27 בפברואר 2018 פלי הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: מארק גרנות ואייל שוריאן, אפלאוז

באחרונה הגיעו לבקר במאורת הנמר שני אורחים מיוחדים ומעניינים: מארק גרנות, שמונה לא מכבר לתפקיד מנכ"ל הסניף הישראלי של אפלאוז (Applause), ואייל שוריאן, סמנכ"ל המכירות של הסניף.

אני מכיר את גרנות שנים רבות מתפקידים בכירים שמילא בענף ה-IT, למשל במטריקס ובמלם תים. לאחר מכן, הוא כיהן בתפקידי ניהול במספר סטארט-אפים.

להכיר את אפלאוז זו חוויה מיוחדת, מכיוון שמדובר בחברה חדשנית, שיצרה והובילה שינוי גדול בתחומי בדיקות איכות התוכנה וחוויית המשתמש של אתרים, יישומים, אפליקציות, חנויות אונליין ומוצרי אינטרנט של הדברים – באמצעות גישת ה-CrowdTesting. עם קהילה של יותר מ-300 אלף בודקים, שנותנים שירות לפי דרישה, מספקת אפלאוז ללקוחותיה תובנות אותנטיות, הנסמכות על בדיקות אנושיות אמיתיות בכל שלב של פיתוח התוכנה.

בפגישה הכרתי כיצד מנצלת אפלאוז את יתרונות ה-CrowdSourcing בתחום הבדיקות. גרנות ושוריאן סיפרו לי שלקוחות המשתמשים בפתרונות של אפלאוז יכולים לבצע בדיקות קפדניות בהיקף שלא ניתן היה לבצע קודם לכן, ועל ידי כך לספק ללקוחותיהם חוויות דיגיטל ברמה גבוהה וללא באגים, ועל ידי כך לבנות נאמנות לקוחות, להאיץ חדשנות ולהגדיל הכנסות.

מה הרעיון שעומד מאחורי הפתרון של החברה?
"הרעיון הוא שחברות שזקוקות לביצוע בדיקות של אתרים, יישומים ואפליקציות יכולות להשתמש לשם כך במיקור-חוץ, עם גישה למגוון אדיר של מאפייני בדיקה. קהילה שכאמור, מונה 300 אלף בודקים מאפשרת לחברות להגדיר כל בדיקה רצויה – דרישה שקשה מאוד לבצע באמצעות צוות פנימי. למשל, אם צריכים לבדוק אפליקציה על גבי מערכת הפעלה בשפה הפורטוגזית במכשירי LG ו-iPhone, אפשר פשוט לבחור חברים מהקהילה שעונים להגדרות אלה. אם רוצים לבדוק נגישות של אפליקציה לעיוורי צבעים, אפשר לבחור מהקהילה כמה עשרות עיוורי צבעים שיבצעו לה בדיקות איכות.

כל לקוח של אפלאוז מלווה על ידי מנהל פרויקט מנוסה, שמסייע לבחור את צוות הבודקים הנכון ולייעץ מניסיונו הרב בתהליך הבדיקות. התובנות מהבדיקות מרוכזות בפלטפורמה שלנו".

אפלאוז הוקמה ב-2007 בארצות הברית ודורון ראובני משמש כמנכ"ל החברה מאז הקמתה. ב-2017 היא נרכשה על ידי Vista Equity Partners. מטה החברה נמצא בבוסטון, ובישראל היא פועלת בקרב סטארט-אפים ותאגידים. בין לקוחות אפלאוז נכללים: גוגל (Google), מיקרוסופט (Microsoft), אדובי (Adobe), אובר (Uber), רשת הטלוויזיה Fox, וולמארט (WalMart), סיטי בנק (Citi Bank), דיסני (Disney), אקספדיה (Expedia), רשת מלונות הילטון (Hiltomn), כמו גם PayPal ,eBay ,CNN ,HBO ,BMW ופולקסוואגן (VolksWagen), ובשוק הישראלי – אל על, קלטורה ורבים נוספים.

תגיות: , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *