4 בספטמבר 2019 פלי הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: טום אקסבי ויואב וילדר, CloudHealth

בשיתוף CloudHealth.

באחרונה ביקר בארץ טום אקסבי, שהיה מנכ"ל הסטארט-אפ CloudHealth עד למכירתה לענקית הווירטואליזציה VMware והמשמש כיום כסגן נשיא בחברה. יחד עם יואב וילדר, המנהל את פעילותה של CloudHealth בישראל, קפצו השניים לביקור במאורת הנמר, על מנת לספר מעט על התחום, על החברה בכלל ועל הפעילות שלה בארץ בפרט.

השניים סיפרו לי ש-CloudHealth by VMware היא פלטפורמת תוכנה כשירות (SaaS) בשוק פתרונות התוכנה לניהול תשתיות הענן, שמאפשרת ללקוחות החברה שקיפות וניהול של תשתיות הענן שלהם. הפתרון תומך בסביבות שלושת ספקיות הענן המובילות – AWS, מיקרוסופט ו-Google Cloud.

CloudHealth Technologies (בשמה המקורי) מבוסטון החלה את דרכה כסטארט-אפ ב-2012 ונרכשה בשלהי השנה שעברה על ידי VMware. לדברי אורחיי, הרכישה מהווה חלק מהאסטרטגיה של הרוכשת לחזק את אחיזתה בעולם תשתיות הענן: די להזכיר את שיתוף הפעולה המתוקשר שלה עם AWS וסדרת רכישות שביצעה באחרונה, כאשר בשבוע שעבר פורסם כי היא קנתה את פיבוטל ואת קרבון בלאק בסכום כולל של כחמישה מיליארד דולר.

אקסבי סיפר במהלך שיחתנו על התרשמותו הרבה ממידת הקדמה של התעשייה הישראלית, ובעיקר מלקוחות ושותפי החברה בארץ, "שביכולותיהם הגבוהות ותעוזתם מותחים כל העת את גבולות הפלטפורמה לקצוות, ובעצם כך מסייעים לשיפור ולעיצוב הפתרון שלנו".

לחברה יותר מ-5,000 לקוחות ברחבי העולם ובשנה שעברה היא ניהלה עבורם כשמונה מיליארד דולר של צריכה בענן הציבורי. "לפתרון שלנו יש את היכולת לבצע אופטימיזציה בכל הקשור לעלויות תשתיות הענן, דרך סריקה מתמדת של משאבי המחשוב ומידת הניצולת שלהם. בכך, כמו גם עם שילוב המלצות המערכת באשר לדרך המיטבית לבצע את הרכש הנוכחי והעתידי, מול ספקיות הענן, אנחנו חוסכים ללקוחותינו יותר מ-20% בממוצע מחשבונות הענן שלהם ודואגים שהם ישלמו רק על מה שהם צורכים וצריכים", ציין אקסבי. הוא הוסיף כי "ספקיות הענן, המעוניינות שהלקוחות שלהן לא יבזבזו כספים מיותרים על משאבים שאינם נדרשים או בלתי מנוצלים מיטבית, פעמים רבות לוקחות אותנו יד ביד איתן, ללקוחות שלהן, על מנת שנוודא שאכן כך קורה".

"CloudHealth פעילה בישראל מזה כשלוש שנים ומשרתת יותר מ-800 לקוחות קצה", אמר וילדר. "בשנה האחרונה אנחנו צומחים בישראל בקצב מדהים של 25 עד 30 לקוחות חדשים בכל חודש. אם נחשוב על זה, יש לנו לקוח חדש בכל יום. אני מעריך שעד סוף השנה נחצה את רף 1,000 הלקוחות וזה משהו שכולנו, כישראלים, יכולים להיות גאים בו – להוות נתח כה משמעותי מסך כל הלקוחות של חברה גלובלית בסדר גודל כזה".

בסוף החודש תקיים CloudHealth by VMware בבוסטון את כנס הלקוחות השנתי שלה – CloudLIVE 2019. לפרטים והרשמה לחצו כאן.

תגיות: , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *