12 בדצמבר 2018 פלי הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: לואיס פורם וג'ורג' לונגו, Dynatrace

באחרונה אירחתי במאורת הנמר בכירים מ-Dynatraceלואיס פורם, סגן נשיא החברה לאזור EMEA, וג'ורג' לונגו, מנהל אזורי. השניים הגיעו לישראל כאורחים של מטריקס, לקראת הכנס השנתי Dynatrace Perform. יחד אתם הגיעו לבקר במאורה אמיר הראל, סגן מנהל חטיבת המוצרים של מטריקס, והדר צדקה-חזן, מנהלת שיווק מוצרי תוכנה בחברה. מטריקס, המייצגת את Dynatrace בישראל, אירחה את האירוע בקומה ה-49 במגדל של קניון עזריאלי בתל אביב, עם יותר מ-150 לקוחות.

היה זה ביקורם הראשון של פורם ולונגו במאורה, ולכן, הצגתי להם את הנוף המרהיב שנשקף ממנה, את תורת הנמר ואת אוסף הנמרים המיוחד. לאחר מכן התיישבנו ושוחחנו על שיתוף הפעולה הפורה מזה שנים של Dynatrace ומטריקס, ועל השתלבות החברה בשוק הטכנולוגי בישראל.

"Dynatrace מפשטת את המורכבות בעולמות הדיגיטל על מנת להאיץ את החדשנות במגוון נושאים רחב – אינטרנט של הדברים, בינה מלאכותית, ענן, אוטומציה, קונטיינרים, מיקרו-שירותים, Devops ועוד רבים", אמרו לי השניים. "אנחנו מציעים פתרונות ניהול וניטור ביצועי אפליקציות, שמסייעים ללקוחות לנטר, לנהל ולצפות בערוצים הדיגיטליים ובאפליקציות מנקודת המבט של משתמש הקצה. יותר מ-8,000 ארגונים משתמשים בתובנות אלה כדי לשלוט במורכבות האפליקציות, להשיג זריזות תפעולית, ולהגדיל את ההכנסות באמצעות יצירת חוויות משתמש איכותיות ונעימות עבור לקוחותיהם".

הראל ציין כי "שיתוף הפעולה של Dynatrace ומטריקס מניב הצלחות יפות בישראל. ארגונים רבים כבר בחרו דרכנו בפתרונות של החברה ובזכותם יש להם יכולות לנטר, לנהל ולנתח את הדטה הארגוני. אני מאמין שבשנה הקרובה עוד ועוד ארגונים ייחשפו לפתרונות Dynatrace ויבינו את הצורך והחשיבות שלהם".

תגיות: , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *