20 בנובמבר 2016 ''פלי הנמר''

"התוכנה הפכה לגורם מרכזי המאפשר את פעילותו של העסק המודרני"

כך אמר מייק גרגואר, מנכ"ל CA ● לדבריו, "החברות המצליחות בעתיד יהיו בנויות לשינויים הודות להצבת התוכנה במרכז כל פעילות שהן מבצעות"

"אנו נמצאים בעיצומו של שינוי מאסיבי. הזמנים בין טכנולוגיות שמשנות את כללי המשחק הולכים ומתקצרים. לתוכנה יש תפקיד קריטי בכלכלה ובחיי היומיום שלנו. בנוסף לכך, השינוי הדרמטי של כלכלת האפליקציות ממריץ כל עסק ברחבי העולם", כך אמר מייק גרגואר, מנכ"ל CA Technologies.

גרגואר דיבר בכנס CA World 2016, הכנס השנתי של CA, שנערך בלאס וגאס. CA Technologies מיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס.

"מודלים עסקיים חדשים מופעלים על ידי טכנולוגיות מתקדמות", אמר גרגואר. "התוכנה הפכה לגורם מרכזי המאפשר את פעילותו של העסק המודרני, שבו הטכנולוגיה מניעה את ההכנסות".

מנכ"ל CA Technologies, צופה כי החברות המצליחות בעתיד יהיו בנויות לשינויים (Built to Change) הודות להצבת התוכנה במרכז כל פעילות שהן מבצעות.

מייק גרגואר, מנכ"ל CA Technologies, בהרצאת המליאה בכנס CA World. צילום: יח"צ

מייק גרגואר, מנכ"ל CA Technologies, בהרצאת המליאה בכנס CA World. צילום: יח"צ

"על רקע ה-disruption הכלכלי המתרחש בצורה מתמדת, יצירת מודל עסקי לזמן ארוך אינו מתאים למציאות הדיגיטלית החדשה", אמר גרגואר. הוא הסביר כי הרעיון של יתרון תחרותי בר-קיימא פינה את מקומו למושג העכשווי יותר של גמישות עסקית, שפירושה היכולת לחוש, להגיב ולהסתגל במהירות, באופן אוטומטי, לדינמיקת השוק המשתנה.

חברות הבנויות לשינויים מבינות כי האקו-סיסטם והמבנים הקיימים "פגיעים" לרעיונות טובים יותר. חברות הבנויות לשינויים מתמקדות בזריזות וגמישות (אג'יליות) עסקית, המאפשרת להן להביא לשיפורים מהירים ומתמשכים בחוויית הלקוח. מדובר בתחומים רבים, החל מהדרך שבה החברות מנהלות כשרונות, ועד  לדרך שבה הן נמנעות מלקשור את עצמן לנכסים קבועים, והאופן שבו הן נוטלות על עצמן סיכונים.

התוכנה כגורם מאפשר קריטי

על פי גרגואר, התוכנה היא מאפשר קריטי וגורם מבדל ביכולתה של חברה להצליח. "תוכנה היא כיום מרכיב הליבה ב-DNA של עסק", אמר מנכ"ל CA. "זהו מנוע חיוני מול הלקוח המאפשר לחוש ולהגיב לצרכים, הזדמנויות, ואיומים חדשים. לא משנה מהו הענף או המוצר הסופי שלך, כל אחד מהמותגים ייוצג, יתוקשר ויישפט באמצעות טכנולוגיה".

גרגואר הסביר כי אנו נמצאים בעיצומו של מהפך עסקי עולמי מסיבי שבו מאותגרים מנהיגות, משאבי אנוש, ועקרונות הניהול הפיננסי. "כל זה דורש חשיבה חדשה – ואג'יליות בעסק שלך – כיצד אתה משתמש בטכנולוגיה ואיך אתה בונה  תוכנה", אמר.

"אנו חייבים לבצע אופטימיזציה כדי להיענות ולהגיב, על מנת לנצל הזדמנויות חדשות, לפנות מקום לחדשנות, ולספק ערך ייחודי ללקוחות שלנו".

פתרונות התוכנה של CA מבצעים אופטימיזציה של האג'יליות העסקית

בכנס CA World הכריזה CA על סדרה של פתרונות חדשים בסל המוצרים שלה בתחומי האג'ייל, DevOps, אבטחת מידע ומיינפריים, התומכים בדרך שבה חברות מודרניות מתכננות, מפתחות ומספקות את פתרונות התוכנה שלהן.

"תחשבו עליהם כעל יכולות ליבה שתזדקקו להן כשתצטרכו להעביר את הארגון שלכם אל העתיד", אמר גרגואר.

חלק מההכרזות כוללות:
● פתרון חדש של "זהות כשירות" (identity-as-a-Service) במטרה לתת מענה לצרכים של ניהול זהויות וגישה (IAM) הן באפליקציות שבתוך הארגון והן בענן.
● יכולות DevOps חדשות עם אנליטיקה ואינטגרציות חכמות עבור שירותי ענן ורשתות וירטואליות.
● יכולות של חיזוי אנליטי (Predictive Analytics) עם למידת מכונה עבור המיינפריים.
● שיפורים לפתרון ה-SaaS המוביל של CA שנבנה על מנת להרחיב פרקטיקות אג'ייל.

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *