Qlik רכשה את Industrial CodeBox, המאפשרת ניתוח נתונים מבוססי ענן

הרכישה היא חלק מהאסטרטגיה של Qlik לבצע באמצעות הפלטפורמה שלה התממשקות לנתונים מגוונים עם קישוריות למקורות נתונים מבוססי אינטרנט, כמו מדיה חברתית

Qlik הכריזה בכנס השנתי שלה, Qonnections 2016, שנערך באחרונה באורלנדו, על רכישת Industrial CodeBox. הנרכשת עומדת מאחורי תוכנת QVSource ומאפשרת למשתמשי Qlik Sense ו-QlikView ניתוח נתונים ממקורות מבוססי ענן, כגון מדיה חברתית, יישומי תוכנה כשירות (SaaS) וממשקי תכנות יישומים (APIs) מבוססי אינטרנט. סכום הרכישה לא נמסר.

כשותפה של Qlik מאז 2011, מספקת QVSource יותר מ-40 קישורים "היישר מהקופסה" ליישומים ספציפיים בשירותים פופולריים מבוססי אינטרנט, כגון טוויטר (Twitter), פייסבוק (Facebook) וגוגל (Google), כמו גם ליישומים בענן כמו Microsoft Dynamics CRM ו-SugarCRM. מ-Qlik נמסר כי הרכישה תאפשר לה לקצר את הזמן להפקת ערך ותגדיל את התשואה על ההשקעה בפלטפורמה שלה, בכך שתאפשר ללקוחות לכלול נתונים ממקורות אינטרנטיים על מנת להפיק עוד תובנות.

Qlik Connectors: לראות את כל הסיפור תוך דקות

רוב העסקים מסתמכים כיום באופן ניכר על אפליקציות אינטרנט ושירותי ענן כגון Google Analytics ו-Salesforce. יחד עם המגמה הגוברת של שימוש בפלטפורמות מדיה חברתית כאמצעי תקשורת, משמעות הדבר היא שחלק גדל והולך מנתוני החברה מאוחסן באופן מקוון על ידי ספקי שירותים.

לאור התנופה הגוברת של גילוי נתונים ארגוניים (Enterprise Data Discovery), יותר ויותר לקוחות של Qlik זקוקים לפתרון אחד, הכולל גם שירותים מבוססי ענן, כדי לראות את הסיפור השלם של הנתונים. שירות Qlik Connectors מסוגל כעת לתקשר באופן אינטואיטיבי עם מספר גדל והולך של שירותים ומקורות נתונים מקוונים, בנוסף לנתונים הנשמרים באתר הלקוח, באפליקציות, בגיליונות עבודה ומקורות מותאמים. את כל הנתונים האלה, חיצוניים ופנימיים, אפשר להזין לפלטפורמת האנליטיקה החזותית Qlik ולנתח אותם במקום אחד.

איך זה עובד?

כיום, נתונים נמצאים במקומות נפרדים רבים ומערכות תפעוליות שהותקנו באתר פיזי מוחלפות בשירותי ענן, גם ברמה הארגונית. המודל האסוציאטיבי של Qlik מאפשר ל-Qlik Connectors לכרות באופן דינמי במדיה החברתית וביישומי ענן ולהזין את הנתונים לתוך הפלטפורמה של Qlik, כדי לספק ללקוחות תמונה עשירה יותר של הביצועים העסקיים. אפשר להעשיר את הנתונים גם בעת דלייתם כך שלמשל, ציוץ של פוסט מפייסבוק יעבור אנליזה של הסנטימנט שהוא משקף. עם Qlik Connectors, לקוחות יכולים למכן ולתזמן את תדירות ייבוא הנתונים לפלטפורמת Qlik, ובדרך זו לשפר את העקביות של ניתוח הנתונים ולאפשר למשתמשים לקבל החלטות עסקיות מיודעות כמעט בזמן אמת.

אנתוני דייטון, מנהל הטכנולוגיה הראשי של Qlik. צילום: פלי הנמר

אנתוני דייטון, מנהל הטכנולוגיה הראשי של Qlik. צילום: פלי הנמר

"Industria CodeBox והיישום שלה, QVSource, מתאימים לאסטרטגיית הרכישות שלנו. זוהי דרך מצוינת להאיץ את הכנת הנתונים ולהרחיב את היצע שירותי הענן שלנו", אמר אנתוני דייטון, מנהל הטכנולוגיה הראשי של Qlik.

זמינות

Industrial CodeBox פיתחה את האינטגרציה עם פלטפורמת האנליטיקה החזותית של Qlik כשותפה טכנולוגית וכיום משתמשים במוצריה מאות מלקוחות הרוכשת. Qlik תמשיך לתמוך בכל ה-QVSource connectors ששוחררו לשוק ותמתג אותם מחדש תחת השם Qlik Connectors.


דייטון מכריז על הרכישה, שמטרתה לייצר את Qlik connectors לקישוריות לכל סוגי הקבצים, מאגרי המידע, בסיסי הנתונים והרשתות החברתיות. זאת, על מנת לייצר תובנות טובות יותר על בסיס ניתוח נתונים טוב יותר.


עד עתה הייתה Industrial CodeBox הספקית של Qlik ל-APIs ולקונקטורים ב-QVsource. עכשיו היא חלק ממנה.


הקונטקטורים מחברים את פתרונות BI של Qlik למגוון מקורות הנתונים, מאורקל (Oracle) ועד פייסבוק, דרך יוטיוב (YouTube) ועוד.

Qlik Israel זוכה להערכה מיוחדת מהחברה העולמית

מנכ"ל החברה העולמית, לארס ביורק, נפגש במהלך הכנס השנתי שלה עם מנהלי הפעילות בישראל, וציין כי היא שותף ותיק ומצטיין ביותר ● הוא אמר שההנהלה תמשיך ותתמוך ב-Qlik Israel כדי לסייע בהמשך ההצלחה העסקית שלה

לארס ביורק, מנכ"ל Qlik, ניצל את הכנס העולמי של החברה, שמתקיים השבוע באורלנדו בהשתתפות 3,000 מקצוענים, נציגי לקוחות ושותפים, כדי להביע הערכה לחברה הישראלית. ביורק קיים במהלך הכנס מפגש אינטימי עם נציגי Qlik Israel, לאות הוקרה והכרת תודה על הישגי החברה ב-2015.

במהלך המפגש ציין ביורק כי Qlik רואה בחברה הישראלית נכס משמעותי וחשוב באקו-סיסטם שלה ברמה העולמית וכי שיתוף הפעולה בין החברות חשוב מאין כמוהו. הוא אמר ש-Qlik תמשיך, ככל שיידרש, לתמוך ולסייע בהמשך בצלחת הפעילות העסקית של הפעילות בישראל.

לצד ביורק נכחו במפגש חברים נוספים בהנהלה הבכירה של Qlik, בהם וולפגנג קובק, המנכ"ל החדש של האזור שישראל משתייכת אליו, ו-וינסנט פיטרס, המנכ"ל האזורי היוצא, שקיבל קידום והפך לסמנכ"ל פעילות OEM עולמית. פיטרס זכה למחמאות רבות על פועלו עם Qlik Israel.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

Qlik Israel זכתה אשתקד למעמד שאין שני לו בחברה העולמית, עם השגת נתח שוק של 25% וקשירת עסקות עם חברות ישראליות-גלובליות. החברה המקומית, בראשותו של טל וייסר, המנכ"ל, הוקמה על ידי יואל סלע ויוגב פלד לפני 13 שנים. כלומר, הם מהוותיקים בשותפים העסקיים של Qlik העולמית, עוד כשהייתה מוכרת כחברה שבדית מהעיר לונד, לפני שנעשתה חברה גלובלית הידועה בחדשנות בפתרונות ה-BI שלה לכל בעלי התפקידים בארגונים. כיום פועלת Qlik ביותר מ-100 מדינות, כאשר המטה שלה נמצא בארצות הברית.

יצוין ש-Olik Israel מונה 85 עובדים ומנהלים, ומהווה חלק מפעילות קבוצת חילן. לאחר שרכשה את נס ישראל, הפכה חילן, בניהולו של אבי באום, לאחת מארבע חברות ה-IT הגדולות בישראל (לצד מטריקס, מלם ו-One1). מספר העובדים של חילן עומד על 3,200 והמחזור שלה – על 1.2 מיליארד שקלים בשנה. מאז נרכשה על ידי חילן, הפעילות של Qlik Israel נמצאת בפוקוס העסקי של הנהלת הקבוצה.

בכירי Qlik העולמית אוהבים להגיע לישראל בנסיעותיהם העסקיות ועושים זאת פעמים רבות. מדוע? כמו שנאמר: כי מציון תצא חוכמת התוכנה.

מימין: אלי זיברט, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של קבוצת חילן, ולארס ביורק, מנכ"ל Qlik העולמית

מימין: אלי זיברט, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של קבוצת חילן, ולארס ביורק, מנכ"ל Qlik העולמית

מימין: יואל סלע, מייסד ויו"ר Qlik Israel; מארק טורמנד, סגן נשיא בכיר למכירות ו-PS; וולפגנג קובק, סגן נשיא לאזור EMEA - שניהם ב-Qlik העולמית; טל וייסר, מנכ"ל Qlik Israel; אלי זיברט, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של קבוצת חילן; וינסנט פיטרס, סגן נשיא למכירות OEM ב-Qlik העולמית; לארס ביורק, מנכ"ל Qlik העולמית; ריצ'ארד טימברלייק, סגן נשיא למכירות בחברה העולמית; וויוגב פלד, מייסד ומנהל החדשנות של Qlik Israel

מימין: יואל סלע, מייסד ויו"ר Qlik Israel; מארק טורמנד, סגן נשיא בכיר למכירות ו-PS; וולפגנג קובק, סגן נשיא לאזור EMEA – שניהם ב-Qlik העולמית; טל וייסר, מנכ"ל Qlik Israel; אלי זיברט, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של קבוצת חילן; וינסנט פיטרס, סגן נשיא למכירות OEM ב-Qlik העולמית; לארס ביורק, מנכ"ל Qlik העולמית; ריצ'ארד טימברלייק, סגן נשיא למכירות בחברה העולמית; וויוגב פלד, מייסד ומנהל החדשנות של Qlik Israel

מימין: מארק טורמנד וטל וייסר

מימין: מארק טורמנד וטל וייסר

המנכ"ל העולמי והמייסדים מישראל. מימין: לארס ביורק, יואל סלע ויוגב פלד

המנכ"ל העולמי והמייסדים מישראל. מימין: לארס ביורק, יואל סלע ויוגב פלד

מימין: אלי זיברט, מארק טורמנד, וינסנט פיטרס ולארס ביורק

מימין: אלי זיברט, מארק טורמנד, וינסנט פיטרס ולארס ביורק

באו לבקר במאורת הנמר: איציק וָגֶר ועמית דניאל מ-ורינט

באו לבקר במאורת הנמר: מימין - איציק וָגֶר ועמית דניאל מחטיבת מודיעין האבטחה והסייבר של ורינט

באחרונה הגיעו לבקר במאורת הנמר איציק וָגֶר ועמית דניאל מחטיבת מודיעין האבטחה והסייבר של ורינט (Verint).

וָגֶר, שנמצא בורינט כבר 17 שנים, מכהן כסגן נשיא לפיתוח עסקי ומנהל מוצר של פעילות הסייבר, ודניאל, ידידתי הוותיקה, היא סמנכ"לית השיווק הבלתי נלאית של החטיבה הביטחונית של החברה.

השניים ממלאים תפקידי מפתח בתחום מודיעין האבטחה והסייבר בחברה. מדובר בתחום מרתק, שמכיל בתוכו הרבה יותר תחכום ועומק טכנולוגי מכפי שרבים מבינים. ל-ורינט, הם מסבירים, יש טכנולוגיות לזיהוי, הגנה ואבטחה, שמשמשות את מיטב הארגונים הביטחוניים והממשלתיים, כמו גם ארגונים עסקיים רבים, במטרה למנוע ולסכל ניסיונות תקיפה של גורמים עוינים מסוגים שונים.

שמעתי מוָגֶר ומדניאל על אירועים בהם סייעו כלי ההגנה של ורינט להילחם בטרור סייבר, וכיצד המודיעין שנאסף בעזרת הטכנולוגיה שלה מאפשר לארגונים להפעיל בצורה מדויקת ויעילה יותר את כלי הגנת הסייבר שלהם ולהדוף את המתקפה נגדם.

ורינט, שנסחרת בנאסד"ק, היא ספקית גלובלית של מערכות ושירותים בתחום המודיעין היישומי, או Actionable Intelligence, כפי שמכנים זאת בחברה. דניאל ו-וָגֶר מסבירים שעקב הגידול העצום בכמויות המידע בעולם, המודיעין היישומי הופך לצורך קריטי, מאחר שהוא מספק למקבלי החלטות בארגונים את התובנות הנדרשות כדי שיוכלו לחזות, להגיב ולבצע פעולות בהתאם למציאות המשתנה. שהרי אם העולם הוא ג'ונגל – תהיה נמר, כי זברה וג'ירפה גומרות בצלחת של מישהו אחר.

המוצרים והפתרונות של ורינט מאפשרים לארגונים ברחבי העולם לטפל בשלושה אתגרים חשובים: אופטימיזציה של הקשר  עם לקוחות (Customer Engagement Optimization); מניעה וניהול של הונאות, סיכונים ועמידה ברגולציה (Fraud, Risk and Compliance); ומודיעין הגנתי (Security Intelligence) – החטיבה אליה משתייכים וָגֶר ודניאל.

ורינט מעוניינת לסייע ליצירת עולם חכם יותר בעזרת מודיעין יישומי וכיום ישנם יותר מ-10,000 ארגונים בלמעלה מ-180 מדינות שמשתמשים בשירותיה.

Qlik באורלנדו

חברת ה-BI הבינלאומית מתחילה היום (ג') את הכנס השנתי שלה, בהשתתפות 3,000 איש, מהם 15 מישראל ● מי ומה באירוע?

היום (ג') נפתח באורלנדו שבארצות הברית כנס המשתמשים השנתי של חברת ה-BI הבינלאומית Qlik. באירוע, המכונה Qonnections 2016, מכנסת הנהלת החברה בפעם הראשונה את עובדיה, שותפיה ולקוחותיה מרחבי העולם. כך, הגיעו לאירוע מעל 3,000 משתתפים.

המשלחת הישראלית לאירוע, שכוללת את אנשי Qlik ישראל, שותפים ולקוחות, מונה 15 איש. עומדים בראשה טל וייסר, מנכ"ל Qlik Israel, ואלי זיברט, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של קבוצת חילן, שרכשה את נציגות Qlik בארץ משני המייסדים שלה, הלוא הם יואל סלע ויוגב פלד.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

Qlik מוכרת בתעשייה מזה יותר משני עשורים כחברה המציעה פיתוחים חדשים בתחומה. עוד בשנת 1993 היא סיפקה את הפתרון למחשבים אישיים QlikView, ובהמשך פתרון In memory QlikView ופתרון ה-BI החזותי-פרודוקטיבי Qlik Sense.

החברה, שמקורה בשבדיה, פועלת כיום ברחבי העולם, כשהמטה המרכזי שלה הוא בארצות הברית. כדי להמשיך את קצב הצמיחה הדו ספרתי שלה, Qlik התחברה לשתי קרנות הון-סיכון – אקסל ו-JVP הישראלית, שבראשה עמד אראל מרגלית (כיום ח"כ מטעם המחנה הציוני) – וגייסה כ-13 מיליון דולר. בעוד שב-2004 הגיעו הכנסות החברה ל-13 מיליון דולר, כיום, עם קצב הצמיחה הגבוה שלה, היקף הכנסותיה השנתיות עומד על יותר מ-600 מיליון והערך הבורסאי שלה מתקרב לשלושה מיליארד דולר.

יש ל-Qlik עשרות אלפי לקוחות ב-100 מדינות. הסניף הישראלי שלה הוא מהמובילים בעולם, גם יחסית לגודל השוק המקומי וגם אבסולוטית.

בפתיחת הכנס הרשמית, היום אחר הצהרים, צפויות הכרזות מעניינות של מנכ"ל החברה, לארס ביורק. כמו כן, יכלול הכנס שורה של הרצאות, אירועים חברתיים וכמובן – התחככות עם בכירים בתעשייה. אדווח ואעקוב. בינתיים, כמה תמונות שהעליתי במצלמתי.


מימין: טוני אדמס, סגן נשיא בכיר ב-Qlik Partners alliance; וינסנט פרטרס, ראש ה-OEM הגלובלי ב-Qlik; וטל וייסר, מנכ"ל Qlik Israel.


וייסר (במרכז) יחד עם רוברט פליימינג, סגן נשיא עולמי לפיתוח מוצרים, וכריסטוף מאייר, סגן נשיא ל-Partners and Alliance ב-Qlik לאזור EMEA.


חלק מחברי המשלחת הישראלית לכנס. מימין: נציגי Sense BI, השותף הגדול של Qlik בישראל – גלעד לוי, אבישי לב-רן ועודד טהורי, המנכ"ל; נציגי Qlik ישראל – אלי זיברט, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של חילן; יואל סלע, מייסד ויו"ר; לירון ברעם; גדי רוטמן; טל וייסר, המנכ"ל; ויוגב פלד, מייסד ומוביל חדשנות.


מימין: דונלד פארמר, סגן נשיא לחדשנות ב-Qlik; אלי זיברט, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של חילן, ויוגב פלד, מייסד ומוביל חדשנות ב-Qlik Israel, במפגש לפני הרצאה שהעביר פלד על BI-Havior, הפתרון הייחודי שפותח על ידי Qlik Israel.

בא לבקר במאורת הנמר: יעקב הרן, ממקימי TripleCyber

יעקב הרן, ממקימי TripleCyber, הגיע לבקר באחרונה במאורת הנמר.

במהלך הביקור שוחחנו על עולם האינטרנט, שהפך כבר מזמן לעולם שאין בלתו. הוא כולל מחד הזדמנויות ומידע רב ומאידך טומן בחובו איומים המחייבים התמודדות מתמדת.

הרן אמר לי כי TripleCyber הוקמה ב-2013 על ידי שלושה יוצאי מערכת הביטחון: נדב תבור, רובי ארונשווילי והוא עצמו. החברה משתפת פעולה עם קבוצת אמנת. "ביחד, אנחנו יוצרים שילוב מנצח של טכנולוגיה ייעודית שפותחה בחברה ושימוש בכלים מסחריים מובילים כשלצד זאת יש לנו מערך אנושי של אנליסטים מהשורה הראשונה", ציין. "כמו כן, יש חברת שירות משותפת לנו ולקבוצת אמנת, שמביאה איתה ניסיון מצטבר של 46 שנים בעולם השירות, ניהול איסטרטגי וניהול פרויקטים מורכבים בארץ ובעולם".

"לצד פיתוח כלי אנליטיקה וניטור אוטומטיים, החברה מתמקדת במתן שירותי אנליטיקה וניטור מרוחקים לארגונים ובכך מסייעת להם להתמודד עם הבעיות המרכזיות של הגנת הסייבר; כמות התרעות (שאינה ניתנת לניהול) -ברובן אתרעות שווא; מחסור בכוח אדם ומחסור בשימוש באנליסטים איכותיים לאורך זמן; ועלויות לא סבירות של התפעול והטכנולוגיות, להחזקת מערך תמיכה פעיל 24/7", הוסיף הרן.

הוא ציין כי "כל זאת נעשה באמצעות מערך מרכזי הממוקם מחוץ לארגון, שניזון ממודיעין סייבר, מידע מהסנסורים הירגוניים ותובנות מכלל לקוחות החברה. זאת, בכדי שמנוע האנליטיקה הייעודי שפיתחנו יוכל להציף אירועי סייבר ממשיים (לא התרעות) ולאפשר לארגונים להתמקד בהם, וביעילות מרבית".

באה לבקר במאורת הנמר: חיות יוגב, מייסדת ומנכ"לית GAIA

השבוע באה לבקר במאורת הנמר אשת השיווק חיות יוגב, מייסדת ומנכ"לית GAIA.

יוגב סיפרה לי כי GAIA עוסקת בייעוץ בתחומי השיווק ואסטרטגיית השוק לחברות סטארט-אפ. "אנחנו עובדים עם חברות סטארט-אפ ישראליות על מנת לסייע להן לקבל החלטות טובות יותר, על בסיס אסטרטגיית שוק אמיתית ומדויקת בשוק הבינלאומי", אמרה. "כך יכולים הלקוחות שלנו להמיר החלטות לפעילויות שיווק ממוקדות, ולהגיע להצלחה המתמשכת אליה הם שואפים. המטרה היא לאפשר לכל סטארט-אפ לגבש זמן הגעה לשוק ברור ומדויק, שיוביל לפריצת הדרך המהירה ביותר לשוק העולמי".

GAIA נוסדה על ידי יוגב ב-2008, במטרה לסייע לסטארט-אפים הישראליים להגיע לשווקים הבינלאומיים. לפני שהקימה את GAIA, היא שימשה כסמנכ"לית שיווק בנוקיה (Nokia) ישראל וכחברה בצוות השיווק הבינלאומי של קבוצת נוקיה. כמו כן, היא ניהלה מותגים מקומיים ובינלאומיים כגון ליפטון, אנרג'ייזר ותמי 4.

נושא עליו שוחחתי עם יוגב הוא שיווק נכון של חברות סטארט-אפ. "אם סטארט-אפים ישראליים ישווקו את עצמם כמו שצריך, אחוזי ההצלחה שלהם יעלו מאחוזים בודדים לכמה עשרות אחוזים", ציינה. "במודל שקיים כיום בעולם הסטארט-אפ עובדים עם מוצר קיים אך ללא צרכנים ברורים. בניגוד לשיווק הקלאסי, שמחפש את הצורך של הצרכן, בסטארט-אפים, מעצם היותם מובילים את הקידמה, יש קודם רעיון ומוצר, וברגע שנבין איפה הלקוחות ביחס למוצר – נצליח".

שלושה שלבים לשיווק נכון

יוגב מחלקת עשיית שיווק נכון לשלושה שלבים: אסטרטגיית שוק, פעילות שיווקית ומכירות. לדבריה, "אסטרטגיית השוק תמיד מבוססת על מחקר. בעולם המסורתי התבססנו בעיקר על מחקר כמותי ואיכותי ובעולם הסטארט-אפ, כאשר חברות פונות לשווקים שעדיין לא קיימים, צריך לעשות מחקר רוחב שיאפשר להן להגיע לתשובות חד משמעיות לגבי התנהלות לקוחות עם המוצר החדש. זה משהו שפיתחנו ב-GAIA וחסר בחברות סטארט-אפ בכל העולם".

"השכבה השנייה, הפעילות השיווקית, מבוססת על הראשונה", הוסיפה. "ככל שאסטרטגיית השוק מדויקת יותר, כך הפעילות השיווקית הרבה יותר ממוקדת ומהירה והרבה פחות יקרה. השכבה הזו פירושה יצירת ביקוש. אחרי שעושים שיווק נכון – בשלב הראשון ברוב הסטארט-אפים מדובר בפעילות מדיה חברתית, יחסי ציבור איכותיים ושיתופי פעולה עסקיים – מגיעות המכירות. אם יש לחברה משהו שיש לו ערך אמיתי למישהו, ויש מישהו שמתעניין בערך הזה – יש דיל. המטרה שלנו היא למצוא את המישהו הזה ולהביא אליו את המסר".

לדברי יוגב, עד היום העניקה GAIA שירותי ייעוץ לקרוב ל-100 חברות סטארט-אפ וש-"התוצאות והסטטיסטיקות מרשימות".

מדברים היי-טק

מאות יזמים, משקיעים, נציגי אקסלרטורים ואנשי היי-טק וסטארט-אפים הגיעו לכנס HiTalk של פירמת BDO זיו האפט וקבוצת לוצאטו ● הנמר היה וראה

Hitalk, כנס ההיי-טק של BDO זיו האפט וקבוצת לוצאטו, נערך בשבוע שעבר בפעם ה-11 במתחם התחנה בתל אביב. הכנס, בו לקחו חלק כ-1,000 איש, ריכז אליו מאות יזמים ומשקיעים, אנג'לים, מנהלי קרנות הון-סיכון, ממציאים, מנהלי מאיצים (אקסלרטורים), חממות וחללי עבודה, לצד נציגים רבים של קהיליית ההיי-טק המקומית והבינלאומית.

רו"ח יניב כהן, ראש אשכול הטכנולוגיה ב-BDO זיו האפט, אמר בכנס כי "כדי ליצור בישראל את הצ'ק פוינט (Check Point) הבאה, על הרגולטור להגדיל את הסיוע לסטארט-אפים בשלב השיווק ולסייע להם להגיע ליותר משקיעים ברחבי העולם". הוא סיפר כי בימים אלה מקימה BDO דסק אמריקני-ישראלי ממוקד טכנולוגיה, שאחת ממטרותיו היא ללוות יזמים ישראלים ואמריקנים באיתור משקיעים וחברות להשקעה.

במסגרת הכנס דנו שורה של בכירים ב-HP, מיקרוסופט (Microsoft), גוגל (Google), אינטל (Intel) ויאהו (Yahoo) בטכנולוגיות של המחר אותן הם מפתחים. אינטל הציגה, בפעם ה ראשונה בישראל, את מראת הבריאות (Wellness Mirror)  – מראה חכמה משולבת מצלמת תלת מימד SR300, המשתמשת בטכנולוגיית חישת עומק לאינטרקציה אינטואטיבית עם המשתמשים, מדידת מדדים ביומטרים שונים של המשתמש וניטורם לאורך זמן.

בהמשך הרצה יאיר ברימן, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת מערכות המידע של פיליפס חטיבות מידע טכנולוגיות רפואיות, על רפואה בעידן הענן.

רו"ח יניב כהן, ראש אשכול טכנולוגיות ב-BDO זיו האפט

רו"ח יניב כהן, ראש אשכול טכנולוגיות ב-BDO זיו האפט

מימין: דרור גלוברמן, מנחה הכנס; ד"ר אסתר לוצאטו, שותפה מנהלת בקבוצת לוצאטו; ורו"ח יניב כהן, ראש אשכול טכנולוגיות ב-BDO זיו האפט

מימין: דרור גלוברמן, מנחה הכנס; ד"ר אסתר לוצאטו, שותפה מנהלת בקבוצת לוצאטו; ורו"ח יניב כהן, ראש אשכול טכנולוגיות ב-BDO זיו האפט

מימין: עדי דיאמנט, מנהל מעבדת החדשנות במיקרוסופט ישראל; רפי מרגליות, סגן נשיא בכיר ב-HPE; ד"ר יעל פוקס, מנהלת תוכנית Brainnovations; ורן סנדרוביץ', סגן נשיא קבוצת מחשבים אישיים באינטל ומנהל מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל

מימין: עדי דיאמנט, מנהל מעבדת החדשנות במיקרוסופט ישראל; רפי מרגליות, סגן נשיא בכיר ב-HPE; ד"ר יעל פוקס, מנהלת תוכנית Brainnovations; ורן סנדרוביץ', סגן נשיא קבוצת מחשבים אישיים באינטל ומנהל מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל

איש הפיתוח של אינטל מדגים את פעולת ראי הבריאות

איש הפיתוח של אינטל מדגים את פעולת ראי הבריאות

יאיר ברימן, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת מערכות המידע של פיליפס חטיבות מידע טכנולוגיות רפואיות

יאיר ברימן, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת מערכות המידע של פיליפס חטיבות מידע טכנולוגיות רפואיות

באו לבקר במאורת הנמר: עמי אהרונוביץ' ואושרת בן אבי, בריליקס

לפני מספר ימים התארחו במאורת הנמר עמי אהרונוביץ', מנכ"ל בריליקס, ואושרת בן אבי, סמנכ"לית השיווק והמכירות של החברה.

לאחר שהשניים התפעלו מאוסף הנמרים המיניאטורים שעל שולחני, הם סיפרו לי על הפלטפורמה שמאפשרת ללקוחות החברה להתנסות בטכנולוגיה שלה ועדכנו אותי בפעילותה בתחומי אבטחת המידע וההדרכות הטכנולוגיות.

השניים הרחיבו את הדיבור על ה-Big Data Experience Center אותו הקימה החברה. "זוהי סביבה שהקמנו בענן, במטרה להנגיש ללקוחות מעבדה שבה יוכלו להתנסות עם כלי ה-Big Data המובילים בשוק, כך שהלקוחות יוכלו להתנסות עם מגוון נתונים שנטענו מראש לתוך המערכת או לטעון מידע משלהם מסוגים שונים ולבצע עליו אנליזות. הכול נעשה תוך שמירה על אינטגרציה מלאה בין בסיסי הנתונים הרלציוניים המסורתיים לטכנולוגיות Big Data ופתרונות NoSQL".

אהרונוביץ' ובן צבי אמרו כי "כלי ערבול הנתונים (Data Masking) שנקרא JumbleDB, אותו פיתחה החברה לפני כשש שנים, צובר תאוצה במיוחד בשנתיים האחרונות בארץ ובעולם, עקב קיומן של רגולציות והצורך הגובר להגן על המידע הרגיש בסביבות נמוכות, שאינן סביבות ייצור".

"צורך מרכזי נוסף של לקוחותינו הוא בהטמעת מערכת IDM מרכזית (Identity Management), המאפשרת ניהול מסת המשתמשים השונים והזהויות שלהם בארגון, תוך כדי שליטה מלאה וניהול של הרשאות הגישה שלהם למשאבי הארגון השונים וביצוע ההגדרות הנחוצות במערכות המחוברות השונות", סיפרו השניים. "הכול נעשה בצורה ממוכנת, ממערכת מרכזית ואוטומטית אחת. בריליקס מתמחה ביישום ומימוש של פתרונות IDM ומיישמת בהצלחה פרויקטים בארץ ובחו"ל באמצעות Oracle IDM".

לסיום, סיפרו לי אהרונוביץ' ובן אבי על מגוון הדרכות חדשות שנוספו השנה לפעילות ההדרכה של החברה בתחומי ה-Big Data וה-NoSQL. זאת בהמשך ליישום של מספר פרויקטים אצל לקוחות החברה. "הקורסים המקצועיים של בריליקס מיועדים להיות מועברים באתר הלקוח, על ידי צוות היועצים הבכירים המנוסים במיוחד בהעברת הדרכות, כנסים וסמינרים בארץ ובעולם, והם נועדו לענות בשלמות על צרכי הלקוחות וכן ניתנים להתאמה אישית נוספת על פי בקשת הלקוח".

בריליקס מספקת שירותי ייעוץ, הדרכות, פרויקטים ושירותים מנוהלים 24/7 בתחומי בסיסי נתונים רלציוניים, אבטחת מידע, Big Data ו-NoSQL, למגוון רחב של חברות וארגונים בארץ ובחו"ל, והינה שותף זהב של אורקל (Oracle) ושותף עסקי של מיקרוסופט (Microsoft).

בדשא אצל ג'ימי שוורצקוף – חלק ב'

הנמר הגיע למפגש החברתי השנתי בביתם של ד"ר שוורצקוף, הבעלים של STKI, ורעייתו, סילביה, בהשתתפות צמרת המחשוב בארץ

בכל שנה, במהלך חודש מרץ, נערך הכנס השנתי של קבוצת המחקר STKI, בבעלות ד"ר ג'ימי שוורצקוף.

הכנס נערך באמצע השבוע וכמיטב המסורת, ביום ו' שלאחר מכן אירחו גם השנה ד"ר שוורצקוף ורעייתו, סילביה, בביתם במושב בני ציון מפגש חברתי של צמרת המחשוב בארץ.

כמדי שנה, היו שם גם הפעם מנכ"לים, סמנכ"לים, מנמ"רים ובכירים נוספים מחברות בולטות במשק, שלצד המאכלים הטעימים והאירוח הנפלא, שוחחו על נושאים שונים – ממצב המשק ותעשיית ההיי-טק ועד לנושאים "קלים" יותר.

מי ומי בנצפים באירוע? אתם מוזמנים לראות בתמונות שלמטה.


יהודה שקורי, סגן מנמ"ר חברת החשמל, ורעייתו.


מימין: רותי קורצנברג, מנמ"רית מאוחדת שירותי בריאות; איל צפריר, משנה למנכ"ל בזק בינלאומי; ואיילה רונזפלד, מנהלת אגף מערכות מידע ניהוליות במפעל הפיס.


אסף בר, מנכ"ל איטרניטי מקבוצת אמן, ופזית גבירץ, רעייתו.

 

משמאל: דליה רובינסון, סמנכ"לית ומנהלת חטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות במטריקס.

האחים דדי ועלי מיטווך, הבעלים ומנהלי י.א מיטווך, הנציגים של NCR בישראל, ואיילה חכים, מנמ"רית בנק מזרחי-טפחות.

מימין: אילן שפיגלמן, מנהל השיווק של אורקל (Oracle) ישראל; יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל, ומיקי איטין, מוביל CRM גלובלי בפרודוור.

לחלק א' לחצו כאן.

בדשא אצל ג'ימי שוורצקוף

הנמר הגיע למפגש החברתי השנתי בביתם של ד"ר שוורצקוף, הבעלים של STKI, ורעייתו, סילביה, בהשתתפות צמרת המחשוב בארץ ● חלק א'

בכל שנה, במהלך חודש מרץ, נערך הכנס השנתי של קבוצת המחקר STKI, בבעלות ד"ר ג'ימי שוורצקוף.

הכנס נערך באמצע השבוע וכמיטב המסורת, ביום ו' שלאחר מכן אירחו גם השנה ד"ר שוורצקוף ורעייתו, סילביה, בביתם במושב בני ציון מפגש חברתי של צמרת המחשוב בארץ.

כמדי שנה, היו שם גם הפעם מנכ"לים, סמנכ"לים, מנמ"רים ובכירים נוספים מחברות בולטות במשק, שלצד המאכלים הטעימים והאירוח הנפלא, שוחחו על נושאים שונים – ממצב המשק ותעשיית ההיי-טק ועד לנושאים "קלים" יותר.

מי ומי בנצפים באירוע? אתם מוזמנים לראות בתמונות שלמטה.


מימין: דורון פלח, מנמ"ר yes, וזיו מנדל, המוכר כמייסד ומנכ"ל ג'ון ברייס מקבוצת מטריקס, בעוד שתיאור תפקידו הרשמי ארוך הרבה יותר: מנהל חטיבת ההדרכה וההטמעה, ג'ון ברייס-מכללת היי-טק, חטיבת ה-Offshore, מטריקס גלובל וחטיבת הבדיקות, טאקט בדיקות.


מימין: נועם הנדרוקר, מנכ"ל קבוצת אבטחת המידע SECOZ; גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1; שמוליק חכים, מנכ"ל Smart mind solutions; המארח, ד"ר ג'ימי שוורצקוף; איילה חכים, מנכ"לית Team ומנמ"רית בנק מזרחי-טפחות; ופלי הנמר, יזם ומנהיג קבוצת אנשים ומחשבים.


מימין: דורון גיגי, מנכ"ל יעל תוכנה, וגלית רביב-גיגי, מנהלת תחום יועצים במלם. שניהם באו יחדיו מהבית ושניהם הקימו את קוראל, שנמכרה למלם.


מימין: ימית יאלני, מנהלת השיווק של STKI, ואלי משה, מנכ"ל HDS ישראל.


מימין: גיא דנציג, משנה למנכ"ל קבוצת נס; איילה חכים, מנכ"לית Team ומנמ"רית בנק מזרחי-טפחות; שחר אפעל, מנכ"ל נס; שמוליק חכים, מנכ"ל Smart mind solutions; ואלי זיברט, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של חילן.


מימין: מיכאל רוף, מנמ"ר רשות שדות התעופה; ואבנר זיו, מנמ"ר בנק ישראל.

מימין: אריק טל, מנכ"ל נוקיה (לשעבר אלקטל-לוסנט) ישראל; ועינת טל, אשתו, יועצת עצמאית לתחום ה-Office of the CIO.

המשך יבוא…