באו לבקר במאורת הנמר: עורכות הדין עידית רז שחם וגלית רז הראל

לפני ימים אחדים הגיעו לבקר במאורת הנמר עורכות הדין והאחיות עידית רז שחם וגלית רז הראל.

הן הציגו בפניי את פעילות משרדן בתחומי הטכנולוגיה וה-IT. עוד סיפרו לי השתיים על פעילותן בתחומים האזרחי, המסחרי והארנונה לעסקים.

עורכות הדין רז שחם ורז הראל מלוות חברות טכנולוגיה ויועצים משפטיים של חברות ציבוריות. הן מרחיבות בימים אלה את פעילותן ובאו לשמוע ממני מספר עצות.

במהלך המפגש פרשתי את משנתי וציינתי שאני אוהב את העובדה שהן גם מגשרות. הצעתי להן להקים קורס גישור ייעודי בין עובדים ומנהלים בענף ההיי-טק.

בסיום המפגש המרתק סיכמנו על קידום יוזמות משותפות, לטובת הענף כולו. פרטים יבואו.

באו לבקר במאורת הנמר: עמרי לוין ודורון מסילקר, נציגי MMD בישראל

"תעשיית מסכי המחשב ממציאה את עצמה מחדש ומתאימה את תוצריה לצרכים החדשים של ארגוני ה-IT", אמרו עמרי לוין, נציג MMD בישראל, ודורון מסילקר, מנהל השיווק של החברה, שהגיעו לפני ימים אחדים לבקר במאורת הנמר.

השניים סיפרו לי ש-MMD הוקמה על ידי TPV, יצרנית המסכים הגדולה בעולם (35% מהשוק העולמי), בעקבות הסכם עם חברת הענק פיליפס (Phillips), שבמסגרתו רכשה מפיליפס את מותג מסכי המחשב שלה. TPV צירפה ל-MMD את מותג הבית שלה, AOC, ושני המותגים תופסים כיום ביחד את נתח השוק הגדול ביותר באירופה ובישראל, לדבריהם.

"כיום מחלחלת בקרב ארגונים גדולים ההכרה שלמסכי המחשב יש תפקיד יותר ויותר מרכזי בשיפור פריון העובדים וביעילות הכללית של מערכי ה-IT", ציין לוין. "תעשיית המסכים השכילה לפתח חידושים טכנולוגיים במוצרים שנחשבו כקומודיטי ולהפוך אותם למרכיב קריטי בסביבת העבודה".

לדבריו, "התעשייה מספקת מסכים יותר ויותר גדולים, מתוך הבנה שהממדים הגדולים מאפשרים תצוגה רחבה יותר של הנתונים ושימוש יעיל יותר בממשקים ובתוכנות העסקיות. על פי הצפי, בשלוש השנים הקרובות יחול מעבר מואץ למסכים גדולים ומסכי 25 אינץ' ומעלה יתפסו ב-2019 כ-20% מהשוק. בעקבותיהם מתרחב האימוץ של מסכים בגדלים 27, 32, 34 ואף 40 ו-43 אינץ', שצפויים להיות דומיננטיים עד סוף העשור. מסכי 40 ו-43 אינץ' מאפשרים עבודה על מספר חלונות במסך אחד. זאת חלופה נוחה מאוד בהשוואה למספר מסכים פיזיים, כפי שנהוג להתקין בסביבות עבודה רבות".

לוין הוסיף שבמקביל מתחולל מעבר מהיר לרזולוציות גבוהות יותר: מ-Full HD למסכי Quad HD, שצפויים לצמוח פי שלושה בשלוש השנים הקרובות, ולמסכי Ultra HD, שנתח השוק שלהם יצמח באירופה פי ארבעה עד סוף 2019. לתצוגה חדה, עשירה וברורה יותר של האפליקציות, הממשקים והנתונים יש השפעה ישירה על תפוקת העבודה וההכרה בכך היא הסיבה לאימוץ הנרחב של מסכים איכותיים יותר מסוג זה, אמרו.

עוד הוא ציין ש-"סל החידושים כולל גם מנגנונים לחיסכון באנרגיה – עד 80% – היקף משמעותי ביותר בתחשיב ארגוני, בסביבה של מאות או אלפי תחנות עבודה. כן מוצעים שיפורים שונים בתחומי רווחת העובד ובריאותו: מנגנון להקטנת ההשפעה של האור הכחול על העין, אפשרויות ארגונומיות מגוונות לנוחות העובד ועוד".

"ממש לנגד עינינו מתחולל שינוי עמוק בשוק המסכים. החזר ההשקעה הכרוך בו גם הוא ברור ויהפוך לדומיננטי יותר ויותר בשנים הקרובות", סיכם לוין.

 

באו לבקר במאורת הנמר: דוד מלר, עמית מלר ומירב לוי-ליבוביץ', Ready

השבוע הגיעו לבקר במאורת הנמר שלושה אנשים שאני ממליץ לכם לעקוב אחר פעילותם: דוד מלר, אושיה מוכרת בתחום המחשוב והבעלים של אדום, ולצידו מירב לוי-ליבוביץ', אשת אסטרטגיות ושיווק, ואיתם אשת המכירות הדינמית עמית מלר.

בשיחה מחוייכת הם עדכנו אותי בפתיחת הסטארט-אפ החדש שלהם, Ready, שמספק ליסינג מלא למחשבים. כאן קפצה לי המקבילה המתבקשת – ליסינג תפעולי לרכבים.

לדברי מלר, הליסינג המחשובי הוא כיום "המסלול הכלכלי הכדאי ביותר לעסקים, ללא הפתעות והוצאות בלתי מתוכננות על מחשוב". הוא אמר ש-"ניתן לתכנן תקציב ולדעת מראש בדיוק מהי ההוצאה החודשית והשנתית על מחשוב בארגון. במחיר נגיש מקבלים את הטופ הטכנולוגי – את המחשבים החדשים ביותר, את התוכנות המעודכנות ביותר, אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר ושירות מקצועי ללא הגבלה. כל אחד מהם בנפרד מהווה הוצאה גבוהה כשהם נרכשים באופן עצמאי. כך חוסכים הרבה מאוד זמן וכאבי ראש".

לדבריו, "במקום לרכוש כל פריט בנפרד מספק אחר, מקבלים במקום אחד את כל צרכי המחשוב של הארגון באופן מקיף והלקוח משלם על חבילת מחשוב מלאה. אנחנו מציעים את כל מה שעסק צריך מבחינת מחשוב במקום אחד, מבלי להיכנס להוצאות נלוות ונוספות".

מלר ציין כי יש ל-Ready גם ערך חברתי – בתום שלוש השנים של הליסינג החברה תורמת את המחשבים לעמותות לנזקקים.

כשירדתי לעומקם של הדברים, ואף התנסיתי בהזמנת חבילה, התפעלתי, שלא לומר "שאגתי", לאור החדשנות שבמיזם ותמהתי איך לא חשבו על זה קודם.

ידיים נלחצו וניסים קרו. היה מפגש א"א, בשפת הנמר – אנרגיה ואהבה.

באה לבקר במאורת הנמר: אביבה שורץ, המייצגת את Business Wire בישראל

לפני ימים אחדים הגיעה לביקור במאורת הנמר אביבה שורץ, בעלת משרד ליחסי ציבור וייעוץ תקשורתי, שבחודש האחרון החלה לייצג את Business Wire בישראל.

Business Wire, חברה המהווה חלק מתאגיד ברוקשייר הת'אוויי (Berkshire Hathaway), היא רשת גלובלית עם הפצת הודעות לעיתונות וחשיפה רגולטורית רבות ברחבי העולם. שורץ אמרה לי כי היא "תסייע לחברות ישראליות הפעילות מחוץ לישראל או אלה המעוניינות בפריצה לשווקים חדשים בחו"ל, בחשיפתן למגוון רחב של גורמים רלוונטיים באמצעות רשת ההפצה הגלובלית של Business Wire".

בין הגופים המסתייעים כיום ב-Business Wire נמנים חברות וארגונים מתחומי החדשנות – היי-טק, ביו-טכנולוגיה, מדעי החיים, תעשיות ביטחוניות סייבר וכדומה, כמו גם חברות וארגונים מתחומי התעשיות הכבדות, ארגונים ממסדיים, חברות ציבוריות ישראליות ודואליות, וכן חברות המעוניינות בחשיפה למטרות שיווקיות, כמו הכרזה על פיתוחים, גיוסים ומוצרים חדשים. שורץ מסרה כי היא תסייע לחברות מסדרי גודל שונים להפיץ את הודעותיהן ברשת – החל מסטארט-אפים ועד לחברות בשלות, שנסחרות בבורסות שונות, במטרה לבסס מוניטין השפעה וקשרי משקיעים בכל מקום על הגלובוס.

שורץ שימשה תקופה ארוכה – כ-11 שנים – כסמנכ"לית השיווק של חברה אחרת שייצגה את Business Wire בישראל. הידע והניסיון שרכשה בהפצת הודעות יחסי ציבור באמצעות Business Wire למדיה הבינלאומית, כמו גם קשריה עם חברות ישראליות, פרטיות וציבוריות, יסייעו לה בביסוס נציגות החברה בישראל.

בעברה שירתה שורץ במשך כ-15 שנים בצבא הקבע, ביחידת המודיעין של חיל האוויר. באחרונה היא ניהלה ועידות וכנסים כסמנכ"לית בדי.סי.פייננס. כשנה לאחר מכן היא הקימה את משרד יחסי הציבור אביבה שורץ יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי, שזכה בפרס האריה השואג מטעם איגוד יועצי התקשורתי ויחסי הציבור בישראל (בקטגוריית סגנון חיים) לשנת 2015.

 

בא לבקר במאורת הנמר: יניב דנינו, יעד טכנולוגיות

כשבחוץ גשם זלעפות ופקקי תנועה אינסופיים בעקבות מופעי החנוכה, הגיע לבקר במאורת הנמר החמימה יניב דנינו, המנכ"ל הצעיר והנמרץ של יעד טכנולוגיות. החברה היא המפיצה הבלעדית בישראל של מוצרי אבטחת המידע של G Data גרמניה, שפועלת בשוק מזה יותר מ-30 שנים.

כבר בתחילת הפגישה הסביר לי דנינו שהמותג G Data גרמניה מייצג את הסקטור העסקי והפרטי במדינה, שמשקיע משאבים עצומים בטכנולוגיות העתיד של פתרונות האבטחה, מבלי להסתכל ימינה ושמאלה או לעגל פינות.

דנינו ציין שהמחשב והסמארטפון הם הפלטפורמות המרכזיות בפעילות היומיומית של כולנו בעבודה ושבכל רגע פועלים תוכנות ואפליקציות זדוניות, וירוסים וסוסים טרויאניים, שמטרתם לחבל במידע הארגוני והפרטי. הוא אמר שבמהלך 2016 דווח על עלייה של כ-40% בנוזקות הכופרה בקרב ארגונים וצרכנים פרטיים, אך בניגוד לצרכן הפרטי, שאין לו בעיה לחשוף את העובדה שתוכנת כופר תקפה את המחשב או הסמארטפון שלו, גופים עסקיים לא נוהגים לחשוף מתקפות כאלה, על אף שרבים מהם חוו אותן בשנה האחרונה.

"רק באחרונה האקרים פרצו למערכות המחשוב של הרכבת הקלה של סן פרנסיסקו, העניקו לכל הנוסעים נסיעה בחינם ואף ביקשו כופר מהנהלת החברה בתמורה לשיחרור ההצפנה. אין סוף לתחכום וליכולות של ההאקרים שגורפים מיליוני דולרים מהסקטור העסקי והפרטי, ולהערכתי המגמה תתעצם במהלך 2017", ציין.

לדברי דנינו, "מוצרי G Data מספקים ללקוחות מהמגזר העסקי והפרטי תפיסת איכות של טכנולוגיה גרמנית וכיפת ברזל סייברית, עם הגנה למחשב ולסמארטפון מפני וירוסים, תוכנות ריגול, פריצות וסוסים טרויאניים, כמו גם חומת אש והצפנה מרבית להגנה. מוצרי G Data מיוצרים על ידי שימוש בטכנולוגיה פרו-אקטיבית של שני מנועי סריקה, שמצליחים להגיע ליכולות זיהוי וחסימה מהגבוהות ביותר בתחום, עם ניצול מזערי של צריכת הזיכרון וללא האטה של המחשב. המוצרים כוללים פיצ'רים ייחודיים שמקלים על הניהול, ומאפשרים שליטה מוחלטת ושרידות גבוהה של המידע באמצעות שילוב של מודול גיבוי, גם במוצרים הביתיים, שנגישים לכל משתמש קצה".

באחרונה סיכם דנינו על הסכם שיתוף פעולה עם בנדא מגנטיק, שתפיץ את מוצרי G Data גרמניה בקרב לקוחותיה, משווקים וחנויות לכל המגזרים העסקיים. בקרוב תקיים החברה כנס שותפים ולקוחות ראשון.

בא לבקר במאורת הנמר: דניאל ארנרייך, יו"ר ועדת ההיגוי, 2016 ICS Cybersec

באחרונה הגיע לביקור במאורת הנמר דניאל ארנרייך, יועץ להגנת סייבר ויו"ר ועדת ההיגוי של כנס 2016 ICS Cybersec של אנשים ומחשבים. בפגישה סיכמנו את הכנס המוצלח, שהתקיים ב-5 בדצמבר במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה, ושוחחנו על התפתחויות בעולמות הסייבר ואבטחת המידע.

ICS Cybersec 2016 היה הכנס הראשון בישראל שהתמקד בהגנת סייבר על מערכות שליטה ובקרה (שו"ב), שמפקחות על מתקני חשמל, מים, גז, ייצור תעשייתי, תקשורת ותחבורה.

ארנרייך סיפר שבעבר, מערכות בקרה אלה היו מנותקות מהאינטרנט והמפעילים האמינו שזה מספיק טוב כדי לספק להן הגנה יעילה. מאז תקיפת הסייבר שהייתה על מתקן גרעיני באירן ב-2010 נפל האסימון אצל המומחים למערכות הבקרה, ואלה הבינו שניתן בקלות לתקוף מתקני ייצור באמצעות החדרת התקן עם הנוזקה על ידי אדם ש-"שוכנע" לבצע משימה זו.

הוא ציין כי "בכל מערכות הבקרה קיימות חולשות שלא ניתן לבטל מאחר שציודי המחשבים, הבקרים והתוכנה הם מדור מיושן, ובעיקר בגלל העובדה שכל שינוי בתוכנה או בחומרה במערכות אלה מהווה סיכון לבטיחות ולאמינות התפעולית. רכישה של חלפים על פי חוק המכרזים תורמת לחולשות סייבר, כי אין לדעת איזה 'טיפול' עבר הרכיב לפני שהוצע למחלקת הרכש במחיר זול, כמענה למכרז".

ידוע שאחוז גבוה של תקיפות סייבר שמצליחות מתרחשות עקב חוסר תשומת לב או מודעות נמוכה לסיכונים אצל עובדים בארגונים. לדברי ארנרייך, "שימוש במחשבים שמחוברים לרשת במקום העבודה לצרכים פרטיים כמו הדפסות תמונות מטיול או שמיעת מוזיקה מהווה מסלול להחדרת התקיפות ישירות לרשת. אנחנו פשוט פותחים את הדלת לתוקף ומזמינים אותו לחבל בארגון".

חולשות נוספות שאותן הוא מנה נוצרות עקב שימוש הולך וגובר בסמארטפונים לצרכי עבודה. "אמנם, אמצעי זה משפר את התפוקה של העובד, אבל העובדים המסורים לארגון שממנו הם מתפרנסים לא מודעים לכך שניתן בקלות להשתלט על מכשירים אלה ולגנוב מהם מידע חיוני, שישמש את התוקף להכנת תקיפה גדולה, שמטרתה ליצור השבתה ונזק חמור. הדבר קרה בתקיפות שהתרחשו ברחבי העולם וגרמו נזקים, חושך בבתים, דליפות ביוב ועוד", ציין.

איך משדרגים את הגנת הסייבר?

ארנרייך אמר ש-"המומחים בתחום הגנת הסייבר למערכות שו"ב שפועלות במתקנים תעשייתיים מבינים שאין דרך לחסום באופן מוחלט תקיפות אלה, וכדי להתגונן בפני תוקף מוכשר צריכים להעסיק מאות מומחים להגנת סייבר. זו המשימה שאיתה התעשייה מתמודדת כיום".

עוד הוא ציין כי "הגנת סייבר ניתנת לשדרוג על ידי שילוב של טכנולוגיות מתקדמות שמותאמות לאתגרים אלה, בדיקות תקופתיות למציאת פרצות במערכות הבקרה, הטמעה של נהלים מחמירים והעלאת מודעות וביצוע תרגולים תקופתיים".

כנס ICS Cybersec 2017 כבר נמצא בהכנה ובקרוב תיפתח ההרשמה למשתתפים, מציגים ומרצים. אנשים ומחשבים רואה בנושא הגנת הסייבר על מערכות שו"ב של תשתיות חיוניות במדינה מטרה עליונה בחשיבות, ומציעה הזדמנות עבור חברות ישראליות להציג את הפתרונות היצירתיים שלהן ללקוחות בארץ וללקוחות שיגיעו מחו"ל במיוחד לכנס זה.

באו לבקר במאורת הנמר: אייל ברש, ארקסרב, ודוד פרטוק, Trust-IT

אייל ברש, מנהל פעילות ארקסרב (Arcserve) בישראל, ודוד פרטוק, מנכ"ל Trust-IT, המפיצה את פתרונות החברה בארץ, ביקרו באחרונה במאורת הנמר.

ברש הצטרף לארקסרב לאחר ששימש במספר תפקידי מפתח בחברות בולטות בתחומי הטכנולוגיה וה-IT, ביניהן בנט-אפ (במשך תשע שנים), ב-EMC וב-CA. בחודשים האחרונים הוא מוביל את פעילותה של ארקסרב בישראל. בין היתר, ברש אחראי על ניהול והובלה של מערך המכירות והפיתוח העסקי של החברה, ובכלל זה ניהול מערך השותפים, הרחבה והעצמת פעילויות משותפות.

לפרטוק, שמסייע לברש, ניסיון של 21 שנים. בתפקידיו הקודמים הוא שימש כסמנכ"ל ההמשכיות העסקית של One1, כארכיטקט גיבוי ב-CA וכארכיטקט פתרונות ב-Xpert.

ארקסרב הייתה חטיבה ב-CA עד שנרכשה ב-2014 על ידי חברת השקעות אמריקנית. ברש סיפר לי שמאז הרכישה עברה החברה תהליך השקעה מסיבי בפיתוח ושדרוג פתרונותיה ומערך המכירות והשותפים שלה ברחבי העולם. כיום, מספקת ארקסרב פתרונות הגנה על המידע לקשת רחבה של פלטפורמות ואפליקציות. פתרון ה-Arcserve Unified Data Protection מציע התקן ייעודי (Appliance) ותוכנה אינטגרטיבית בתצורות "שגר ושכח" עבור סביבות פיזיות, וירטואליות ובענן של ארקסרב. בישראל פועלת החברה בשיתוף Trust-IT וחברות אינטגרציה אחרות.

ברש ציין ש-"במציאות של ימינו, שבה ארגונים מוצפים במידע ובנתונים שיש צורך לגבות אותם בצורה מהירה, פשוטה ויעילה, שמנו לעצמנו למטרה להעניק למשתמשים הקיימים ולמשתמשים פוטנציאליים טכנולוגיה מתקדמת ונוחה לתפעול, לצד שירות איכותי ובמחיר משתלם".

לדברי פרטוק, "שימוש במערכות גיבוי ותוכנות חדישות ביחד עם גיבוי בענן מסייעים לארגונים להתמודד עם השינויים שחלו באופי העבודה והתהליכים הארגוניים החדשים. באמצעות פתרונות חדישים אלה יכולים ארגונים לנהל את זמן העבודה בצורה מיטבית, לפשט את התהליכים הארגוניים ולהתמודד עם איומים והשבתות מערכת בזמן אמת".

באו לבקר במאורת הנמר: לאונרד איבנטוש ורפי שקולניק, נימבל סטורג'

בעת ביקורו הראשון בישראל הגיע לפני ימים אחדים לאונרד איבנטוש, סגן נשיא לערוצים בנימבל סטורג' (Nimble Storage), לביקור ופגישה עם פלי במאורת הנמר, ביחד עם רפי שקולניק, מנכ"ל החברה בישראל.

נימבל סטורג' מתמחה בפיתוח פתרונות אחסון פלאש ופתרונות היברידיים. לפני כחודשיים הגיע מנכ"ל החברה, סורש וסודבן, לביקור בארץ והתארח אף הוא במאורת הנמר.

כבר בכניסה התפעל איבנטוש מהמשרד המיוחד, מהנמרים הרבים ומהנוף המרהיב הנשקף מחלונות המאורה. לאחר שיחה מרתקת על תורת הנמר, הוא סיפר על נימבל סטורג' ועל יתרונות פתרונותיה בשוק האחסון. "כחברה הצעירה ביותר שהשתלבה ברביע המובילים של גרטנר (Gartner), נימבל סטורג' מגדירה מחדש את שוק האחסון עם הפתרונות ההיברידיים ופתרונות הפלאש של הארגון", אמר איבנטוש.

הוא ציין כי "לקוחותינו נהנים ממנוע ה-InfoSight הייחודי, המזהה, מנתח ופותר לבד כ-80% מהתקלות, וכך חוסך ללקוחות זמן עבודה רב. רק באחרונה הכרזנו על זמינות פתרון ה-Predictive Flash בשש תשיעיות מהזמן – 99.999928% זמינות. כך, צוותי ה-IT צריכים להשקיע בטיפול בתקלות כ-25 שניות בשנה בלבד".

איבנטוש המשיך וסיפר ש-"יש לנימבל סטורג' יותר מ-9,000 לקוחות ברחבי העולם, ששדרגו משמעותית את עבודתם בזכות המעבר לפתרונות שלה".

סיסקו שוב מוכיחה שפילים יכולים לרקוד

בכנס שנערך באחרונה הסביר אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, איך ענקית התקשורת הפכה להיות ענקית IT באופן כללי

האיוונט: כנס הצגת פתרונות מראקי, חברה בת של סיסקו.
על הבמה: אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל.
המקום: רדינג 4, תל אביב.

סיסקו (Cisco), שקיימת יותר מ-30 שנים, היא החברה שפיתחה את הנתב הראשון בעולם, ומשם עברה למתגים ולפתרונות רשת כוללים. בשנים האחרונות אנחנו עדים למעבר של סיסקו מהיותה ענקית תקשורת לענקית בתחום ה-IT באופן כללי.

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, נתן הרצאה מרתקת על כך בכנס השקת הפתרונות של מראקי (Meraki), שסיסקו רכשה לפני ארבע שנים. הכנס נערך בשיתוף בזק בינלאומי, שותפה בכירה שלה, והופק על ידי אנשים ומחשבים. שגיא ריתק את הנוכחים ועניין אותם בפתרונות החברה.

המעבר, אמר שגיא, כולל בולטות בשוק בעולמות תוכן חדשים, לרבות דטה סנטרים ושרתים, וכן בתחומי הענן הפרטי, הציבורי וההיברידי. החברה אף הרחיבה את מוצרי הקולבוריישן, הטלפוניה הארגונית, מערכי שיחות הווידיאו ומוקדי שירות הלקוחות.

לכך מתווספת הכניסה של סיסקו לעולמות האינטרנט של הדברים וניהול הערים החכמות, לרבות פתרונות אנליטיקה מתקדמים: בניית פלטפורמה אחודה המאגדת מידע מובנה ובלתי מובנה בתווכה אחת.

לעולמות אלה מצטרפת האסטרטגיה של החברה בתחום אבטחת המידע. סיסקו הוכרזה בכנס 2016 RSA, שנערך בפברואר השנה, כספקית פתרונות אבטחת המידע המובילה בעולם. היא הגיעה למעמד זה בזכות אסטרטגיית רכישות אגרסיבית בתחומי אבטחת המידע והגנת הסייבר, לרבות רכישת החברות Source Fire ,Lan Cop ובאחרונה גם Cloud look הישראלית.

למעשה, ציין שגיא, סיסקו נותנת פתרון מלא למסע הדיגיטלי: מתשתית התקשורת דרך תשתית המחשוב ודרך הדטה סנטרים המרכזיים. זאת, תוך שילוב כלי קולבוריישן, אנליטיקה ואבטחת מידע. היצע הפתרונות רלוונטי מגופים ציבוריים גדולים וחברות ענק ועד ללקוחות קצה קטנים.

הפתרון של מראקי

טרנספורמציה זו, בחברה שמונה כ-70 אלף עובדים ובעלת מחזור מכירות של כ-50 מיליארד דולר, מתאפשרת באמצעות השקעה בחדשנות, מחקר ופיתוח, שותפויות אסטרטגיות, מעבר לקוד פתוח ואסטרטגיית רכישות.

דוגמה לכך היא הפתרון של מראקי, שאותו הציג שגיא באירוע. הוא מאפשר ניהול מהענן של תשתית הרשת, האלחוט, אבטחת המידע, מצלמות האבטחה והאנליטיקה בארגון. כל זאת בניהול מרכזי ללא צורך בהתקנה ותוך ייעול עלויות תחזוקה ומודלי התפעול.

שגיא הסביר שלקוחות מכל מגזרי הפעילות, שעוסקים בשאלה כיצד לרתום את הטכנולוגיה ואת הדיגיטציה לטובת הגדלת ההכנסות והרווחיות, על מנת להישאר רלוונטיים שנים קדימה, מוצאים בסיסקו שותף אסטרטגי בהובלת המעבר אל העולם החדש.

לסיכום, שגיא הציג שינוי כה מהותי בחברה טכנולוגית כה גדולה, תוך שמירה על רווחיות גבוהה לאורך זמן, שמוכיח שגם פילים יכולים לרקוד.

One1Start מביאה את הבשורה הדיגיטלית למנמ"רים בצפון

גילי שלזינגר-מורן, סמנכ"לית השיווק של One1 ומנהלת יחידת החדשנות הדיגיטלית One1Start, מסבירה כיצד מנמ"ר של מפעל יכול לקבל ערך עסקי רב באימוץ פתרונות דיגיטליים מהירים בתחום המכירות והתפעול

האירוע: כנס השלוחה הצפונית של מועדון C3, שנערך במלון חוף התמרים בעכו, בשיתוף פעולה עם Anagal – שמספקת שירותי מחשוב עסקי ומערכות מידע באזור הצפון.
המרצה: גילי שלזינגר-מורן, סמנכ"לית השיווק של קבוצת One1 ומנהלת יחידת החדשנות הדיגיטלית One1Start.
המסר: פתרון מהיר בדיגיטל – רצוי, אפשרי ומצוי.

יחידת החדשנות הדיגיטלית One1Start, אותה מנהלת גילי שלזינגר-מורן, שמשמשת גם כסמנכ"לית השיווק של One1, הציגה בפני המנמ"רים בצפון את הפתרונות של הקבוצה לעולם הדיגיטלי, בהתאמה למפעלים ולארגונים הפועלים בצפון.

שלזינגר-מורן ציינה את שלושת התחומים שבהם מתמחה One1start, שהיא קהילה של שותפים, לרבות סטארט-אפים המציעים את פתרונותיהם לשוק: פתרונות בתחום חוויית הלקוח הרב ערוצית, פתרונות דיגיטליים לעולם התפעול ופתרונות לעולם השיווק הדיגיטלי.

למנמ"רים בצפון, One1Start מציעה שני פתרונות דיגיטליים לתחום התפעול: האחד מיועד לאנשי המכירות בשטח, באמצעות מערכת Pepperi. מדובר באפליקציה שעובדת בכל השפות ובכל המכשירים הניידים, ומתאמת ומציגה נתונים בזמן אמת ממערכות ERP ו-CRM.

עבור מנהלי מותג או מוצר בחברות מוצע פתרון PIM product information management של Signature it. זהו פתרון ניהול דיגיטלי של המוצרים, לרבות קונפיגורטור, ניהול מדיה וחיבור בזמן אמת לאתר הסחר האלקטרוני.

גילי שלזינגר-מורן, סמנכ"לית השיווק של קבוצת One1 ומנהלת יחידת החדשנות הדיגיטלית One1Start, עם מולי צפריר, מנמ"ר אוניברסיטת חיפה. צילום: ניב קנטור

גילי שלזינגר-מורן, סמנכ"לית השיווק של קבוצת One1 ומנהלת יחידת החדשנות הדיגיטלית One1Start, עם מולי צפריר, מנמ"ר אוניברסיטת חיפה. צילום: ניב קנטור

בדבריה ציינה שלזינגר-מורן כי בתחום הפתרונות לחוויית לקוח רב ערוצית מציעה One1Start מוצרים חדשניים, כגון Callvu לתחום ה-IVR הוויזואלי, Live person לעולם ה-Omni channel, בשילוב צ'ט בוט, וכן פתרונות כמו Techsee לתחום השירות הוויזואלי, לתמיכה טכנית מורכבת.

בסיום ההרצאה היא שאלה את הקהל שאלה שזיכתה בפרס את הלקוח הראשון שענה תשובה נכונה. הזוכה היה יגאל אביב, מנמ"ר תדביק, שזכה במיני iPad, מתנת One1.

המפגש השני של השלוחה הצפונית ייערך ביום ב', 28 בפברואר.