5 בספטמבר 2019 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: נתי רייכר, In3d, וזיו גלבוע, Improve-IT

מאורת הנמר אירחה באחרונה את נתי רייכר, ממקימי In3d, ואת זיו גלבוע, מקים Improve-IT. החיבור בין השניים, שהתחיל בפעילות של שניהם בעמותת גדולים מהחיים, שפועלת למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם, הוליד חיבור עסקי שבא לידי ביטוי בפיתוח משותף של הדרכות לארגונים בטכנולוגיות תלת ממד – תחום שצומח במהירות רבה בשנים האחרונות.

In3d הוקמה על ידי רייכר ורן חייקין לפני שלוש שנים, והחזון שעמד לנגד עיניהם היה הנגשת טכנולוגיות תלת ממד חדשניות אזרחיות בעולם הביטחוני. Improve-IT הוקמה על ידי גלבוע לפני תשע שנים, והיא מתמחה בפיתוח פתרונות למידה דיגיטליים והכשרת עובדים למגזר העסקי, בארץ ובמקומות נוספים בעולם.

לדברי רייכר, החיבור בין שתי החברות הביא ליצירה והטמעה של כלי למידה מתקדמים בתלת ממד, המאפשרים קיצור זמני הכשרה וביצוע תהליכי עבודה מדויקים. הפתרונות מוטמעים בארגונים ביטחוניים ורפואיים, ובחברות מתחומי התעשייה והנדל"ן.

פירוק והרכבת מחשב – ותלת ממד

רייכר וגלבוע הציגו לי בפגישתנו מערכת תלת ממד לטכנאים לפירוק והרכבת מחשב. באמצעות המשקף השקוף המהווה חלק ממנה, הטכנאי רואה בעיניו את המחשב ובמקביל רואה על פניו הולוגרמות, שמציגות לו את צורת תפעול התקלות הנכונה. זאת, עם ליווי של עוזרת אישית וירטואלית, שמדברת אתו ומסבירה לו בעל פה.

גלבוע ציין כי לא נדרשת הכשרה מוקדמת של הטכנאי להשתמש בפיתוח שלהם והוא מקבל את כל הנחיות העבודה באמצעות משקפי המציאות הרבודה שאותן הוא חובש. "השימוש בפתרון כזה מקצר את זמני ההכשרה של הטכנאים באופן משמעותי ומונע תקלות הרכבה או פירוק", אמר, "ניתן לקלוט טכנאים חדשים בהכשרה של יום או ימי הדרכה בודדים, והם יכולים מיד לצאת לשטח, לעבודה".

"בשנים האחרונות, הטכנולוגיה החדשה מאפשרת את הוזלת העלויות באופן משמעותי, ואין ספק שיותר ויותר ארגונים ישתמשו בהדרכות בתלת ממד על מנת לקצר את זמני ההכשרה של העובדים", סיכם רייכר.

תגיות: , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *