8 בספטמבר 2019 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: אילן יהושע

בא לבקר במאורת הנמר: אילן יהושע. צילום: פלי הנמר
בא לבקר במאורת הנמר: אילן יהושע. צילום: פלי הנמר

אילן יהושע, המנכ"ל הפורש של Arrow ECS ישראל, בא באחרונה לביקור במאורת הנמר.

יהושע, מנכ״ל מוערך, פרש בתחילת החודש שעבר מניהול החברה, לאחר חמש שנים שבהן הוביל אותה להישגים ולהצלחה. הוא אמר לי בפגישתנו כי "הגעתי לחברה באמצע 2014, זיהיתי ‏את פוטנציאל הטמון בה, בניתי חזון, וסימנתי יעדים ומטרות, ‏ששימשו כמצפן להצלחה". "אחד היעדים ששמתי לעצמי", ציין, "היה להכפיל את מכירות החברה בישראל ולהגדיל את הרווח. ואכן, במהלך תקופתי הכפלנו את מכירות החברה והפעילות העסקית גדלה מאוד".

הוא הוסיף כי "הובלתי שינוי ארגוני שבמהלכו בניתי שדרה ניהולית, לקחתי את האנשים הטובים ופיתחתי אותם ואת הקריירה שלהם בארגון, בניתי אופק על מנת לאפשר לאנשים לפתח את היכולות האישיות שלהם ולהיות המנהיגים של התחום העסקי שעליו הם אחראיים".

"היכולת לזהות את העובד ולהעצים אותו היא אחת התכונות החשובות של מנהל. הארגון מקבל את זה בחזרה על ידי שיפור התוצאות העסקיות שלו", ציין יהושע. "האצלת סמכויות, פיתוח אחריות, שיתוף שמביא להרגשת שייכות של העובד לארגון ושילוב יחסי אנוש טובים לצד ניהול נכון הם חלק מהאני מאמין שלי בניהול".

ניסיון רב ומשמעותי

במהלך התקופה שבה ניהל את החברה, בנה יהושע תהליכים חדשים שאפשרו לה לספק שירות טוב ותגובה מהירה יותר לספקים וללקוחות של Arrow ECS בישראל. הניסיון והיכולות שלו הביאו את החברה למקום גבוה יותר ולהגדלת הפעילות, על ידי שילוב של התאמת הפעילות לשוק המשתנה והובלת צוות החברה לביצועים ולתוצאות. כמו כן, שיתוף הפעולה והפתיחות מצד הספקים בארץ ובחו"ל, העובדים, הנהלת החברה והלקוחות אפשרו להתאים את הפעילות לצרכי השוק המשתנה. "הבאתי את הניסיון הניהולי והיכולות שלי לידי ביטוי, מה שאפשר לי, ביחד עם הצוות, להוביל שינויים, לפתח עסקים חדשים, להגדיל מכירות בצורה משמעותית, לפתח אנשים ולהוביל להצלחה", אמר.

ואמנם, יהושע הוא בעל ניסיון ניהולי רב מחברות שבהן כיהן בתפקידי ניהול שונים, ביניהן נורטל, ג'וניפר, ברוקייד, ECI וחברות אינטגרציה ישראליות, ויש לו היכרות נרחבת ורבת שנים בעולמות הסייבר, ענן, רישות, IT ותחומים טכנולוגיים נוספים.

בימים אלה מלווה ומייעץ יהושע חברות בין לאומיות הנכנסות לישראל וחברות ישראליות בפיתוח והגדלת העסקים, ובכלל זה הקמת מערכי שיווק ומכירות, גיוס עובדים, הפצה, מיפוי השוק המקומי, גישה ללקוחות סופיים והאצת זמן ההגעה לשוק. בזמנו הפנוי, בכדי לשבור שגרה, הוא מתופף בלהקת הקאברים Recover, שחלק מחבריה אף הם מתחום ההיי-טק – אוהד הדר, רמי כתב, עומר קלנר וגיא רוטברג.

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *