10 בינואר 2017 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: אריאל סלפטר, HPE

באחרונה התארח במאורת הנמר אריאל סלפטר, מנהל חטיבת התוכנה של HPE בישראל.

במהלךהביקור שוחחנו על ההכרזה האחרונה של HPE: מדובר על מהלך Spin-merge של חטיבת התוכנה עם מיקרו פוקוס (Micro Focus) – מהלך שייצור ענקית תוכנה חדשה ויאפשר התמקדות בעולמות התוכנה המתפתחים.

סלפטר, שמוביל את פעילות חטיבת התוכנה של החברה בישראל בשנתיים האחרונות, ציין שהחטיבה ממשיכה בתנופה ומסיימת שנה עסקית מוצלחת ומשמעותית, עם דגש על פרויקטים בתחומי אבטחת המידע, המובייל, השליטה והבקרה, וכן הפעילות המסורתית מבית מרקורי (Mercury) בתחומי ה-DevOps והבדיקות, בשילוב ידע רב שנצבר במרכז הפיתוח המקומי.

אתר הפיתוח ביהוד הוא אחד הגדולים והמשמעותיים של HPE בעולם, אמר סלפטר, וככזה, הוא מוביל את פיתוח קו המוצרים החדש ומהווה מרכז חדשנות עולמי. לדבריו, "ישראל היא אחת המדינות המשמעותיות מבחינת חטיבת התוכנה העולמית ומובילה את תחום החדשנות. אתר הפיתוח ביהוד מהווה חממה למרבית המוצרים החדשניים של החברה. עובדים בו כ-1,000 איש, מהם כ-20 עובדים בארגון שיווק התוכנה, שאחראים על האספקטים השונים של פעילות התוכנה בישראל, וכן אנשי מכירות, פריסייל,  שותפים, תמיכה , שיווק ואופרציה".

הוא ציין שפתרונות התוכנה של HPE משרתים לקוחות אנטרפרייז רבים בארץ. בין אותם לקוחות נמצאים מכבי שירותי בריאות, שזכתה בשנה שעברה בפרס מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים, בקטגורית ניטור חוויית המשתמש בנייד עם פתרון מבית HPE, כמו גם אמדוקס, פלייטק, תעשיות ביטחוניות, בנקים גדולים, חברות ביטוח גדולות וחברות נוספות.

תגיות: ,

Comment (1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *