2 בינואר 2019 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: מיכל לסטר וגיתית פודמסקי, ויקימדיה ישראל

באו לבקר במאורת הנמר: מיכל לסטר, מנכ
באו לבקר במאורת הנמר: מיכל לסטר, מנכ"לית ויקימדיה ישראל, וגיתית פודמסקי, רכזת השיווק והאירועים. צילום: פלי הנמר

באחרונה אירחתי במאורת הנמר שתי אורחות שמנהלות את השלוחה הישראלית של אחד המיזמים המבורכים ברשת – קרן ויקימדיה. הקרן מבצעת פעילויות רבות, שהמרכזית והידועה ביותר בהן היא האנציקלופדיה החופשית ויקיפדיה.

שתי אורחותיי היו מיכל לסטר, מנכ"לית ויקימדיה ישראל, וגיתית פודמסקי, רכזת השיווק והאירועים. השתיים הודו לי על הפקת כנס ויקי-גלאם 2018, שנערך לפני כחודשיים בסינמטק תל אביב. קבוצת אנשים ומחשבים תומכת ומאמינה בפעילות ויקימידיה ישראל לאורך השנים, ומלווה את העמותה מאז הקמתה. לכן, החלטתי לסייע ל-ויקימדיה ישראל באמצעות העמדת דוכנים של עמותת עיגול לטובה בכנסי אנשים ומחשבים.

עיגול לטובה היא עמותה שפועלת למען החברה הישראלית באמצעות מנגנון חכם, שניתן באמצעותו לתרום מעט ולהשיג הרבה. המנגנון מאפשר לעגל כל עסקה בכרטיס האשראי שסכומה מסתיים באגורות, ואת ההפרש לתרום לעמותת ויקימדיה ישראל. התרומה הממוצעת של תורם בעיגול לטובה עומדת על ארבעה שקלים בחודש.

לדברי לסטר ופודמסקי, "אנחנו, ב-ויקימדיה ישראל, פועלים על מנת שתיהנו מ-ויקיפדיה מהימנה ועשירה בתוכן. פעילותנו בקרב סטודנטים, גמלאים ותלמידי תיכון לכתיבת ערכים מובילה ליצירת אלפי ערכים מדי שנה – בעברית ובערבית. משימתנו היא להפוך מידע המצוי רק בידי מעטים למידע חופשי הנגיש לכלל החברה הישראלית, ואנחנו זקוקים לתמיכה שלכם כדי להמשיך בפעילות חשובה זו".

תגיות: , , , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *