23 בינואר 2019 פלי הנמר

בא לבקר במאורת הנמר: דני אזולאי, פרינטר סנטר

באחרונה בא לבקר במאורת הנמר דני אזולאי, הבעלים של אחת החברות המעניינות והבולטות בתחום ההדפסה – פרינטר סנטר.

בפגישתו סיפר לי אזולאי כי הוא הקים את פרינטר סנטר כבר לפני 28 שנים, ביחד עם ניסים כהן. החברה עוסקת במתן פתרונות הדפסה, סריקה ופלט לארגונים גדולים במשק הישראלי. היא משמשת כמשווק פלטינום של HP, ומפעילה מעבדה ומערך טכנאים מומחה בפריסה ארצית רחבה.

ב-2002 רכשה פרינטר סנטר את אדיסמה – חברה שעוסקת בהפצה של מוצרים ופתרונות לעולם הלוגיסטיקה: מסופונים חכמים, קוראי ברקוד, עמדות מכירה POS, מדפסות טרמיות ומדפסות מדבקות. החברות שאותן מייצגת "אדיסמה" בארץ הן קונצרן Honeywell, וכן Citizen ,Tysso ו-Bar Tender. לדברי אזולאי, אנשי אדיסמה מספקים תמיכה מקצועית וצמודה למשווקיה בארץ, ומלווים תהליכי מכירה מורכבים עד לסיום הטמעה מוצלחת אצל לקוחות הקצה.

לפני כחצי שנה מונה אלון כהן למנכ"ל פרינטר סנטר. כהן, שהיה לפני כן מנכ"ל אוטופונט וסמנכ"ל המכירות של זירוקס ישראל, מכיר היטב את עולם ההדפסה המשרדית ומעיד כי יש לפרינטר סנטר גישה שירותית ייחודית ללקוחות והיא משלבת טכנולוגיות מתקדמות במתן הפתרון להם.

לדברי כהן, "בצד השירות, גישתנו ללקוחות היא לצמצם את צי המדפסות, כמו גם את צריכת הדפים והמתכלים, ולהיות ירוקים יותר. זו לכאורה סתירה מול הכוונות העסקיות של החברה, אולם אנחנו מאמינים שלטווח הארוך, הלקוחות מעריכים את יושרנו ומקצועיותנו, כערכים ייחודיים בשוק זה".

הוא הוסיף כי "בצד הטכנולוגי, אנחנו מהראשונים בשוק שעוד לפני 15 שנים התחילו ביישום של קונספט מרכזי ההדפסה החכמים אצל הלקוחות, לשליטה ובקרה ולאבטחת המידע המודפס. בשנה האחרונה פיתחנו טכנולוגיה חדשה בשם iService, המאפשרת לנו לנהל את ציי המדפסות של הלקוחות דרך הענן ולדעת מבעוד מועד על תקלות או על טונר שעומד להסתיים. כך אנחנו נותנים ללקוח מענה עוד לפני שהוא בכלל מודע לבעיה. זו רמת שירות שבנוסף פותרת את הלקוח מהצורך להחזיק מלאי מתכלים אצלו ולעסוק בהזמנות, ניהול מלאי ושינוע שלו".

כמו כן, אמר כהן, "חברות דוגמת הראל ביטוח, החברה המרכזית למשקאות קלים, נסטלה-אסם ו-BDO הן לקוחות של פרינטר סנטר מזה שנים רבות. החברות הללו עובדות בקונספט של מרכזי הדפסה מנוהלים ומקבלות מפרינטר סנטר רמת שירות בלתי מתפשרת מבחינת SLA – באמצעות פתרון ה-iService".

אזולאי, שבאחרונה לקח חלק בסיור של פורום המנמ"רים והמנכ"לים C3 מבית אנשים ומחשבים במרוקו, סיכם באמרו ש-"אני רואה זיקה מתחזקת בין המנמ"רים לעולם ההדפסה. זהו עולם שיש בו אתגרים חדשים, שכן ההדפסה הופכת לתשתית נמדדת ומנוהלת, דורשת רמת שירות מידית וחשופה לפריצות אבטחת מידע וסייבר".

תגיות: , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *