8 במרץ 2017 ''פלי הנמר''

מה ומי צפויים בכנס הענן של גוגל?

משתתפי הכנס, שייפתח הערב (ד', שעון ישראל) בסן פרנסיסקו, יגיעו לשמוע על החידושים שמציעה החברה בענן, כולל שתי הכרזות מסקרנות במיוחד

הערב (ד', שעון ישראל) ייפתח בסן פרנסיסקו הכנס השנתי של גוגל (Google) למשתמשי תשתיות ושירותי הענן שלה, ושמו 17 Next.

כיאה לחברה שרואה את עמק הסיליקון ככור מחצבתה הרעיוני, הכנס ייערך במרכז הכנסים מוסקוני שבעיר, שבו נערכים גם כנסים של שתי חברות ענק אחרות – אורקל (Oracle) ו-Salesforce. השנה ישתתפו באירוע מספר שיא של כ-10,000 איש. אמנם לא מדובר ב-40 אלף המשתתפים בכנסי אורקל או ב-80 אלף המשתתפים באלה של Salesforce – ששתיהן עדיין לא עברו לבירת הכנסים, לאס וגאס – אבל זהו בהחלט מספר מכובד.

רבבת המקצוענים והמנהלים מקרב לקוחותיה של גוגל בעולם, כמו גם שותפים, מפתחים ומנהלים בכירים, יגיעו לשמוע על החידושים שמציעה החברה בענן ועל רעיונות חדשים בעולמות ה-GCP (ר"ת Google Cloud Platform), ה-Google Maps, ה-G Suite ועוד. עניין רב צפויות לעורר בכנס שתי הכרזות, שניתן יהיה לפרסם אותן רק מחר.

שתי מליאות הפתיחה יארחו חלק מהבכירים ביותר בגוגל ובחברה האם שלה, אלפבית (Alphabet), בהם אריק שמידט, יו"ר אלפבית; סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל; והצמרת של גוגל בתחום הענן, בראשות דיאן גרין, סגנית הנשיא הבכירה לענן של גוגל (בעברה מייסדת VMware); אורס הלצלה, סגן נשיא בכיר לתשתיות; פרבאקר ראגאוון, סגן נשיא ליישומים; ופיי-פיי לי, המדענית הראשית לבינה מלאכותית ולימוד מכונה בענן של גוגל. הבינה המלאכותית ולימוד המכונה הם שני התחומים החמים ביותר בתעשייה.

מישראל יגיעו מנהלי חטיבת הענן של גוגל, בראשותם של ברק רגב, מנהל אזור EMEA, אורי ויינרוט וניר חינסקי. זאדרה, חברה לאחסון בענן מיקנעם, תציג בשדרת הפתרונות. בכנס כולו יינתנו יותר מ-200 הרצאות, במבחר נושאים ובכל הרמו, והוא יסתיים ביום ו' בערב.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לכנס.

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *