27 באוקטובר 2016 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: פבריציו לנדיני ודורון קרופמן, APC מבית שניידר אלקטריק

פבריציו לנדיני, מנהל בכיר לאזור EMEA ב-APC מבית שניידר אלקטריק, שמבקר בימים אלה בישראל, קפץ לביקור קצר במאורת הנמר יחד עם דורון קרופמן, מנהל פעילות APC בישראל.

לנדיני הגיע לארץ במטרה לפגוש לקוחות אסטרטגיים ושותפים עסקיים של החברה, כדי להעמיק עוד יותר את הפעילות העסקית שלה בתחום הדטה סנטרים. הוא ציין לשבח את ענף ההיי-טק בישראל, כמו גם את החדשנות הטכנולוגית, ריבוי ההזדמנויות ואת ההון האנושי שיש בארצנו הקטנטונת.

במהלך הביקור במאורה ציין לנדיני כי לשניידר אלקטריק יש את היכולת להביא לכך שהדטה סנטרים בארגונים השונים יתופעלו באופן יעיל, תוך צמצום ההוצאות על אנרגיה. לדבריו, המוטו של החברה הוא להשיג יעילות אנרגטית גבוהה בפחות משאבים בתחום. את משאבי התקציב המתפנים ניתן להפנות לפיתוח מערכות חדשות עבור הארגון.

לנדיני וקרופמן אמרו כי "עם המערכות החכמות של שניידר אלקטריק, גם משאבי הטבע פועלים לטובתנו ואנחנו יודעים לנצל בצורה מיטבית תנאי סביבה לקירור דטה סנטר עם נצילות אנרגטית גבוהה". את הדוגמה לכך ניתן לראות בדטה סנטר ירושלים של כסף, שמשתמש באוויר הקריר יחסית של הבירה לקירור הדטה סנטר בחלק מהזמן באמצעות מערכות Free Cooling.

כמו כן, התייחס האורח לטרנד המתפתח של Edge Computing ומודולים מוכנים מראש (Prefabricated Modules), שהולך ותופס תאוצה בעולם – ובכלל זה בישראל. פתרון זה מאפשר ללקוח לתכנן מראש את הדטה סנטר שלו, לבנות אותו במפעל, לבדוק אותו ואחר כך להתקינו במהירות באתר הלקוח. שימוש בטכנולוגיה זו, אמר לנדיני, מוביל להקטנה דרמטית של לוח הזמנים שבו מבוצע הפרויקט ושל תקציבו (עד כ-30%) – דבר המאפשר לחברות לחסוך בהוצאות מיותרות.

תגיות: , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *