29 ביולי 2019 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: עמי אהרונוביץ' ואושרת בן אבי זבלודוביץ', אירוספייק

לפני ימים אחדים ביקרו במאורת הנמר עמי אהרונוביץ' ואושרת בן אבי זבלודוביץ', מובילי פעילות אירוספייק בישראל.

כששאלתי אותם איך הם היו מגדירים מה זה אירוספייק השיבו השניים, כמעט בקול אחד: "אירוספייק הוא בסיס נתונים בתצורת Key-Value DB, שמסוגל לטפל בתעבורה עצומה של מידע בזמן אמת ובמהירות אדירה. הוא אמין, סקלאבילי, מהיר בצורה פנומנלית והניהול שלו כל כך פשוט – כמעט אוטומטי".

אהרונוביץ' מוביל את כלל הפעילות של אירוספייק בארץ ובן אבי זבלודוביץ' מובילה את הפעילות המקומית בתחומי השיווק, ניהול הלקוחות והמכירות. השניין, שעובדים ביחד כבר חמש שנים רצופות, היו להוטים להסביר לי שהם מספקים ללקוח "חוויה" ולא רק "בסיס נתונים מהיר וסקלאבילי".

"החוויה שאנחנו מספקים עוטפת את הלקוח ב- 360 מעלות", אמרה בן אבי זבלודוביץ'. "אנחנו תורמים ערך עסקי עצום לארגון במגוון האפשרויות שהטכנולוגיה מאפשרת לביזנס להגיע אליהן – יכולות שלא היו קיימות קודם לכן. אנחנו מאוד אדוקים בשירות ובקרבה ללקוחות, חשובה לנו חווית שירות איכותית ומחבקת, והערך הטכנולוגי-תפעולי עצום".

פלי הנמר והחמשיר ה-"נמרי"

פלי הנמר והחמשיר ה-"נמרי"

אהרונוביץ' ציין כי "לנו לא משנה אם הלקוח מגיע מעולם האד-טק, אבטחת הסייבר, המגזר הפיננסי או עולם הגיימינג, אירוספייק פונה לכל הוורטיקלים.  בנוסף, לא משנה לנו אם המערכת שאתה הוא מגיע היא מערכת קצה בזמן אמת שיוצאת החוצה לאינטרנט או מערכת פנימית ארכיונית. אנחנו יודעים לטפל בכל המערכות הללו ולהתאים את מודל התמחור לשימוש ולכדאיות ארגונית, גם אם מדובר בלקוח עם כמות דטה של ג'יגות או פטות".

לדבריהם, "השימוש בבסיס הנתונים של אירוספייק מביא להפחתה של מספר השרתים בדטה סנטר בסדרי גודל של פי שישה עד 10. המוצר של החברה משנה דרמטית את העלות בעלות כוללת (ה-TCO) של בסיסי הנתונים. על הדרך, הוא מקל על חייהם של אנשי התפעול של ה-IT בארגון, שסובלים מריבוי השרתים. הוא משלב את זיכרון ה-RAM והאחסון, כשהם עובדים ביחד בארכיטקטורה היברידית ומספקים יעילות רבה יותר של תהליכי טרנזקציות על כל מכונה. אירוספייק מספקת גם יכולת ריפוי וניהול אוטומטי לאשכולות שבבסיסי הנתונים. בתוך בסיס הנתונים יש קליינטים 'חכמים', שיודעים היכן הם נמצאים, וככה יכולים לטפל בהם מהר יותר ולבצע איזון אוטומטי ללא התערבות אנשי התפעול".

לסיומו של הביקור הנחמד קיבלתי שי מהחברים, שאותו ניתן לראות בתמונה למעלה: חמשיר נמרי ממוסגר עם הקדשה ממנכ"ל החברה, ג'ון דילון, שגם אותו פגשתי באחרונה.

תגיות: , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *