GIV Solutions תביא לישראל את פתרונות Infor

"GIV מציינת בימים אלה עשור לחתימת החוזה הראשון של מכירת ויישום Infor EAM, שהיה גם פתרון ראשון מבית Infor שעשה לוקליזציה על ידי GIV בישראל", כך לדברי מאיר גבעון מייסד ומנכ"ל GIV

כשותף בכיר של Infor בישראל, GIV Solutions פועלת תוך שיתוף פעולה הדוק עם הנהלת Infor וגורמי Infor השונים, במטרה להפיץ, ליישם, להטמיע ולתמוך במוצרי Infor בשוק הישראלי ושווקים נוספים, כפי שעושה בהצלחה רבה ב-10 שנים האחרונות מאז שהביאה את Infor EAM לישראל.

Infor XI Platform. צילום: פלי הנמר

Infor XI Platform. צילום: פלי הנמר

החברה צומחת וקולטת אנשים מעולים עם מוטיבציה לחולל שינוי בשוק הישראלי באמצעות טכנולוגיות חכמות וחדשות.

אנשים אלו ישתלבו בכל תחומי העשייה: מכירות, ייעוץ, תמיכה טכנית, אינטגרציה, הטמעה והבאת ערך עסקי גבוה בתחומים ומוצרים, כגון:

Infor XI – לאינטגרציה, אינטרנט של הדברים, ניהול תהליכים ושיתופיות.

BIRST – כלי BI מוביל ששולב כפתרון האסטרטגי של אינפור לכלל המוצרים, בדגש על Big Data וענן.

Infor COLEMAN AI – מערכת לאנליטיקה, ניתוח נתונים, למידת מכונה, תקשורת ורבלית של שיחה טבעית ופענוח דיבור, שתעצים מאוד את הערך המוסף העסקי בארגונים.

Infor EAM הוא הפתרון האסטרטגי של החברה לניהול תשתיות ומחזור חיי ציוד ואחזקה. באמצעות צוות Giv הפך למודל לחיקוי לכלל גורמי Infor בעולם לגבי שימוש נרחב למתן פתרונות לניהול התפעול בנוסף לניהול האחזקה, תוך השבחת תהליכים וייעולם, ויצירת ערך גבוה במיוחד לארגונים עתידי תפעול ואחזקה, ציוד תשתיות ונכסים.

בכנס הוצגה מפת דרכים והפונקציונליות של הגרסה החדשה 11.3 ששולבו בה יכולות משמעותיות ושיפורים רבים המצעידים את המוצר להיות גמיש וידידותי בעולם לתחום זה; כווני ההתפתחות המבטיחים של המוצר והאינטגרציה שלו לסביבות החדשניות; היכולת שלו לתת מענה מעולה וגמיש לצרכים של ארגוני תפעול, תחבורה, ערים חכמות, קמפוסים חכמים, מים ואנרגיה עם אינטגרציה לאינטרנט של הדברים.

שיתוף פעולה הדוק ומוצלח

בתחום אנשי ה-EAM מישראל, הצטרפו לצוות GIV שכלל בנוסף למאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions, גם מנהלי פרויקטים, אנשי פריסייל ומנהלת מכירות צפון אמריקה – גם נציגים של חטיבת תשתיות של אלביט וערן גוטמן, סמנכ"ל מערכות מידע של שיכון ובינוי שגם העביר יחד עם GIV הרצאה וסקירה של הפרויקטים שבוצעו על ידי Giv בשיתוף פעולה הדוק ומוצלח עבור שיכון ובינוי.

לדברי גבעון, שהשתתף במפגשי פורום ה-Executive לבכירים, "GIV מציינת בימים אלה עשור לחתימת החוזה הראשון של מכירת ויישום פתרון מבית המותג Infor בישראל על ידה כנציגה רשמית של Infor בישראל".

"GIV הביאה לראשונה את המותג Infor ואת המוצר EAM לשוק הישראלי ב-2007, ומהווה שותף בכיר מ-2008 בישראל. החברה השקיעה רבות בחיזוק המותג, הפצתו ובניית המוניטין בצורה של פרויקטים ולקוחות מרוצים, שנהנים מההצלחה של השגת יעדיהם ויותר, ומספרים את סיפור ההצלחה והערך המוסף הפונקציונלי והכלכלי הברור בכנסים בארץ ובעולם".

"Infor פועלת ב-DNA של חברה צומחת ומתחדשת הפועלת באופן שמחפש את מתן הערך ללקוח, שותפות ארוכת טווח והתאמת הפתרון לצרכים העסקיים של הלקוח באופן שמשיג באופן מלא את יעדי הלקוח".

"GIV ו-Infor חולקות תפיסת עולם וערכים משותפים' והדבר בולט במיוחד עם מובילי מוצר Infor EAM שמוביל לשיתוף פעולה הדוק בארץ ובעולם גם בנושא הפתרונות הוורטיקליים ש-GIV מציעה עם Infor EAM כמו עיר חכמה קמפוס חכם וניהול תפעול ארגוני תחבורה חכמים".

מאיר גבעון עם ג'ף אבוט, האחראי גלובלית על השותפים ב-Infor, אשר זכה להעניק אישית את פרסי ההערכה ל-GIV במהלך השנים האחרונות. צילום: פלי הנמר

מאיר גבעון עם ג'ף אבוט, האחראי גלובלית על השותפים ב-Infor, אשר זכה להעניק אישית את פרסי ההערכה ל-GIV במהלך השנים האחרונות. צילום: פלי הנמר

GIV מעוטרת פרסים על ידי Infor העולמית, כשותף זהב, שלוש שנים שותף השנה עם עשרות לקוחות בתחום EAM. פרס מיוחד ניתן לחברה על הטריטוריה בה יישום Infor EAM הוא הגבוה ביותר יחד עם שביעות הרצון הגבוהה ביותר של הלקוחות.

מימין: ערן גוטמן, סמנכ"ל מערכות מידע שיכון ובינוי; מאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions; ופרדריק רוסו, סמנכ"ל המוצר EAM ב-Infor לאזור EMEA. צילום: פלי הנמר

מימין: ערן גוטמן, סמנכ"ל מערכות מידע שיכון ובינוי; מאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions; ופרדריק רוסו, סמנכ"ל המוצר EAM ב-Infor לאזור EMEA. צילום: פלי הנמר

פרדריק רוסו, סמנכ"ל המוצר EAM ב-Infor לאזור EMEA, אמר כי "לאור העובדה שכש-GIV החלה ליישם המוצר, להבדיל מרוב הטריטוריות האחרות, לא היה ולו יישום יחיד של המוצר בישראל. GIV הגיעה ביישום Infor EAM להישגים מרשימים בישראל בתוך פרק זמן קצר בצורה יוצאת דופן ביחס למדינות אחרות".

מימין: פרדריק רוסו, סמנכ"ל המוצר EAM ב-Infor לאזור EMEA, ומאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions. צילום: פלי הנמר

מימין: פרדריק רוסו, סמנכ"ל המוצר EAM ב-Infor לאזור EMEA, ומאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions. צילום: פלי הנמר

CGS מתרחבת למזרח אסיה – והשתתפה בכנס סייבר ביפן

עידו ליפשיץ, סמנכ

החברה, שפועלת בתחום הנראות ברשת, נבחרה להיות אחת החברות שייצגו את ישראל בתערוכת הסייבר הגדולה ביותר ביפן ● עידו ליפשיץ, סמנכ"ל מכירות ב-CGS, מספר על הכנס, על שיתוף הפעולה בין המדינות ועל ההתרגשות בלראות ילדות יפניות בנות שש שרות את התקווה

קרא עוד

Infor השיקה כלי חינמי לתחום שירות הלקוחות

Infor Concierge מאחד נקודות מגע של לקוחות בפורטל יחיד, ומספק גישה למידע עשיר ומותאם אישית

Infor השיקה בכנס השנתי שלה, Inforum 2017, שהתקיים באחרונה בניו-יורק, שירות חינמי בתחום שירות הלקוחות, המספק גישה למידע עשיר ומותאם אישית.

יצוין ש-Infor מתמחה ביישומים ורטיקאליים בענן עבור תעשיות ספציפיות. בכנס שקיימה השתתפו יותר מ-7,000 אנשי עסקים מכל רחבי תבל – עובדי החברה, לקוחות ושותפים.

השירות החדש, Infor Concierge, מוצע ליותר מ-90 אלף לקוחות החברה, שפרוסים על פני יותר מ-170 מדינות. מהחברה נמסר כי הוא מפשט את הגישה לאתרים חשובים, לתוכן ולמשאבים בתוך Infor. הכלי החדש הוא אינטואיטיבי, עם מראה ומגע מודרניים, והוא זמין ללא תשלום 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע – לכל הלקוחות החתומים על חוזה ל-Infor Maintenance או Infor Subscription.

Infor Concierge – תכונותיה והגשתה ללקוחות, ללא עלות. צילום: פלי הנמר

יצוין שהכלי החדש פותח בשיתוף עם Infor Customer Experience Board – מועצת מנהלים גלובלית של לקוחות, המייצגים מוצרים מרובים שפועלים בשיתוף פעולה עם Infor כדי לפתח שיפורים בחוויית הלקוח. הוא מספק ללקוחות גישה לעדכונים על תקלות תמיכה, תצוגות מהירות והצבעות על שיפורים במוצר, תאריכים ומידע על שיעורים ספציפיים לחינוך וסמינרים אונליין, ומקום אחד למצוא בו את כל תיעוד המוצר. באופן מעניין במיוחד, על ידי הענקת כובד משקל לרצון והנחיית הלקוחות בנוגע למפרט עיצוב, הפיתוח, הבדיקות והאישורים, הייתה Infor מסוגלת להחדיר את קולו של הלקוח ישירות לתוך ה-Infor Concierge.

עוד ניתן לציין שה-Infor Concierge פותח באמצעות Infor Ming.le, המספקת מסכי בית מבוססי תפקידים עם ווידג'טים שמציגים מידע ממערכות ERP מרובות, שפועלות ממקום אחד. כל משתמש יכול להתאים אישית את מסך הבית, לקבל גישה מידית למידע על שירותי Infor שלו בכל עת ובקרב חברי ההנהלה – לשלוט בקביעה מי בתוך הארגון יכולים להציג את המידע. בנוסף, משתמשים יכולים להתחבר עם משתמשים אחרים בקהילות Infor ובמייל, או להתקשר לאנשי הקשר של Infor מתוך היישום.

מרי טריק, סמנכ"לית בכירה ומנהלת לקוחות ראשית ב-Infor. צילום: פלי הנמר

"Infor רוצה לוודא שהיא ספקית התוכנה הארגונית הקלה ביותר לעבודה מולה, כשמדובר בהבנת כל ההיבטים של אינטראקציות הארגון איתה. מתן גישה ללקוחותינו לסוג זה של מידע מאפשר להם לפתור בעיות עסקיות מהר יותר, ולקבל את המידע שהם רוצים ושדרוש להם בכל עת מבלי הצורך בשיחות ובמיילים רבים מספור", אמרה מרי טריק, סמנכ"לית בכירה ומנהלת לקוחות ראשית ב-Infor.

לדבריה, "החברה שלנו מבינה שכל ארגון הוא ייחודי, וכך גם הצרכים העסקיים שלו. השקענו זמן בהאזנה ללקוחות שלנו על פני תעשיות רבות, בכדי להבין את סוג שירות הלקוחות שלו הם מצפים משותף טכנולוגי. המחקר הזה כולו משתקף ב-Infor Concierge".

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לכנס.

באו לבקר במאורת הנמר: אלכסיס בראבו ואילן יהושע, Arrow ECS

אלכסיס בראבו, מנכ"ל אזור דרום EMEA ב-Arrow ECS, היה באחרונה בארץ ובא לבקר במאורת הנמר, יחד עם אילן יהושע, מנכ"ל החברה בישראל.

זוהי פגישתי הראשונה עם בראבו, ושמחתי להיפגש איתו ולראות את הצמיחה של Arrow ECS – בישראל, בדרום אירופה ובכלל.

בראבו, בן ה-50, הוא בעל קרוב ל-30 שנות ניסיון בתעשיית ה-IT – ביבמ (IBM), בחברות שפתח בעצמו ובשנים האחרונות ב-Arrow ECS, שם הוא מנהל את פעילות החברה בצרפת, ספרד, פורטוגל, איטליה וישראל.

Arrow היא אחת החברות הוותיקות בתחום ההפצה. החברה נוסדה ב-1935 בניו-יורק ובתחילה התעסקה עם רכיבים לרדיו. כיום מדובר בחברה בשווי של יותר מ-24 מיליארד דולר, שמפיצה רכיבים לתעשיות שונות, בהן התעופה, האוטומוטיב, הביטחון ועוד. Arrow ECS נוסדה בשנות ה-80 של המאה הקודמת והיא מפיצה פתרונות מחשוב ארגוניים לספקים, בין היתר של ענקיות כמו VMware, יבמ, אורקל (Oracle) ו-Dell-EMC. החברה מפעילה מספר קווי הפצה, בהם של פתרונות דטה סנטר, אבטחת מידע, רישות וענן.

יהושע הוא מנכ"ל החברה בארץ מזה שלוש שנים. לפני שהצטרף אליה הוא שימש, בין היתר, כמנהל השותפים העולמי של ECI, סמנכ"ל מכירות בג'וניפר (Juniper) וסמנכ"ל החטיבה העסקית של נורטל (Nortel).

"האתגר הבא: האינטרנט של הדברים"

בראבו סיפר שהאתגר הבא הוא שוק האינטרנט של הדברים. לדבריו, מדובר בשוק גדול שיש בו הזדמנויות רבות.

הוא אמר לי ש-"Arrow אוהבת לנצל הזדמנויות ולמנף אותן – למשל, עיר חכמה. חברות רבות מביאות עימן טכנולוגיה אבל בעצם מה שמעניין את ראש העיר הוא שהעיר תהיה נקייה, ירוקה ובטוחה יותר. האינטרנט עוזר לתחום, בפרט בתחומים כמו חשמל ותחבורה. אוספים מידע, מנתחים ומאחסנים אותו. תחום חם נוסף הוא הענן".

בכל מקרה, הוסיף בראבו, "אנחנו עושים הכול בכדי לסייע לשותפים העסקיים שלנו".

300 שותפים ו-18 ספקים בישראל

יהושע אמר שיש לחברה 300 שותפים ו-18 ספקים שאיתם היא עובדת בישראל. "Arrow מבצעת השקעות רבות בארץ ומגדילה את הפעילות בישראל משנה לשנה", אמר.

לדבריו, "אנחנו מציעים לשוק הישראלי את הטכנולוגיה החדשה שלנו ועובדים איתו על חדשנות ועל שינויים בשוק ה-IT. יש לנו פתרון לכל פלטפורמה, אנחנו עובדים עם כל סוגי הענן ותומכים בשותפים שלנו – הן מבחינת הפתרונות והן מבחינת העיצוב".

הוא ציין ש-Arrow ECS מציעה גם אבטחה. "אנחנו נותנים פתרון אבטחה בתוך הארגון וגם על הענן, נגד כל המתקפות על הרשתות", הוסיף יהושע. "האתגר הגדול ביותר הוא איך להגן על המידע. אם שמים את המידע מחוץ לארגון, הלקוחות פוחדים שהם יאבדו אותו וצריכים פתרון לכך. אנחנו מספקים להם אותו".

הקיוסק החדש של Infor

החברה השיקה בכנס שלה בניו-יורק קיוסק שפועל על בסיס רישיון מובייל רגיל, שמראפשר פונקציונליות רבה במקום העבודה ● מאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions, שותף זהב של Infor בישראל, מסביר

אחד הפתרונות שהשיקה Infor בכנס הבינלאומי שלה, Inforum 2017, שנערך באחרונה בניו-יורק, הוא קיוסק שפועל על בסיס רישיון מובייל רגיל, על מערכת ההפעלה windows 10.

הקיוסק, שמגיע כחלק אינטגרלי ממערכת Infor EAM, מאפשר פונקציונליות רבה במקום העבודה עבור אנשי אחזקה, תפעול, משתמשים או תושבים באשר הם.

מאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions, שותף זהב של Infor בישראל, סיפר על יתרונותיו של המוצר. "הוא מעצים את חוויית המשתמש ומפשט ביותר את העבודה של המשתמשים עם מערכת המידע כחלק משולב מתהליכי העבודה שלהם. כמו כן, הוא מביא פתרון לטענה רווחת זה שנים בקרב משתמשים, שלפיה המחשב גוזל את תשומת ליבם מהעבודה שהם נדרשים לבצע. כך הוא גם מייתר את הצורך להחזיק ביד את המובייל או הטאבלט", אמר.

"מסך המגע הענקי וידידותיות התצוגה והתפעול משדרגים את יום העבודה ואתרי העבודה, ומכילים את כל הפונקציונליות הנדרשת לביצוע ברצפת התפעול, הייצור והלוגיסטיקה, או בקרב המשתמשים עצמם", ציין גבעון.

מימין: תום גבעון, מנהל פרויקטים ב-Giv Solutions; בס, המומחה הבכיר באירופה ל-EAM; וליאה מינלי, סמנכ"לית לקיימות ולחוויית המשתמש ב-Infor EAM. צילום: פלי הנמר

מימין: תום גבעון, מנהל פרויקטים ב-Giv Solutions; בס, המומחה הבכיר באירופה ל-EAM; וליאה מינלי, סמנכ"לית לקיימות ולחוויית המשתמש ב-Infor EAM. צילום: פלי הנמר

קוך תעשיות מעבירה תהליכי מפתח עסקיים לענן עם Infor

בחירתה זו של קוך הענקית לחבור אל היכולות המוכחות שמציגה Infor, מעידה על המגמה השלטת - יישומי ענן מדרגיים בעבור משאבי אנוש ופיננסים המניעים את הטרנספורמציה הדיגיטלית

בשבוע החולף ערכה Infor, ספקית מובילה של יישומים עסקיים המתמחים בתעשייה ואשר בנויים לענן, את הכנס השנתי הגלובלי השני שלה, Inforum 2017, בניו-יורק. בכנס השתתפו יותר מ-7,000 לקוחות, שותפים ומנהלי החברה.

בכנס שוחררה ההודעה על כך שקוך תעשיות (Koch Industries) – תאגיד רב-לאומי אמריקני המוערך על ידי פורבס (Forbes) כחברה הפרטית השנייה בגודלה בארצות הברית עם הכנסות שנתיות של כ-100 מיליארד דולר – תיישם את ה-Infor CloudSuite לניהול ההון הפיננסי והאנושי של Infor.

משמאל: סטיב פיילמייר, סמנכ"ל הכספים של קוך תעשיות, ולצידו צ'ארלס פיליפס, מנכ"ל Infor. צילום: פלי הנמר

משמאל: סטיב פיילמייר, סמנכ"ל הכספים של קוך תעשיות, ולצידו צ'ארלס פיליפס, מנכ"ל Infor. צילום: פלי הנמר

בחיפוש אחר פתרון מודרני לאספקת יישומים עסקיים קריטיים, בחרה קוך תעשיות – המעסיקה מעל 120 אלף עובדים – ב-Infor בגלל היכולת לגדול ולממש את החזון ואת ההישגים המוכחים כדי לספק פלטפורמה דיגיטלית ל-Global 5,000.

המפתח להפיכה לארגון טוב יותר

"הטכנולוגיה לעולם לא תהיה הגורם המגביל לצמיחתו של ארגון, ופתרון חדשני ומדרגי הוא המפתח להפיכה לארגון טוב יותר וגמיש יותר, במיוחד כשמדובר בניהול אנשים וכסף", אמר סטיב פיילמייר, סמנכ"ל הכספים של קוך תעשיות. "קוך השקיעו ב-Infor לא רק בגלל מסלול הצמיחה הגבוה שלה, אלא בשל האפקט הטרנספורמטיבי שעשוי להיות ליישומי Infor בתמיכה ובהתרחבות בקוך תעשיות".

קוך תעשיות, לקוחה של Infor לאורך כל קו המוצרים, וגם משקיעה בה. צילום: פלי הנמר

קוך תעשיות, לקוחה של Infor לאורך כל קו המוצרים, וגם משקיעה בה. צילום: פלי הנמר

קוך תעשיות, הפועלת מהמטה שלה שבוויצ'יטה, קנזס, השקיעה מוקדם יותר השנה יותר משני מיליארד דולר ב-Infor. כעת תפרוס הענקית את ה-Infor CloudSuite כדי לספק מענה לניהול פיננסי, ניהול רכש וניהול הון אנושי בארגון, עם נראות לרוחבו המלא וגמישות שתתמוך בצמיחה העקבית של קוך.

קוך – תישאר אחת החברות המצליחות והמוערכות ביותר בעולם

ה-CloudSuite מספקת תמיכה ותובנה ל-C-Suite מכל הזוויות, וכוללת את הפונקציונליות הנדרשת על ידי הצוותים המבצעיים והארגונים שלהם, כולל סמנכ"לי כספים, מנהלי מערכות מידע, ה-CPO וה-CHRO.

הגמישות של ארכיטקטורת ION של Infor תאפשר לקוך לשלב ולפרוס בעתיד יישומים נוספים של Infor, לצורך הגברת הנראות והבקרה ולקבלת תובנות מעמיקות בתחומים אחרים של העסק.

סטפן שול, נשיא Infor. צילום: פלי הנמר

סטפן שול, נשיא Infor. צילום: פלי הנמר

"הבחירה ב-Infor CloudSuite לניהול הליבה של משאבי האנוש והתהליכים הפיננסיים בקוך תעשיות, אחת מהחברות הגדולות והמכובדות בעולם, היא עדות לפונקציונליות החזקה של הפתרונות, לגמישות, לבשלות ולגדילה", אמר סטפן שול, נשיא Infor.

לדבריו, "על ידי העברת פונקציות הליבה לענן, תהיה לקוך הגמישות לתמוך בעסקים חדשים וקיימים, והיא תהיה ממוקמת היטב בכדי להישאר אחת החברות המצליחות והמוערכות ביותר בעולם בעתיד הנראה לעין".

איש הברזל עם Infor EAM בעיר הגדולה

ערן גוטמן, מנמ"ר שיכון ובינוי, ו-GIV Solutions הציגו בכנס Inforum 2017 בניו-יורק ● גוטמן סיפר למשתתפים על הקשר בין תכנון, הכנה והתחרות בתחרות איש הברזל לבין הטמעה מוצלחת ומימוש בפועל של מערכות Infor EAM בשיכון ובינוי

GIV Solutions, שותף זהב של Infor בישראל, הרחיבה את פעילותה באופן ניכר בשנים האחרונות, עם סידרת הצלחות בשוק הישראלי ביישום פתרונות ייחודיים על בסיס מערכת Infor EAM. היא עשתה זאת בתחומים כגון ניהול ערים חכמות, ניהול ארגוני תשתיות תחבורה, ארגוני תשתיות ונכסים, ו-Defense & Aerospace.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

החברה הוזמנה יחד עם לקוח מרכזי שלה, שיכון ובינוי, לכנס השנתי של Infor בניו-יורק. ערן גוטמן, מנמ"ר שיכון ובינוי, סקר מעל הבמה באירוע מספר פרויקטים מוצלחים. גוטמן, "איש ברזל" בתחביבו, בחר בסקירתו לספר על הקשר בין תכנון, הכנה והתחרות בתחרות איש הברזל לבין הטמעה מוצלחת ומימוש בפועל של מערכות Infor EAM בשיכון ובינוי, תוך מימוש הצרכים העסקיים המגוונים של החברה. תהליך המימוש נעשה בשיתוף פעולה עם GIV, כשותף למחויבות להצלחת הפרויקט, כספק המיישם וכיועץ מומחה בפרויקט מורכבים ונועזים.

בין הפרויקטים סקר גוטמן את פוליסיטי – המכללה הלאומית לשוטרים. מדובר בפרויקט שמסגרתו אוחדו 19 בסיסי הדרכה של משטרת ישראל, כמודל של עיר חכמה על בסיס הפתרונות GIV-CITY ו-Infor EAM. עוד פרויקטים שאותם הציג הם בתחום ניהול תשתיות התחבורה בחברות דרך ארץ, מנהרות הכרמל ודרך הצפון, על בסיס הפתרונות Infor EAM ,GIV-RMS ו-GIV-BMS. פרויקטים נוספים הם בתחום ניהול, תפעול ואחזקת הנכסים – במעונות הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב ובמשרדי קבוצת שיכון ובינוי. גם הם בוצעו על בסיס Infor EAM.

מה בין תחרות איש הברזל ל-Infor EAM. הרצאתו של ערן גוטמן, מנמ"ר שיכון ובינוי

מה בין תחרות איש הברזל ל-Infor EAM. הרצאתו של ערן גוטמן, מנמ"ר שיכון ובינוי

כל הפרויקטים בוצעו כפרויקטי Turn Key על ידי GIV Solutions, תוך עמידה מלאה ביעדים ושביעות רצון מלאה של הלקוחות החברה נבחרה מחדש בכל פעם לאחר בחינה מול הספקים והפתרונות בשוק.

GIV Solutions זוכה להערכה גבוהה מצד Infor הבינלאומית על ביצועים, החדשנות וההישגים של הפרויקטים. GIV נבחרה במשך שלוש שנים כשותף השנה של Infor ב-EMEA, בנוסף להיותה שותף זהב של החברה.

כיצד פועלת קולמן – פלטפורמת ה-AI החדשה של Infor?

טכנולוגיית הבינה המלאכותית של קולמן תשמש את Infor CloudSuite בכדי למקסם את פוטנציאל העבודה האנושית ולזרז תהליכים באופן משמעותי ביותר ● הצצה למערכת שקרויה על שמה של אישה שהיוותה השראה לרבים

Infor, המספקת יישומים עסקיים בענן לתעשייה, השיקה בכנס Inforum 2017, שנערך באחרונה בניו-יורק, את קולמן (Coleman) – פלטפורמת בינה מלאכותית שמיועדת לתעשייה ולפעולה משולבת עם יישומי Infor CloudSuite.

איך קולמן עובדת? מעצם היותה פלטפורמה מתפשטת, שפועלת מתחת לפני השטח של היישום, היא כורה נתונים ומשתמשת בלמידת מכונה לצורך שיפור תהליכי ניהול מלאי, ניתוב הובלה, תחזוקה חזויה ותהליכים אחרים. קולמן גם מספקת המלצות ועצות מבוססות בינה מלאכותית, כדי לאפשר למשתמשים לקבל החלטות עסקיות חכמות במהירות גדולה בהרבה.

קולמן מייעצת ומסייעת לקבלת החלטות נכונות. צילום: פלי הנמר.

בנוסף, היא פועלת כשותפה חכמה לצורך הרחבת טווח עבודת המשתמש. קולמן משתמשת בעיבוד שפה טבעית ובזיהוי תמונות על מנת לנהל צ'ט, לשמוע, לדבר ולזהות תמונות – וכל זאת כדי שניתן יהיה להשתמש בטכנולוגיה בצורה יעילה יותר.

חוסכת בזבוז של לפחות 20% מהיקף העבודה

קולמן מבוססת על שיחות עם המשתמש, שאותן ניתן להציג ב-Infor Ming.le – פלטפורמת שיתוף פעולה חברתי או ממשק משתמש סינתטי לשיחות. כתוצאה מכך, אומרים בחברה, יעילות המשתמשים גדלה, מאחר שמחקרים מוכיחים שבני אדם מסוגלים לדבר ולשמוע פי 3-4 פעמים מילים יותר לדקה מאשר אלה שביכולתם להקליד. באמצעות עיבוד הדטה שנמצא ב-Infor CloudSuite, קולמן ממכנת את פונקציות החיפוש והאיסוף, שיכולות לגזול עד 20% משבוע העבודה של המשתמש, ובכך היא מגדילה באופן משמעותי את הפרודוקטיביות האנושית.

צ'ארלס פיליפס, מנכ"ל Infor, גאה בפלטפורמת קולמן המבטיחה של חברתו. צילום: פלי הנמר.

"Infor שקדה שנים רבות על אוטומציה של תהליכים שעקבו אחר כללים ברורים, כמו חשבונאות ותהליכי ייצור. אנחנו ממנפים כעת את לימוד המכונה ואת הגישה שלנו ל-Big Data בכדי לסייע למשתמשים עם תהליכים מובנים פחות, כגון החלטות מורכבות, שיחות וחיזויים", אמר מנכ"ל החברה, צ'ארלס פיליפס.

קולמן מסייעת במיטוב פוטנציאל העבודה האנושי בארבע דרכים: שיחה – המערכת מבצעת אינטראקציות יעילות יותר וטבעיות, שמציעות חוויית משתמש טובה יותר; הרחבה – היא משמשת כשותפה להגברת העבודה; אוטומציה – היא מנהלת משימות ערך נמוך, כמו משימות חוזרות, על מנת לאפשר למשתמש להתמקד בעבודה אקסקלוסיבית יותר; וייעוץ – המערכת מספקת תובנות שיעזרו למשתמש לקבל החלטות.

פלטפורמת קולמן משלבת את מחשוב הענן עם מאגרי נתוני התעשייה והמסחר בתוך היישומים עצמם. צילום: פלי הנמר.

פועלת עם כוח המחשוב של ענן ציבורי בקנה מידה גדול

"קולמן כל כך עוצמתית, מפני שהיא לוקחת את הנתונים הקריטיים של המשימה העסקית מ-Infor CloudSuite, בצוותא עם הספק, הלוגיסטיקה, והנתונים הפיננסיים מ-GT Nexus Commerce Network, ומנתחת אותם עם כוח המחשוב של הענן הציבורי בקנה מידה גדול", אמר דאנקן אנגוב, נשיא Infor.

דאנקן אנגוב, נשיא Infor האחראי לבינה המלאכותית בחברה ולפלטפורמת קולמן. צילום: פלי הנמר.

לשם המחשה, להלן מספר דוגמאות לשאלות שניתן לשאול את המערכת: קולמן, מהי יתרת החשבונות עבור ACME Corp? קולמן, מה ההצעה הבאה הטובה ביותר בעבור הלקוח הזה? קולמן, מיהו נציג המכירות בחשבון ABC Labs? קולמן, איזה מחיר אני צריך לגבות עבור חדר במלון?; וקולמן, כמה PTO נשאר לי? כמו כן, ניתן לתת לה הנחיות, כדוגמת: קולמן, צרי דרישה לפריט 4321.

כמה מהאלמנטים של המערכת כבר זמינים, ביניהם ניהול מלאי ניבויי עבור שירותי בריאות, אופטימיזציה של מחיר עבור אירוח, וכן חיזוי, תכנון מגוון וקידום מכירות עבור תחום הקמעונות. במהלך השנה הבאה צפויה Infor להציג את קולמן לערכה התעשייתית של Infor CloudSuite.

קולמן פועלת בתוך הרשת ומטייבת את ההחלטות של המקצוענים בתעשייה – ממנהלי המפעל, הייצור, הלוגיסטיקה ומשאבי האנוש ועד המשלח. צילום: פלי הנמר.

מדוע נבחר השם קולמן?

שמה של המערכת נבחר על מנת לתת כבוד לפיזיקאית והמתמטיקאית קתרין קולמן ג'ונסון, שחישוביה הקריטיים סייעו להבאת האדם אל הירח. ג'ונסון הצטיינה במתמטיקה ובמדע מגיל צעיר, והשתמשה בהם בכדי להתגבר על המכשולים שמגולמים בהיותה אישה אפרו-אמריקנית בשנות ה-50 וה-60, וכדי להפוך לדמות חיונית בתכנית החלל האמריקנית.

קולמן, כפלטפורמת בינה מלאכותית מתקדמת, משוחחת עם המשתמש שלה בכל הערוצים: צ'ט, קול וזיהוי תמונה. צילום: פלי הנמר.

ג'ונסון, שסיפורה מתואר בסרט Hidden Figures (שנקרא בעברית מאחורי המספרים) מ-2016, היא זוכת מדליית החירות הנשיאותית ובעלת תשוקה למקצועות ה-STEM (ר"ת מדע, טכנולוגיה, הנדסה, מתמטיקה), שהיוותה השראה לדורות של מהנדסים ומדענים. בשנה הבאה היא צפויה לחגוג את יום הולדתה ה-100. יצוין ש-Infor הכינה לה סרטון מחווה מרגש.

משפחתה של ג'ונסון אמרה בהצהרה לתקשורת כי "אנחנו נרגשים וחשים מכובדים מכך ש-Infor בחרה באם המולידה שלנו בכדי לעזור לה לייצג חדשנות, כוח אנליטי והמשך דחיפה למצוינות. בעבור רבים היא מסמלת מגדלור של חוסן, מקור של אומץ והבטחה לכל מה שאפשרי. עבור קתרין קולמן ג'ונסון, הערך טמון בשיתוף ידע ולא במה שכבר ידוע".

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לכנס.

סייעה בהכנת הידיעה: גלי פיאלקוב.

באה לבקר במאורת הנמר: ורד ויסלר, Rimini Street

ורד ויסלר הגיעה לבקר אותי לפני מספר ימים במאורת הנמר. ויסלר היא מנהלת לקוחות ב־Rimini Street, שהצטרפה לחברה לאחר מספר שנים בהן עבדה עבור אחת מספקיות התוכנה הגדולות ביותר בעולם.

Rimini Street היא ספקית גלובלית של שירותי תמיכה בתוכנות ארגוניות ומציעה תמיכה עבור מוצרי אורקל (Oracle) וסאפ (SAP). החברה מציעה תוכנית תמיכה המאפשרת לבעלי רישיונות של יבמ (IBM), אורקל, מיקרוסופט (Microsoft), סאפ וספקיות תוכנה נוספות לחסוך עד 90% מעלויות התמיכה הכוללות שלהן.

ויסלר סיפרה לי שלקוחות החברה יכולים לשמור על גרסת התוכנה שברשותם ללא צורך בשדרוגים כלשהם, למשך תקופה של 15 שנים לפחות.

בין לקוחות החברה נמנים כ־1,300 חברות גלובליות הנכללות ברשימת פורצ'ן 500 (Fortune 500), חברות בסדר גודל בינוני וארגונים הפועלים במגזר הציבורי ממגוון רחב של תחומים, מהן יותר מ-45 חברות בישראל.

תפקידה המאתגר של ויסלר הוא לאפשר לחברות ישראליות, שהיו רגילות לקבל תמיכה מהספק, ללמוד להכיר את הערך החדשני שאותו מביאה Rimini Street לשוק. היא רואה בתפקיד זה משימה חשובה, שמטרתה להעניק לחברות תמיכה טובה יותר, עם פתרונות מהירים יותר ובמחיר הוגן.

פרט מעניין נוסף שאפשר לספר על ויסלר הוא שלפני כשנתיים, כאשר הייתה בין עבודות, וכחלק מסקרנותה ואהבתה לישראל, היא צעדה בשביל ישראל במשך תשעה שבועות רצופים, במהלכם גמעה יותר מ־1,200 ק"מ – מהר החרמון ועד אילת. עבורה הייתה זו חוויה מרתקת ומעוררת השראה.

הנמר בדרכים עם אינטנטיה ישראל בכנס Inforum 2017 בניו-יורק

אינטנטיה ישראל משווקת ומיישמת בארץ את M3, מערכת ERP מבית Infor ● אחד הפרויקטים המוצלחים שלה באחרונה היה ביקבי כרמל ● הנמר היה, ראה והתרשם

7,000 מקצוענים, מנהלי Infor, לקוחות ושותפים נטלו חלק בכנס המשתמשים הגלובלי Inforum 2017, שערכה החברה בשבוע שעבר במרכז הכנסים ג'אוויץ סנטר בניו-יורק. אחד מהם היה גיל פישל, מנהל מוצר M3, מערכת ERP מבית Infor, באינטנטיה הישראלית, שמשווקת ומיישמת את המערכת בארץ. באירוע ליווה פישל את אריק כהן, מנמ"ר יקבי כרמל, לקוחה של החברה ומשתמשת מתקדמת במערכת. בין ההרצאות והתצוגות, הם הצליחו להיפגש עם המנהלים החשובים ב-Infor.

M3 היא מערכת ERP שמותקנת באלפי מקומות בעולם, בהם 8,500 התקנות של הענן שלה, ומשרתת 81 מיליון משתמשים – באמצעות קרוב ל-2,000 השותפים של Infor. המערכת ניצבת ראשונה במכירות מבין מערכות ה-ERP השונות מבית Infor (כתוצאה של רכישת חברות, כמו BAAN) והיא משקיעה מאות מיליוני דולרים בקידומה ובשיפורה.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

מדובר במערכת ERP חדשנית, עם חוויית משתמש גבוהה. היא מביאה עימה חידושים טכנולוגיים משמעותיים בעיקר בממשק המשתמש ובכלי העבודה, שמטרתם להקל על עבודת משתמשי הקצה. בעבר, נתפסה המערכת כטובה מאוד, אך ממשק המשתמש שלה היה ידידותי פחות ממערכות מקומיות. לפני כשלוש שנים בוצע מעבר למהדורה חדשה, שמרבית ההשקעה בה הייתה בסביבת המשתמש. כיום, ה-M3 היא מערכת עמוקה, ממוקדת ואמינה לא פחות ממערכות מקומיות, והיא גם נוחה, קלילה וידידותית למשתמשיה.

נוספו לה שני כלים: הראשון הוא IES – מנוע חיפוש מתקדם, שסורק כל שדה במערכת וחוסך זמן רב של איתור מידע למשתמשים, והשני הוא כלי ה-Mashup, שמטרתו לאחד מסכים ובכך לחסוך למשתמשים מעברים בין מסכי עבודה, לחסוך זמן עבודה ולייעל את התהליכים.

גיל פישל, מנהל המוצר M3 באינטנטיה ישראל, עם ג'ף אבוט, סגן נשיא בכיר ב-Infor, בכנס Inforum בניו-יורק. בכנס הוכרז מגוון גדול של מערכות וטכנולוגיות חדשות והתקיימו מאות הרצאות בנושאים שונים, ובהן עשרות שעסקו במערכת זו. פישk משמש כמנהל המקצועי של כלל פרויקטי היישום של מערכת M3 המבוצעים על ידי אינטנטיה בארץ ובחו"ל, ונמצא בקשר מקצועי מתמיד עם מנהלי המוצר של Infor בעולם.

משמאל: אריק כהן, מנמ"ר יקבי כרמל, וגיל פישל, מנהל מוצר M3 באינטנטיה ישראל, בכנס. יקבי כרמל היא לקוחה ותיקה של אינטנטיה ומשתמשת ב-M3 מבית Infor.

פרויקט הטמעת המערכת בוצע בחברה בשנה האחרונה, תוך כדי שהיא העבירה את אתר הייצור שלה מראשון לציון לאלון תבור. הפרויקט בוצע על פני שלושה אתרים בתוך כחצי שנה וכלל ביקור של מומחים מ-Infor, שמאחוריהם מספר רב של פרויקטים ביקבים דומים בעולם ושהם מסייעים לאינטנטיה בייעוץ ווסיוע בבחירת התהליכים הנכונים ביותר ללקוחותיה. במהלך הפרויקט נקבע כי במקום דו"חות, הארגון יעבוד רק על BI – וכך קרה. המערכת כבר שנה באוויר והנהלת יקבי כרמל ממשיכה להעמיק ולקדם את הפתרון.