14 באפריל 2019 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: שרית רדין וטליה שינדלר, קרסו מוטורס

באחרונה אירחתי במאורת הנמר שתי אורחות מקבוצת הרכב קרסו מוטורס – יבואנית מותגי הרכב רנו, ניסאן, דאצ'יה ואינפיניטי בישראל. קרסו מוטורס מחזיקה בכובעים שונים, שרלוונטיים לרבים מאלה בינינו שמחזיקים רישיון נהיגה – מקניית רכב חדש או משומש, עבור בליסינג והשכרה, ועד לביטוח ומימון.

שתי האורחות במאורה היו שרית רדין, סמנכ"לית השיווק, וטליה שינדלר, סמנכ"לית מערכות המידע של קרסו מוטורס. השתיים הודו לי על הזמנתן למאורה, ושוחחנו ארוכות אודות העתיד הטכנולוגי והשיווקי של הקבוצה.

נוכחתי לדעת כמה דברים מעניינים על השתיים. כך, שינדלר מובילה את הטרנספורמציה הדיגיטלית של הארגון, יחד עם היחידות העסקיות, ומתוך הרקע של עיסוק בתהליכים עסקיים וארגון שיטות מאמינה שהשינוי מגיע רק בעבודה משותפת עם הביזנס.

בימים אלה היא נמצאת בשיאו של פרויקט CRM חוצה קבוצה, שלדבריה ייתן לה יכולות חדשות – גם בראיית הלקוח וניהול החוויה והמסע שלו בארגון, וגם בעולמות השיווק הדיגיטלי, שמשנה את כל מה שהכרנו עד כה. "תעשיית הרכב עוברת שינויים מרחיקי לכת ובאמצעות ניהול מערכות מידע נכון ניתן לייצר תשתית מדויקת וגמישה לשינויים האסטרטגיים הצפויים – מעבר למכירת שירות במקום מוצר, רכבים מקושרים, שיתופיים, אוטונומיים ועוד", ציינה שינדלר.

רדין, שמשמשת בתפקידה כסמנכ"לית השיווק של קרסו מוטורס בשנתיים האחרונות, מאמינה שעל איש השיווק המודרני לשלב בין הצדדים ההומניים והיצירתיים לבין הצדדים הריאליים, הכוללים אנליזה, חדשנות, מערכות מידע ודטה. "תחום הרכב בכלל, וקרסו מוטורס בפרט, נמצאים בטרנספורמציה, וכסמנכ"לית השיווק של החברה, אני גאה להוביל שינוי זה ולהפוך אותה לקבוצה המתקדמת ביותר בפעילות הדיגיטלית שלה", אמרה.

במהלך מפגשנו נוכחתי להבין משתיהן על חשיבות העבודה המשותפת והמסונכרנת של אנשי השיווק ומערכות המידע בארגון בימינו, ובפרט בעת ביצוע של טרנספורמציה דיגיטלית.

תגיות: , , , ,

Comment (1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *