16 בנובמבר 2017 פלי הנמר

"קיימת חשיבות רבה ליצירתיות באיתור אפשרויות לשינוי כיוון בארגון"

כך אמר מייק גרגואר, מנכ"ל CA Technologies, ב-CA World ’17 ● החברה הציגה למעלה מ-20 מוצרים חדשים ומשופרים, והודיעה על הסטארט-אפ העשירי בתכנית ה-CA Accelerator

מנכ"ל CA Technologies, מייק גרגואר, פתח את הכנס השנתי של החברה, CA World ‘17, המתקיים בלאס וגאס, וקרא למנהלים עסקים ומנהלי IT למצוא את נקודת המפגש שבין חדשנות לביצוע, ולחפש שותפים כמו CA, שפתרונות התוכנה שלה מקדמים את הערך העסקי ומאפשרים יצירתיות ארגונית.

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.

"עברנו מזמן את הנקודה שבה התוכנה הארגונית משמשת רק כדי להגביר את היעילות. ההתמקדות היום היא ביצירת השינוי החדשני הגדול הבא בארגון. זוהי העדיפות העליונה שבה אנו מתמקדים – לספק פתרונות שיסירו את המחיצות בין הרעיונות לתוצאות", אמר גרגואר.

גרגואר קרא למנהלים לפתח את מה שהוא מכנה תחושה של אינטואיציה דיגיטלית: מינוף מספר עצום של נתוני לקוחות כדי לאתר דפוסים, לחזות מגמות, להודיע על החלטות ואפילו לנהל סיכונים.

למנף את העוצמות הקיימות על מנת לתמוך בחדשנות

גרגואר תיאר את תכניתה של CA עצמה בכל הקשור לטרנספורמציה דיגיטלית ולחוויות דיגיטליות, והסביר כיצד החברה התארגנה מחדש בשנים האחרונות כמפעל תוכנה מודרני כדי למנף זריזות וגמישות (Agility), אוטומציה, תובנות ואבטחת מידע על מנת לאפשר ערך עסקי מירבי עבור לקוחותיה.

הוא ציין את ההשקעות שהמשתתפים כבר השקיעו בטכנולוגיית המידע וייעץ להם למנף את העוצמות הקיימות על מנת לתמוך בחדשנות.

על פי גרטנר (Gartner), "כאשר שינוי עסקי דיגיטלי הוא בראש סדר העדיפויות של המנמ"ר, תשתית ה-IT והאפליקציות הקיימות, כמו גם תהליכים עסקיים, חייבים להתאים את עצמם במהירות ל-'חדש'. במידה ומערכות ישנות אינן מצליחות לתמוך, לשלב או לאפשר את היוזמות הדיגיטליות החדשות, הצלחה עסקית דיגיטלית תהיה לקויה, או אפילו תיכשל". 1)

משמאל: מייק גרגואר, מנכ"ל CA Technologies, עם ג'ימי צ'יו, מטפס הרים, גולש סקי ויוצר סרטים. צילום: יח"צ

משמאל: מייק גרגואר, מנכ"ל CA Technologies, עם ג'ימי צ'יו, מטפס הרים, גולש סקי ויוצר סרטים. צילום: יח"צ

"היכולת לנהל שינויים, להגיב לתובנות או הערות ולשנות כיוון מעולם לא היתה כה חשובה", אמר גרגואר. "כל סל המוצרים שלנו מתוכנן סביב עמודי התווך של מפעל התוכנה המודרני כדי להגביר את המהירות, אבטחת המידע וביצועי האפליקציות והפתרונות החיוניים לעסקי הלקוחות שלנו".

גרגואר גם שוחח על הציפיות מממשלות ברחבי העולם לחפש באופן פעיל דרכים לשיפור החוויה של האזרח באמצעות תוכנה. ברוח זו, CA הודיעה על CA Smart Government Challenge, תחרות שמזמינה מפתחים שבסיסם בארצות הברית להגיש את הרעיונות החדשניים ביותר שלהם לשיפור "חוויית האזרח" של שירותי הממשל הפדרלי, באמצעות תוכנה.

לפתח השקעות טכנולוגיות קיימות להצלחה עתידית

גרגואר גם שוחח על מנוע החדשנות של החברה, ה-CA Accelerator. כ-10 סטארט-אפים כלולים כיום בתכנית זו והם מתפקדים כ-"סטארטאפים רזים" (Lean Startups) בתוך CA. כל אחד מקבל תמיכה ומימון לפיתוח ובדיקה של רעיונות למוצרים חדשים בשוק. אחד מסיפורי ההצלחה של התוכנית, FreshTracks.io הודיע בכנס על הרשמה פתוחה לתכנית ה-Beta שלו.

גרגואר ציין לקוחות שבנו מוניטין הודות לחשיבה חדשנית, ובהם:

Citi FinTech – יחידת החדשנות של ה-Global Consumer Bank של Citi האחראית על אספקת חוויית לקוח מעולה במובייל  ולקוחה של CA Agile Requirements Designer

● רשת חדשות הספורט האירופית  Eurosport , שיישמה את  CA API Management ו-CA App Experience Analytics, מציעה חוויית צפייה ראשונה מסוגה המקרבת את האוהדים לאקשן יותר מאי פעם.

CA Technologies מציגה ב-CA World ’17 למעלה מ-20 חידושים ושיפורים בסל המוצרים שלה. פתרונות אלו מאפשרים לחברות להגיב ולהסתגל לשינוי, וכן לפתח השקעות טכנולוגיות קיימות להצלחה עתידית.

לאחר הרצאתו, הצטרף אל גרגואר מטפס ההרים, גולש הסקי ויוצר הסרטים ג'ימי צ'ין לדיון מרתק על האיזון שבין יצירתיות לביצוע.

[1] Gartner, Market Trends: Providers Must Exploit the Changing Nature of IT Modernization Services; Allie Young, Patrick J. Sullivan, February 10, 2017.

תגיות: , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *