15 בינואר 2018 ''פלי הנמר''

ברינקס ישראל התקינה את כלי ניהול וניטור התשתיות CA UIM

מימין לשמאל: צחי אביבי, מנהל פעילות מיקור-החוץ מטעם נס בעיריית ירושלים; ריק דינין, סגן נשיא מחוז ניו-יורק בברינקס; היועץ אסף תדהר; משה כהן, המנהל הטכנולוגי של המשרד לביטחון פנים; אילן יום טוב, רמ
מימין לשמאל: צחי אביבי, מנהל פעילות מיקור-החוץ מטעם נס בעיריית ירושלים; ריק דינין, סגן נשיא מחוז ניו-יורק בברינקס; היועץ אסף תדהר; משה כהן, המנהל הטכנולוגי של המשרד לביטחון פנים; אילן יום טוב, רמ"ח הגנת סייבר במשרד לביטחון פנים; שלומי בילגי, מנהל אגף ביטחון, מידע וסייבר במשרד לביטחון פנים; מוסטפה קבה, מנהל אבטחת המידע והסייבר הגלובלי של ברינקס; ארז תדהר, רמ"ח הנחיה ברשות הלאומית להגנת הסייבר; צביקה פליישמן, מנהל תחום ממשלה וביטחון בחטיבת CA-ישראל ב-NessPRO; איתי זימן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ברינקס ישראל; אלי שבתאי, מנהל התפעול של ברינקס בארצות הברית

הכלי יאפשר לקצר את הזמן הנדרש לטיפול בתקלות, וכמו כן ישפר באופן ניכר את חוויית המשתמש

ברינקס ישראל התקינה את הכלי CA UIM (ר"ת CA Unified Infrastructure Management) מתוצרת CA Technologies.

מדובר בכלי אנליטי המנהל תשתיות ענן ותשתיות IT היברידיות. כלי הניהול והניטור החדשני מאפשר ניתוח חכם וכיסוי מקיף של כל תשתיות ה-IT בארגון על פני פריסה גיאוגרפית נרחבת. השימוש ב-CA UIM מאפשר לקצר למינימום את הזמן הנדרש לטיפול בתקלות, מפחית את המאמץ שעל הארגון להשקיע בניטור התשתיות, מאיץ פריסה של תשתיות ויחידות קצה חדשות ומשפר במידה ניכרת את חוויית המשתמש.

"השימוש ב-CA UIM מאפשר לנו לראות במבט אחד כולל את כל המערכות וכל ההתקנים, כולל תקשורת, שרתים, אפליקציות שונות ותקשורת להתקני אינטרנט של הדברים", אומר איתי זימן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ברינקס ישראל.

"CA UIM איפשר לנו לערוך תרשימים של שרתים לפי נושאים, מיקום ומדדים שונים, כגון צריכת משאבי מערכת. כך לדוגמה, כאשר שרת מגיע לניצול של 80% ממשאבי מערכת הוא נצבע על גבי המסך של CA UIM בצבע מסוים ומיד אנו יכולים לדעת שהשרת עמוס ולפעול בהתאם".

לתאר את התקלה באופן מדויק לפני האחרים

לדברי זימן, השימוש ב-CA UIM מאפשר לדעת בכל רגע נתון מה קורה עם כל קווי התקשורת של ברינקס ישראל. "לדוגמה, כשיש תקלה בקו גיבוי מסוים שבדרך כלל לא משתמשים בו. כיום, הודות לכלי של CA אנו רואים זאת מיד כשהתקלה מתרחשת, ולא מגלים זאת רק כאשר אנו נזקקים לקו. לא זו בלבד, אלא שאני יכול להתקשר לבזק, לתת להם את מספר הקו ולאבחן ולתאר את התקלה באופן מדויק עוד לפני שהם עשו זאת".

זימן מדגיש כי CA UIM חוסך זמן רב מאד באיתור והבנת התקלה. "לפני התקנת המערכת, כשהייתה תקלה לקח זמן רב להבין את מהותה והיכן בדיוק היא מתרחשת".

זימן מוסיף כי "התיקון עצמו היה מהיר, אך הבעיה הייתה לאתר את התקלה וכאן תמיד היה ויכוח בין אנשי המקצוע השונים. עכשיו, כשיש בעיה, אף אחד לא מתווכח על העובדות – יודעים בדיוק היכן התקלה וצריך רק לתקן. כמו כן, היום הרבה פעמים אנו יודעים על הבעיה עוד לפני שהמשתמש יודע עליה. למשל, אם יש תקלה בקו מסוים לסניף, הוא עדיין אינו מודע לכך, או שהוא סבור שזה משהו רגעי שמיד יסתדר, אך אנו יודעים מיידית מהי מהות התקלה. מאחר ואנו עוסקים בשירותים פיננסיים, הזמינות היא הדבר החשוב ביותר, ו-CA UIM מאפשר לנו זאת".

"בחירתה של ברינקס ישראל ב-CA UIM מעידה על איכותו של המוצר ועל יכולתו לספק מידע בזמן אמת לגבי תשתיות קריטיות בארגונים החייבים בזמינות מלאה", אומר צביקה פליישמן, האחראי על תחום הממשלה בחטיבת CA-ישראל  ב-NessPRO , קבוצת מוצרי התוכנה של נס, שמפיצה את מוצרי CA Technologies בישראל.

לדבריו, "היכולת לספק תובנה על הביצועים של כל משאבי ה-IT בארגון בתצוגה אחת מאפשרת למשתמשים להפעיל את עסקיהם בצורה מיטבית".

שחקן משמעותי בשוק הפיננסי

לאחרונה ארגן זימן מפגש במשרדי ברינקס בניו-יורק עם אנשי ברינקס העולמית, כולל מנהל הסייבר העולמי של ברינקס, נציגי חטיבת CA-ישראל ב-NessPRO ונציגי הרשות הלאומית להגנת סייבר. המפגש התקיים זמן קצר לאחר הכנס השנתי של CA שנערך בלאס וגאס.

"במפגש הצגנו את היכולות והפתרונות הטכנולוגיים של ברינקס בישראל, ומנהל הסייבר העולמי של ברינקס הציג פתרונות נוספים של ברינקס בתחום אבטחת המידע", אומר זימן.

נציגי חטיבת CA-ישראל ב-NessPRO הציגו פתרונות שונים של CA להגנת סייבר ובסיום המפגש נערך סיור במתקן של ברינקס בניו-יורק. "אנשי הרשות להגנת סייבר מאד התרשמו, ציינו שברינקס היא שחקן משמעותי בשוק הפיננסי (מניידים כ-80% מהכסף של מדינת ישראל) והודיעו שיכניסו את ברינקס לוועדה הפיננסית של רשות הסייבר", מוסיף זימן.

פליישמן מציין כי CA שמה דגש על שיתופי פעולה בתחום הסייבר, והמפגש שאורגן בניו יורק מהווה נדבך נוסף במסגרת זו. "סיעורי מוחות, וחילופי ידע ומידע מאפשרים ל-CA לשפר את שירותיה ומוצריה למען הלקוחות", אומר פליישמן.

תגיות: , , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *