17 באפריל 2019 פלי הנמר

בא לבקר במאורת הנמר: גד מרגי, מחבר הספר הצלחה ישר ולעניין

באחרונה ביקר במאורת הנמר גד מרגי, טכנולוג, יועץ בכיר בתחום הסייבר ואסטרטג להצלחה בחיים ובעסקים. מרגי הגיע לפגישה מרתקת, בה חשף את ספרו החדש הצלחה ישר ולעניין.

מרגי, בעל ניסיון עשיר בתחומי הטכנולוגיות והסייבר, כיהן במספר תפקידים בכירים כמנמ"ר וכטכנולוג ראשי בתעשיית ההיי-טק, בגופי ממשל ובמערכת הביטחון.

בשיחתנו הוא סיפר לי כיצד, לצד ניהול קריירה מקצועית כטכנולוג, הפך ליזם עצמאי, משקיע, בלוגר ומנטור, ועל הדרך הגשים חלום והוציא לאור את ספר ביכוריו. הוא אמר כי "בגיל 31 חוויתי אירוע שערער לחלוטין את השקפתי והיה נקודת המפנה בעלילה של חיי. החוויה ההיא נתנה לי השראה, ומשם ואילך לא היו חיי אותו הדבר. דבר הוביל לדבר ומצאתי את עצמי מתחיל לחקור את תחום ההצלחה. במשך שש שנים למדתי את ההרגלים של האנשים המצליחים והמשפיעים בעולם, ותוך כדי תהליך הגדרתי את העקרונות שבעזרתם כל אדם יכול להצליח בחיים".

"לאחר שאותם עקרונות הוכיחו את עצמם עליי ועל אנשים בסביבתי, החלטתי לשתף אותם והוצאתי את הספר הצלחה ישר ולעניין, שכולל 50 עקרונות להצלחה בחיים מבחינות אישית, מקצועית ופיננסית. זאת, במטרה לסייע לכמה שיותר אנשים להעלות את חייהם לרמה הגבוהה ביותר", ציין.

לדברי מרגי, "כל אדם שמעוניין בצמיחה משמעותית יותר בחייו נדרש לעבור תהליך מסוים של התפתחות אישית. התהליך עוזר לו לגלות עד כמה רחוק הוא באמת מסוגל להגיע בחיים. באמצעותו אנחנו יכולים לשפר את עצמנו ואת חיינו בכל התחומים ללמוד וליצור דברים חדשים, לפתח ידע, ניסיון, כישורים ואיכויות חדשות, להגשים ולכבוש יעדים ומטרות שחלמנו, ולא האמנו שנוכל להשיג. התובנה המרכזית שאליה הגעתי בתהליך ההתפתחות שעברתי היא שהאדם שאנחנו הופכים להיות בדרך להשגת המטרות שלנו הוא ההישג המשמעותי באמת".

הספר הצלחה ישר ולעניין מוצע בהטבה לקוראי אנשים ומחשבים וה-DailyMaily, עם משלוח חינם, עותק בכריכה יוקרתית, סימניה מעוצבת, שובר הנחה לפגישת ייעוץ ועותק חתום בהקדשה אישית (אופציונלי). לרכישה היכנסו לכאן והקלידו את קוד ההטבה: THEPEOPLE.

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *