6 בינואר 2019 פלי הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: שי כרמי וגל בר, yellowHEAD

היה לי העונג לארח באחרונה במאורת הנמר את שי כרמי וגל בר, מייסדים ומנכ"לים שותפים של yellowHEAD. כרמי ובר באו לספר לי על תחום השיווק הדיגיטלי בשווקים ובתעשיות הכי תחרותיים ועל פעילות החברה מאז הקמתה ב-2013.

yellowHEAD היא חברת שיווק דיגיטלי מבוסס תוצאות, שמציעה פתרונות שיווק הוליסטיים בתחומי רכישת משתמשים, אופטימיזציית חנויות האפליקציות ואופטימיזציית מנועי חיפוש בשווקים הגלובליים. על ידי הטמעה של פתרונות אלה, החברה משפרת את הביצועים השיווקיים של לקוחותיה בקשת רחבה של פלטפורמות כמו פייסבוק, גוגל, יוטיוב וחנויות האפליקציות. עולמות התוכן של החברה כוללים גיימינג, היכרויות, אי קומרס ועוד.

כרמי ובר הכירו לפני 14 שנים, כשהתחילו לעבוד בחברת ההימורים אונליין 888. הם סיימו את תפקידיהם בחברה לאחר שבע שנים, כשכרמי ניהל את מחלקת השיווק של הקזינו ובר את מחלקת השיווק של הפוקר. הם יצאו יחד ממה שהם מכנים "בית הספר מספר 1 באותם הזמנים ללימוד שיווק אונליין" והחליטו להקים את yellowHEAD.

מצריף קטן למשרדים ברחבי העולם

בתחילת פעילותה, הפוקוס של yellowHEAD היה על הקמת הזרוע הדיגיטלית של חברת הגיימינג הגדולה Zynga. לדברי בר, "החברה צמחה בצורה משמעותית מאז הקמתה. התחלנו עם שני עובדים שישבו בצריף קטן באמצע שום מקום ואנחנו כיום מעל 70 עובדים עם משרדים חדשים של 1,500 מ"ר בקיבוץ געש, ומשרדים בארצות הברית ובאוקראינה".

כרמי הוסיף: "בשנים הראשונות של החברה, התמקדנו בעיקר בתחום הגיימינג, כי זה התחום שהכרנו, כיוצאי 888, אבל עם השנים צמחנו והתמקצענו בתחומים אחרים. ב-2017, הצוות הטכנולוגי של החברה התחיל בפיתוח מוצר בתחום החיזוי לקמפיינים, שמאפשר לבצע אופטימיזציה על סמך אלגוריתם של לימודי מכונה, שחוזה את עתיד ביצועי הקמפיין מהרגעים הראשונים שהוא עולה לאוויר. כמו כן, נכנסנו בצורה רצינית לתחום ה-E Com, שתפס תאוצה משמעותית בשנה האחרונה".

החברה מתמחה בשיווק מוכוון ביצועים (פרפורמנס מרקטינג) ומפתחת מערכות מיוחדות, המאפשרות מדידה של השפעת קמפיין פרסום על השורה התחתונה של העסק כמעט מיד לאחר שהפרסומת עולה לאחת הפלטפורמות. דבר זה מאפשר למפרסם לקבל החלטות בכל אחד מערוצי השיווק שלו ועל סמך נתונים מדויקים – ולא תחושות בטן.

בנוסף, בשנה האחרונה הם החלו להתעסק בנושא ה-Playable Ads, שהולך ומתפתח. החברה הקימה צוות פיתוח לתכנות פרסומות מסוג זה.
בר ציין ש-"אנחנו מתגאים במיוחד בפיתוח מערכת שמאפשרת ניתוחי וידיאו, שכוללת תיוגים של הקריאייטיבים לעשרות פרמטרים שונים ומאפשרת אנליזות מתוחכמות, כך שהמפרסם יכול לדעת איזה חלק ב-וידיאו משפיע על הצופה, באיזו פלטפורמה אלמנטים מסוימים עובדים טוב יותר ועל סמך זה להגיע לייצור קריאייטיבים הרבה יותר מדויקים, שמבוססים על דטה".

השניים הוסיפו שהחברה ממשיכה בקצב צמיחה מרשים לתוך 2019 ומצויה במהלך גיוס עובדים נוספים. בין לקוחותיה הנוכחיים ניתן למצוא ענקיות גיימינג כמו אפיק גיימס, פלייטיקה, יוביסופט וחברות ענק נוספות כגון גוגל, טינדר ו-airbnb.

תגיות: , , , ,

Comment (1)

  1. מוטי כהן

    Persona.ly ו crossinstall התחילו עם playable ads כל השאר חיקוי ירוד. למה שחברת משחקים תעבוד עם חברה שאין לה טכנולוגיה? לא ברור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *