18 ביולי 2017 ''פלי הנמר''

קוך תעשיות מעבירה תהליכי מפתח עסקיים לענן עם Infor

בחירתה זו של קוך הענקית לחבור אל היכולות המוכחות שמציגה Infor, מעידה על המגמה השלטת - יישומי ענן מדרגיים בעבור משאבי אנוש ופיננסים המניעים את הטרנספורמציה הדיגיטלית

בשבוע החולף ערכה Infor, ספקית מובילה של יישומים עסקיים המתמחים בתעשייה ואשר בנויים לענן, את הכנס השנתי הגלובלי השני שלה, Inforum 2017, בניו-יורק. בכנס השתתפו יותר מ-7,000 לקוחות, שותפים ומנהלי החברה.

בכנס שוחררה ההודעה על כך שקוך תעשיות (Koch Industries) – תאגיד רב-לאומי אמריקני המוערך על ידי פורבס (Forbes) כחברה הפרטית השנייה בגודלה בארצות הברית עם הכנסות שנתיות של כ-100 מיליארד דולר – תיישם את ה-Infor CloudSuite לניהול ההון הפיננסי והאנושי של Infor.

משמאל: סטיב פיילמייר, סמנכ"ל הכספים של קוך תעשיות, ולצידו צ'ארלס פיליפס, מנכ"ל Infor. צילום: פלי הנמר

משמאל: סטיב פיילמייר, סמנכ"ל הכספים של קוך תעשיות, ולצידו צ'ארלס פיליפס, מנכ"ל Infor. צילום: פלי הנמר

בחיפוש אחר פתרון מודרני לאספקת יישומים עסקיים קריטיים, בחרה קוך תעשיות – המעסיקה מעל 120 אלף עובדים – ב-Infor בגלל היכולת לגדול ולממש את החזון ואת ההישגים המוכחים כדי לספק פלטפורמה דיגיטלית ל-Global 5,000.

המפתח להפיכה לארגון טוב יותר

"הטכנולוגיה לעולם לא תהיה הגורם המגביל לצמיחתו של ארגון, ופתרון חדשני ומדרגי הוא המפתח להפיכה לארגון טוב יותר וגמיש יותר, במיוחד כשמדובר בניהול אנשים וכסף", אמר סטיב פיילמייר, סמנכ"ל הכספים של קוך תעשיות. "קוך השקיעו ב-Infor לא רק בגלל מסלול הצמיחה הגבוה שלה, אלא בשל האפקט הטרנספורמטיבי שעשוי להיות ליישומי Infor בתמיכה ובהתרחבות בקוך תעשיות".

קוך תעשיות, לקוחה של Infor לאורך כל קו המוצרים, וגם משקיעה בה. צילום: פלי הנמר

קוך תעשיות, לקוחה של Infor לאורך כל קו המוצרים, וגם משקיעה בה. צילום: פלי הנמר

קוך תעשיות, הפועלת מהמטה שלה שבוויצ'יטה, קנזס, השקיעה מוקדם יותר השנה יותר משני מיליארד דולר ב-Infor. כעת תפרוס הענקית את ה-Infor CloudSuite כדי לספק מענה לניהול פיננסי, ניהול רכש וניהול הון אנושי בארגון, עם נראות לרוחבו המלא וגמישות שתתמוך בצמיחה העקבית של קוך.

קוך – תישאר אחת החברות המצליחות והמוערכות ביותר בעולם

ה-CloudSuite מספקת תמיכה ותובנה ל-C-Suite מכל הזוויות, וכוללת את הפונקציונליות הנדרשת על ידי הצוותים המבצעיים והארגונים שלהם, כולל סמנכ"לי כספים, מנהלי מערכות מידע, ה-CPO וה-CHRO.

הגמישות של ארכיטקטורת ION של Infor תאפשר לקוך לשלב ולפרוס בעתיד יישומים נוספים של Infor, לצורך הגברת הנראות והבקרה ולקבלת תובנות מעמיקות בתחומים אחרים של העסק.

סטפן שול, נשיא Infor. צילום: פלי הנמר

סטפן שול, נשיא Infor. צילום: פלי הנמר

"הבחירה ב-Infor CloudSuite לניהול הליבה של משאבי האנוש והתהליכים הפיננסיים בקוך תעשיות, אחת מהחברות הגדולות והמכובדות בעולם, היא עדות לפונקציונליות החזקה של הפתרונות, לגמישות, לבשלות ולגדילה", אמר סטפן שול, נשיא Infor.

לדבריו, "על ידי העברת פונקציות הליבה לענן, תהיה לקוך הגמישות לתמוך בעסקים חדשים וקיימים, והיא תהיה ממוקמת היטב בכדי להישאר אחת החברות המצליחות והמוערכות ביותר בעולם בעתיד הנראה לעין".

תגיות: , , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *