19 ביוני 2018 פלי הנמר

בא לבקר במאורת הנמר: נועם בר און, מטריקס

באחרונה זכיתי לפגוש במאורת הנמר את נועם בר און, מנהל מכירות BMC החדש בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, המייצגת את ענקית התוכנה בבלעדיות בישראל.

זוהי פגישתנו הראשונה במאורה ולכן, דבר ראשון הצגתי לבר און את אוסף הנמרים המיוחד ואת הנוף המרשים ממשרדי. לאחר מכן התיישבנו ושוחחנו על תורת הנמר כדרך חיים, על שיתוף הפעולה ארוך השנים של מטריקס ו-BMC ועל נושא הקרוב לליבנו – קוסמים וקסמים. בר און, כקוסם חובב, הראה לי ולרעייתי, הקוסמת דליה אסיא-פלד, כיצד ניתן להדהים גם אחרי היכרות רבת שנים עם עולם הקסמים.

את מטריקס ו-BMC אני מכיר שנים, ומבר און למדתי על טיב שיתוף הפעולה בין שתי החברות, שנמשך כבר 25 שנים ושהביא להצלחות רבות בישראל ובעולם, בזכות מאות לקוחות מרוצים. למעשה, הוא אמר לי שבכל שנה שיתוף הפעולה ביניהן מתחזק.

בר און דיבר על פתרון BMC, שמציע פלטפורמה לניהול תזמון של תהליכים בארגון. פתרון האוטומציה של החברה, Control-M, מפשט וממכן מגוון רחב של אפליקציות ארגוניות על ידי ניהול זמנים אוטומטי של כל התהליכים בארגון, ממשק גרפי אחיד שמרכז את כל שרשרת העבודה וחיווי על כל פרט ופרט בתהליכים הארגוניים – החל משלב הפיתוח דרך הייצור ועד הלקוח. Control-M פועל בלב ליבה של התשתית הארגונית, ממנף את ה-SLA ומאיץ את פריסת האפליקציות.

חתמנו את המפגש המוצלח באמירה שעולם ההיי-טק צריך עוד קוסמים כמו בר און, שיכניסו צבע ומג'יק לתעשייה.

תגיות: , , ,

Comment (1)

  1. רחל

    עולם הקסמים ועולם ההייטק מחוברים , כי האיש מהרחוב לא מבין את שניהם. נפלאה מבינתי לרדת לעומקם . כל הכבוד למי שיכול לעסוק בשני העולמות .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *