11 בינואר 2018 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: שמעון הפילוני, HPE

השבוע הגיע לביקור במאורת הנמר שמעון הפילוני, מנהל תחום SME (ארגונים קטנים ובינוניים) ב-HPE. הייתה זו הזדמנות נהדרת לשמוע ולהתעדכן במה שקורה עם הפילוני – חבר ותיק וטוב – ולשמוע את השקפותיו על מה שקורה בעולמות הטכנולוגיה וה-IT.

לדבריו, "העולם הטכנולוגי נמצא בתקופת שינוי אדירה ומרתקת. הלקוחות שלנו מתמודדים עם אתגרים חדשים. כדי להיות זריז, יעיל ורלוונטי צריך לעשות דברים אחרת, לקבל החלטות מהר יותר, לבצע שינויים והתאמות באופן מהיר יותר. כל זה מחייב היערכות טכנולוגית אחרת".

"הדטה סנטרים של לקוחותינו נדרשים לספק תשובה לעולם האפליקציות המסורתי ובמיוחד לעולם החדש והפתוח", אמר הפילוני. "לטובת העניין, אנחנו מביאים את גישתנו ההיברידית ומסייעים ללקוחות לזהות, לייעל ולמקסם את הקיים יחד עם בניית העולם החדש – כדי להיות מסוגלים לתמוך בצורה מיטבית בצרכים של הלקוחות שלהם, היכן שהם נמצאים".

מה זה אומר?
"אנחנו מדברים גם על תשתיות פיזיות וגם על ענן. מגוון הפתרונות שלנו הוא אדיר. הפורטפוליו שלנו התרחב השנה במגוון מוצרים חדשים ובנוסף הגדרנו קטגוריות חדשות. רק אציין כמה מילות באזזז (זימזומילים בשפת הנמר – פ"ה), כמו: סינרג'י, הרכישות של סימפליוויטי ונימבל, ועוד".

"גם נקודות הקצה החכמות (Intelligent Edge) מהוות צומת מידע חשוב ביותר וניתן להפיק ממנו ערך רב", אמר הפילוני. "זהו עולם חדש ומרתק עבורנו, בזכות הכלים של ארובה ומגוון פתרונות בתחום מחשוב הקצה. קיים צורך אמיתי של לקוחות לאסוף, לנתח ולנטר את המידע הזה כבר בקצוות, עוד לפני המעבר למרכזי המחשוב. גם באזורים אלה יש לנו שפע של פתרונות, ידע ושירותים חדשים. ולא לשכוח את פתרונות אבטחת המידע שלנו לעולם הקצה באמצעות פתרונות Clearpass".

הוא דיבר גם על חטיבת PointNext של החברה ואמר שהיא "לוקחת את הטכנולוגיה והמידע והופכת אותו לערך עבור הארגון, באמצעות הובלה והנעה של פרויקטים בסביבות מחשוב פתוחות, תכנון והטמעת פלטפורמות חדשות, ירידה מענן, מעבר לענן פרטי והיברידי, העברת דטה סנטרים ויישום כלים חדשים. המטרה היא לעשות את הכל מהר יותר ויעיל יותר".

הפילוני ציין כי "עם שותפינו המקומיים והגלובליים אנחנו בונים מרכז התמחות וידע, ומסייעים ללקוחותינו להשיג את מטרותיהם. יש לנו שותפים מהארץ ומהעולם, וביחד אנחנו מהווים מכפיל כוח חדש".

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *