של חברות ישראליות וזרות בולטות בתחומן. לדבריהם, החברה שואפת כל העת לצפות מראש את האתגרים וצרכי האבטחה השונים, ובכלל זה את האתגרים הניצבים בפני המנמ"רים ומנהלי אבטחת המידע בארגונים.

השלושה אמרו שהפתרונות שמספק תחום הסייבר בחברה מכסים את כל המרכיבים של עולם זה, ובהם מודיעין סייבר, הטעיית התוקפים, תגובה לאירועים וחקירת תקיפות, כלי תוכנה ארגוניים המשמשים כ-"שומרי סף" ומונעים השפעה של תקיפות סייבר בשירותי ענן, ניהול זהויות והגנת נקודות קצה, ועוד.

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *