10 ביוני 2019 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: שרה הליקזר, אינפור, ואלי מייזלס, אינטנטיה

באחרונה הגיעו לבקר במאורת הנמר שרה הליקזר, מנהלת הפעילות של אינפור בישראל, ואלי מייזלס, מנכ"ל אינטנטיה ישראל, המייצגת בארץ בשני העשורים האחרונים את Infor M3 – פתרון הדגל של החברה בתחום ה-ERP.

הליקזר, יהודייה ניו-יורקית חכמה ומפולפלת, הגיעה לישראל לפני כמה חודשים על מנת להישאר כאן, עם שליחות עסקית מהחברה האם, אינפור. עם רוח ציונית, היא פועלת כאן במטרה להגדיל את הנוכחות של החברה בישראל, לרבות תכנית להקים מרכז מצוינות שיתמקד בפיתוח. הליקזר עובדת עם השותפים המקומיים על מנת לפתח צוותים נרחבים יותר ליישום ותמיכה ללקוחותיה, ולהגדלת בסיס הלקוחות.

אינפור היא חברה שאני מכיר שנים רבות. היא פעילה בישראל ב-20 השנים האחרונות. במהלך השיחה הזכירו הליקזר ומייזלס חלק מהלקוחות המובילים שלה בארץ בתחום ה-ERP, דוגמת אלביט, דלתא גליל, דקסל, קמהדע, תפרון, יקבי כרמל, עמינח ומאפיית אנג'ל. אורחיי אמרו לי כי "לאורך השנים נוצרו יחסים יוצאים מהכלל עם ארגונים ישראליים מובילים רבים".

תחום התמחותה של אינפור הוא פתרונות תוכנה, בעיקר לתעשייה. היא מעסיקה 17,300 עובדים סביב העולם ומשרתת יותר מ-68 אלף לקוחות ביותר מ-170 מדינות. בין לקוחותיה נמנות 19 מ-20 חברות התעופה והחלל המובילות בעולם, 15 מ-20 חברות הקמעונות הבולטות, 19 מ-20 יצרניות הרכב המובילות ו-17 מ-20 המפיצים הבולטים בעולם.

"החברות הישראליות מרוחקות משווקי היעד"

"ישראל מאוד חשובה לאינפור והיא מהווה את אחד משלושת המוקדים האסטרטגיים שלה, לצד אירלנד ואיחוד הבנלוקס (בלגיה, הולנד ולוקסמבורג – פ"ה)", אמרה הליקזר בפגישתנו. "ישראל היא מדינת הסטארט-אפ ב-ה"א הידיעה. אין מדינה טובה יותר ליצירת חדשנות טכנולוגית מאשר מדינת ישראל. נפתח כאן מרכז מצוינות, שיעסוק בפיתוח ויעניק ללקוחות ולשותפים שלנו בארץ את התמיכה האיכותית ביותר. נכניס את פורטפוליו המוצרים המלא של החברה, שעונה על צרכי הלקוחות מקצה לקצה, כולל פתרון הדגל שלנו לשרשרת אספקה, Nexus".

עוד היא ציינה כי "חברות תעשייתיות בישראל הן חדשניות ובעלות מובילות טכנולוגית, אך הן עדיין מרוחקות משווקי היעד שלהן. הן יודעות שייצור מתבצע סביב העולם, ובמיוחד במזרח, בזול, ולכן, אם הן רוצות להצליח, הן לא יכולות להתמקד בשוק הישראלי. הן חייבות לפרוץ עם הפצה גלובלית ולהתחרות בשוק העולמי. אנחנו כאן כדי לתת לתעשיינים הישראלים את ה-Best practices שיאפשרו להם לעמוד בסטנדרטים הבינלאומיים, עם פתרונות קלים ליישום ואינטואיטיביים, שיאפשרו להם להתמקד בביזנס ולא בניהול מערכות המידע".

"המטרה שלנו", סיכמה הליקזר, "היא לא למכור תוכנה, אלא להבין את האסטרטגיה של הלקוח, כדי לספק לו ערך ולאפשר לו לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלו בכל ורטיקל אפשרי בתעשייה. להיות שותפים אמיתיים של הלקוחות שלנו".

בהתכתבות שהייתה לי אתה לאחר פגישתנו שמחתי לשמוע ממנה: "איזה אוסף, אילו אוצרות ואיזה משרד יוצא דופן מצאתי אצלך", כתבה לי. "זוהי תקופה מרגשת במיוחד באינפור ואנחנו נרגשים להיות כאן".

תגיות: , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *