18 בספטמבר 2019

באו לבקר במאורת הנמר: מיטל ואסף הדר, מרקטינג סולושנס

באו לבקר במאורת הנמר: מיטל ואסף הדר, מנהלים שותפים במרקטינג סולושנס. צילום: פלי הנמר
באו לבקר במאורת הנמר: מיטל ואסף הדר, מנהלים שותפים במרקטינג סולושנס. צילום: פלי הנמר

באחרונה, קצת לפני הבחירות, אירחתי במאורת הנמר את מיטל ואסף הדר, מנהלים שותפים במרקטינג סולושנס.

השניים סיפרו לי על המומחיות שלהם ושל החברה שבראה הם עומדים בשיפור ביצועים בחברות ובארגונים בתחומי השיווק, המכירות והשירות, באמצעות תהליכים ופיתוח המשאב האנושי, במטרה להגדיל תפוקות ותוצאות: כמות המכירות, מספר הלקוחות, ההתמקצעות והגדלת התפוקה של העובדים.

"החזון שלנו הוא מי שאנחנו – להעניק כיום לכל חברה בשוק התחרותי והדינמי את הכלים, הידע והניסיון הרב שצברנו לשפר ולהשתפר כל הזמן", ציינו. "אנחנו עושים את זה יותר מעשור עם יותר מ-250 לקוחות, וממשיכים לרוץ קדימה".

כיצד הם עושים זאת? לכך הם ענו: "אנחנו מחפשים ומוצאים את החסר, החלש והמעכב, נוברים וחוקרים, נוגעים בפרטים הקטנים, מתלכלכים ומביאים תוצאות. ראשית, אנחנו מאבחנים, ממפים ומנתחים את הקיים בהסתכלות אובייקטיבית בלתי תלויה, בבחינת אורח לרגע רואה כל פגע. לאחר מכן, אנחנו מייצרים שורת המלצות, בונים תכנית עבודה סדורה עם לוח זמנים ומשימות מוגדרות, מלווים תוך יישום והטמעת התכנית בשיתוף הלקוח לאורך זמן תוך, וכן מספקים ניהול, בקרה, מדידה ותחזוקה שוטפת. והכי חשוב – עושים זאת בחיוך, במקצועיות בלתי מתפשרת ובאהבה גדולה, שהרי ככלות הכל, ההצלחה של כל לקוח היא ההצלחה שלנו".

תגיות: , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *