21 בנובמבר 2016 ''פלי הנמר''

CA השיקה פתרון להרחבת האג'יליות בניהול אפליקציות, להאצת תהליכי DevOps

היכולות החדשות כוללות ניתוח חכם לטיפול בבעיות ואינטגרציה של אפליקציות עבור שירותי ענן ורשתות וירטואליות

CA Technologies, המיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, הכריזה בכנס CA World על תוספות חדשות לסל מוצרי ה-DevOps של החברה. מדובר בתוספות המשלימות סל מוצרים במגוון תחומים, החל מפיתוח ועד לייצור, כולל הטכנולוגיות התומכות – מענן ועד להתקנים. בחברה מציינים כי המטרה היא לשפר את חוויית המשתמש באפליקציות, תשתיות ורשתות, שמשתנות באופן דינמי.

הגרסאות החדשות של מוצרי ניטור אפליקציות הליבה והתשתיות של CA מאיצות איטרציות של אפליקציות באיכות גבוהה ומשפרות את חוויות הלקוח, אומרים בחברה. השיפורים והאינטגרציות החדשות של מוצרי CA Application Performance Management (CA APM), CA Performance Management ו-CA Virtual Network Assurance מביאים לשיתוף פעולה טוב יותר בין צוותי DevOps, במטרה להגביר את מהירות שחרורן של תוכנות.

"CA מעניקה לחברות את היכולת לספק שירותי תוכנה משולבים במלואם, שפועלים תמיד", אמר אלי סידיקי, המנהל הכללי של תחום ה-Agile Operations ב-CA Technologies. "כדי לתמוך ביותר מאשר אפליקציות ותהליכים עסקיים סטטיים, CA מספקת לתפעול ה-IT את הנראות והאוטומציה הנדרשות כדי להתאים את מהירות החדשנות עבור אפליקציות ושירותים רבים בענן".

יכולת אנליטית חדשה ב-CA APM, לצד ממשק שעוצב מחדש, משפרים את הניטור של חוויות המשתמש באפליקציות ענן, אפליקציות ניידות וכאלה שמותקנות בתוך הארגון, מציינים ב-NessPro. עוד הם אומרים כי CA APM לומד במהירות ומתאים את עצמו כדי להוביל, תוך חיזוי, משתמשים מתחילים לאבחנה של בעיות באפליקציות, עם הפחתה של הזמן והמומחיות הנדרשים.

בנוסף, עבור ארגונים שמעוניינים לספק חוויית לקוח אמינה בערוצים דיגיטליים רבים, אינטגרציה של CA APM עם CA App Experience Analytics מאפשרת תובנה מקיפה לגבי חוויית המשתמש, פרטים של ביצועי האפליקציה, וה-"בריאות" הכוללת של אפליקציות ווב, אפליקציות ניידות ואפליקציות לבישות. כתוצאה מכך, לדבריהם, כל בעיה פוטנציאלית בתחום הביצועים מתוקנת באופן אוטומטי, במהירות ובקלות.

"כדי לספק חוויה חלקה, מעוצבת היטב ואמינה, אנחנו צריכים לדעת בדיוק מה ביצועי המערכות שלנו בכל רגע נתון ומה ההשפעה של כל בעיה על הלקוח הבודד", אמר קווין קיי, ראש התפעול והבטחת השירות בבנק Absa. "עם פתרונות ה-APM וניהול התשתיות של CA, אנחנו יכולים להבין במהירות איזה רכיב של המערכת אחראי לחוויית לקוח שהיא פחות ממושלמת, מה ההשפעה שלו על לקוחות, ואיך לטפל בו. כמו כן, על ידי הבנת התנהגות הלקוחות בכל הערוצים הדיגיטליים שלנו אנחנו מסוגלים לשפר את עיצוב הממשק ולשפר את חוויית הלקוח".

מחברי הענן ויכולות נוספות

כאשר ארגונים מבקשים לשלב את האפליקציות שבארגון עם שירותי ענן, מחברי הענן (Cloud connectors) של CA APM מספקים לצוותי DevOps את הגמישות להשתמש בטכנולוגיות מודרניות. הרחבות עבור Docker, Nginx ו-RabbitMQ ניתנות להורדה מ-CA APM Marketplace.

לשחרור מהיר יותר של תוכנות, CA הודיעה גם כי CA BlazeMeter, פתרון בדיקות ביצועים שמבוסס על קוד פתוח, מוסיף אינטגרציה עם CA APM. על ידי שילוב של CA BlazeMeter עם CA APM, מפתחים יכולים לדמות את חוויית המשתמש תוך קורלציה לפרטים של ביצועי האפליקציה ולזהות בעיות ביצועים פוטנציאליות לפני השפעתן על חוויית הלקוח.

עם CA Virtual Network Assurance המשופר באמצעות CA Performance Management, החברה מציעה את התמיכה העמוקה והרחבה ביותר לרישות מוגדר תוכנה (SDN) ולארכיטקטורות ענן כגון Cisco ACI, Juniper Networks Contrail, OpenContrail, Nokia Nuage, OpenDaylight, OpenStack ו-VMware NSX. יחד, הם מספקים את פלטפורמת הרשת והפלטפורמה האנליטית המקיפה ביותר עבור יכולת הרחבה גבוהה, בעלות נמוכה, עם תובנה קלה לגבי ביצועי רשת מודרנית ויושרה של שירות עסקי.

הכתבה בשיתוף NessPro.

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *