2 באוקטובר 2019

באו לבקר במאורת הנמר: נועה קלוט ומירלי רוטשטיין, 3Base

באו לבקר במאורת הנמר: מימין - נועה קלוט ומירלי רוטשטיין, מנכ
באו לבקר במאורת הנמר: מימין - נועה קלוט ומירלי רוטשטיין, מנכ"ליות משותפות של 3Base. צילום: פלי הנמר

רגע לפני ראש השנה, מאורת הנמר אירחה את נועה קלוט ומירלי רוטשטיין, מנכ"ליות משותפות של 3Base.

3Base היא חברה בת של טלדור, שהוקמה לפני 11 שנים על מנת לסייע בשילוב חרדיות בשוק ההיי-טק הישראלי, ולימים גם הגלובלי. החברה מונה 130 מתכנתות חרדיות, המצויות ברף העליון בדירוג ה-IQ. כולן מפתחות תוכנה בקוד פתוח, שמתמחות בפיתוח בק-אנד, פרונט-אנד ו- Full-Stack, בשפות דוגמת גו, Nodjes וג'אווה.

שתי האורחות שלי ציינו בפניי שהחברה "נותנת פתרון מקומי מעולה למצוקת כוח האדם בשוק ההיי-טק הישראלי. הפיתוח נשאר בארץ, עם טובות המתכנתות, אין התמודדות עם 'בריחת מוחות', שכן העובדות מחויבות ומסורות, ובמקביל, איכות הדליוורי וקצב ההתקדמות גבוהים ביותר".

"כוח נשי במיטבו"

יש לציין ש-3Base מהווה עבור המתכנתות החרדיות מוקד משיכה, שכן היא מאפשרת לנשים חרדיות לפרוץ את תקרה הזכוכית שלהן – גם בהיבט הכלכלי וגם בזה המקצועי. קלוט אמרה כי "מרגש אותי להיות מנכ"לית של חברה שהיא כל כולה כוח נשי במיטבו. אני מתפעלת מהשמחה והחיוך על פניהן של העובדות שלי, שנדמה לי שמביעה גאווה שלהן בעצמן, על היכולת שלהן לפרוץ תקרות ולהיות שותפות לצוותי פיתוח מתקדמים בתעשייה".

בנוסף, לחברה מחלקה המעסיקה מדעני נתונים בכירים, בניהולו של רועי יצחק, בעל תואר דוקטור במתמטיקה שימושית ובמדעי המוח. המחלקה מבצעת פרויקטים בתחומים שונים, כמו NLP, ראיית מחשב וזיהוי אנומליות. הייחודיות שלה היא העובדה שהניסיון של אנשיה בתחום נצבר ממגוון רחב מאוד של תעשיות וכולל עשרות רבות של פרויקטים שונים שביצעו.

הלקוחות של 3Base מגוונים וכוללים חברות היי-טק מבוססות, סטארט-אפים בתחילת דרכם, חברות IT גדולות ותעשיות ביטחוניות. רוטשטיין ציינה כי "הייחודיות שלנו היא בהתאמת העובדות לצרכים המדויקים של הלקוחות שלנו – ברמה המקצועית ולא פחות חשוב מכך, ברמה האישית. אנחנו מציעות פתרון לבעיית הגיוס בחברות היי-טק לצד תרומה משמעותית לחברה הישראלית".

תגיות: , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *