22 ביוני 2016 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: מרטין פיגרמן ורומן מיטשל

באחרונה הגיע לבקר במאורת הנמר מרטין פיגרמן, מנהל השותפים וערוצי ההפצה של NetSuite באזור EMEA. זהו ביקורו הראשון של פיגרמן בישראל מזה שש שנים, אך יש להניח שביקוריו כאן יהפכו לתכופים יותר בעקבות הסכם ההפצה עליו חתמה NetSuite עם קבוצת One1, שבולטת בתחום ה-ERP בשוק המחשוב המקומי. בפגישה השתתף גם רומן מיטשל, שעומד בראש חטיבה בקבוצת One1 ומי שמנהל בה את פעילות NetSuite.

NetSuite האמריקנית מספקת פתרונות ERP בענן. פיגרמן סיפר לי שהיא נוסדה כחברת ענן כבר ב-1998 וכיום יש לה יותר מ-30 אלף לקוחות ארגוניים ביותר מ-200 מדינות. פיגרמן עובד במטה EMEA של החברה בבריטניה ומתגורר בלונדון.

הפתעתי אותו כשהפגנתי את היכרותי עם חלקיה ופרבריה של בירת הממלכה המאוחדת. לאחר מכן הענקתי לו שי מיוחד, עליו חקוקה תפילת הנמר – באנגלית, כמובן.

פיגרמן סיפר לי על פעילות NetSuite ברחבי העולם והוסיף שעדיין יש לה הרבה לאן לצמוח. בישראל היא מתכוונת להצליח בכך בעזרת הניסיון הרב של One1 בעולמות ה-ERP וההיכרות העמוקה שלה עם השוק המקומי ועם צרכי הלקוחות בישראל. פיגרמן הדגיש את המחויבות הגבוהה של NetSuite כלפי One1 ולקוחותיה כיום ובעתיד. לדבריו, One1 מהווה שותף בכיר של NetSuite בישראל.

"בתוך כשנה השלימה One1 את פיתוח הלוקליזציה הישראלית, שתושק בקרוב, בליווי והנחיה צמודה של המומחים במטה NetSuite בלונדון. One1 גייסה והכשירה אנשים על הפלטפורמה שלנו והיא פועלת במרץ למכירת פרויקטים נוספים בשוק הישראלי", אמר לי האורח.

במבט לעתיד, פיגרמן הוסיף כי "יחד עם One1, בכוונתנו להרחיב את השימוש של לקוחות קיימים בישראל בפלטפורמת NetSuite, עם מודולים מיוחדים לתעשיית ההיי-טק, כגון בילינג, תכנון פיננסי ומסחר אלקטרוני. זאת, לצד מכירה ללקוחות חדשים".

בסיום הפגישה הזמנתי את פיגרמן להצטרף לקהילת ה-IT המקומית, לשוב ולבקר בארצנו היפה, ואף להשתתף ולהוביל את האירועים הבאים של התעשייה. פיגרמן, שהגיע לישראל בשיאו של גל חום, קיבל את ההזמנה בשמחה והוסיף שמזג האוויר בישראל הוא נעים מאוד – אם רק לא היה צריך ללבוש חליפה.

תגיות: , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *