30 ביולי 2017 פלי הנמר

בא לבקר במאורת הנמר: אורי ברגמן, HPE

לפני ימים אחדים הגיע לביקור במאורת הנמר אורי ברגמן, מנכ"ל HPE ישראל. הייתה זו עבורי הזדמנות נהדרת להתעדכן מפיו בפעילות של החברה, שביצעה מאז נובמבר 2015 סדרה של שינויים.

ברגמן ציין במהלך הביקור כי "העולם הטכנולוגי נמצא בתקופת שינוי אדירה ומרתקת. הלקוחות שלנו מתמודדים עם אתגרים חדשים – וכך גם אנחנו. בכדי להיות זריז, יעיל ורלוונטי צריך לעשות דברים אחרת ולרענן את פורטפוליו השירותים והפתרונות שלנו".

"מרכזי המחשוב של לקוחותינו נדרשים לספק תשובה לעולם האפליקציות המסורתי מחד ולעולם החדש והפתוח במיוחד מאידך", הוסיף. "כאן אנחנו באים עם גישתנו ההיברידית ומסייעים להם לזהות, לייעל ולמקסם את הקיים, ביחד עם בניית העולם החדש, בכדי שיוכלו לתמוך בצורה מיטבית בצרכים של הלקוחות שלהם, היכן שהם נמצאים – תשתיות פיזיות או בענן. מגוון הפתרונות שלנו בעולם זה הוא אדיר".

הוא דיבר גם על נקודות הקצה החכמות (Intelligent Edge) ואמר כי הן "מהוות צומת מידע חשוב ביותר, שניתן להפיק ממנו ערך רב. מדובר בעולם חדש ומרתק עבורנו, בזכות הכלים של ארובה (Aruba) והפתרונות בעולם מחשוב הקצה. קיים צורך אמיתי של לקוחות לאסוף, לנתח ולנטר את המידע הזה כבר בקצוות, עוד לפני המעבר לדטה סנטרים. גם באזורים אלה יש לנו פתרונות ,ידע ושירותים חדשים".

ברגמן ציין את חטיבת PointNext של HPE ואמר כי "היא זו שלוקחת את הטכנולוגיה והמידע והופכת אותם לערך עבור הארגון, באמצעות הנעה של פרויקטים בסביבות מחשוב פתוחות, תכנון והטמעת פלטפורמות חדשות, ירידה מהענן, מעבר לענן פרטי והיברידי, העברת מרכזי מחשוב ויישום כלים חדשים. זאת, כדי שהארגון יוכל לעשות את הכול מהר יותר ויעיל יותר".

"המטרה: להיות האינטגרטור המוביל של האקו-סיסטם החדש"

"אנחנו, ב-HPE, פועלים מתוך מטרה להיות האינטגרטור המוביל של האקו-סיסטם החדש", אמר לי ברגמן. "לקוחות רוכשים את הטכנולוגיה ככלי על מנת להשיג ערך מהמידע ואנחנו מסייעים להם בכל הדרך לשם – החל מזיהוי הצורך, עבור בתכנון הפתרון, שילוב הטכנולוגיה והדרך, וכלה בביצוע ובניהול לאורך זמן".

"אתן לך דוגמה", הוסיף. "תחום הסייבר, שתופס תאוצה בעקבות התרבות כלי הגישה למידע. קיים אצל הלקוחות שלנו צורך לראות את הנושא כרכיב מובנה כמעט בכל בקשה. לכן, יש לנו קבוצה של אנשים שעוסקת בתחום – כחלק ממתן הפתרון, השירות והפרויקט. זה משהו שקורה בעקבות דרישה מהשוק. כמו כן, הגדרנו והקמנו קבוצה שמספקת שירותים מרחוק לתמוך בלקוחות שלנו. מדובר בסוג של פתרון כשירות, שנולד מהצרכים החדשים. זה בדיוק מה שאנחנו עושים יום יום ושעה שעה עבור לקוחותינו – עסקים בכל הסוגים והגדלים, לקוחות ביטחוניים וציבוריים, ועולם הכלכלה החדשה – חברות שנמצאות בצמיחה, סטראט-אפים ובכלל".

"אנחנו, באמצעות שותפינו העסקיים, בונים מרכז התמחות וידע ומסייעים ללקוחותינו להשיג את מטרותיהם", סיכם ברגמן. "אנחנו מביאים שותפים מהארץ ומהעולם, וביחד בונים מכפיל כוח חדש. רק השנה יזמנו וקידמנו פעילות עם חברות טכנולוגיה חדשניות והצגנו יכולות בעולם ה-… כשירות, כמו Docker בעולם הקונטיינרים או Scality בעולם ה-Object Storage. בנינו פרויקטים חדשניים בתחומים אלה, שמאפשרים ללקוחותינו להפיק ערך ממידע בצורה חדשה, שלא נעשתה קודם לכן".

תגיות: ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *